Je dacht ik ken het weer betalen , laat ik me is bezatten ?quote:Op maandag 15 februari 2010 09:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh. Gister van 17-23u in de kroeg gezeten. Niet echt bevorderlijk voor werkzin.
Ja, dat eigenlijk wel!quote:Op maandag 15 februari 2010 09:25 schreef Joene het volgende:
Je dacht ik ken het weer betalen , laat ik me is bezatten ?
Daar doe ik de laatste weken aardig aan mee, auto reparaties , allerlei andere nieuwe shit , etc.quote:Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Geld moet rollen, J, de economie moet uit het slop!
Gloednieuwe 2e hands wasmachine's op kosten van de gemeente !quote:Op maandag 15 februari 2010 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, want niemand kan zonder gratis PC met internet, gratis LCD-TV en gratis auto om naar de Voedselbank te rijden, dat zijn gewoon grondrechten!
Voor het werk uit he?quote:Op maandag 15 februari 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
HUH overdag Jij ?
Gezelligquote:Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Jarno het volgende:
Typische dinsdag weer. Alleen nog maar aan de overlegtafel gezeten..
J. Loopt 3 x per week , en heb in 3 weken tijd mn conditie vergroot van nog geen 2 minuten achterelkaar kunnen hardlopen naar gister bijna 10 aan 1 stukquote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef Jarno het volgende:
Hoest met sporten J? Ondertussen zit ik op een schema van 2 a 3 keer zwemmen per week (i know, geen leven) maar ondertussen kom ik alleen maar aan lijkt het.
Oh ik heb 32/34 ook als broekmaat maar dat heb ik al jaren, zitten wel wat ruimer : lees zonder riem zakken ze van mn hol.quote:Op dinsdag 16 februari 2010 13:58 schreef Jarno het volgende:
Nouja, ik had vol goede moed nieuwe broeken besteld (maat 34) maar ik pas er net in. Vandaar dat ik het dus weer even in de gaten houd. Nou zijn spieren wel zwaarder dan vet maar ik heb niet echt het idee dat ik veel spieren opbouw. Achja.
Als het beter weer wordt misschien ook maar weer gaan rennen ofzo.
J. Zodra je moeite hebt om hem te vinden word het tijd voor een beetje beweging !quote:Op dinsdag 16 februari 2010 14:08 schreef Jarno het volgende:
Nouja, dat gezonde is ok maar buiktechnisch gesproken mag het ook wel wat gedownsized worden van mij.
Gaat die ook mee te pissen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |