abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78009849
HUH overdag Jij ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78010247
Moggeh. Gister van 17-23u in de kroeg gezeten. Niet echt bevorderlijk voor werkzin.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_78010333
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:20 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Moggeh. Gister van 17-23u in de kroeg gezeten. Niet echt bevorderlijk voor werkzin.
Je dacht ik ken het weer betalen , laat ik me is bezatten ?
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_78010519
Morgen!
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_78011509
quote:
Op maandag 15 februari 2010 09:25 schreef Joene het volgende:
Je dacht ik ken het weer betalen , laat ik me is bezatten ?
Ja, dat eigenlijk wel!
Geld moet rollen, J, de economie moet uit het slop!
pi_78011805
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Geld moet rollen, J, de economie moet uit het slop!
Daar doe ik de laatste weken aardig aan mee, auto reparaties , allerlei andere nieuwe shit , etc.

Ik denk dat ik maar in de bijstand ga , dan krijg je alles !
pi_78011848
Ja, want niemand kan zonder gratis PC met internet, gratis LCD-TV en gratis auto om naar de Voedselbank te rijden, dat zijn gewoon grondrechten!
pi_78011915
quote:
Op maandag 15 februari 2010 10:42 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ja, want niemand kan zonder gratis PC met internet, gratis LCD-TV en gratis auto om naar de Voedselbank te rijden, dat zijn gewoon grondrechten!
Gloednieuwe 2e hands wasmachine's op kosten van de gemeente !
  maandag 15 februari 2010 @ 21:00:32 #234
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_78031727
quote:
Op maandag 15 februari 2010 08:40 schreef Joene het volgende:
HUH overdag Jij ?
Voor het werk uit he?
pi_78046555
Ha.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:56:49 #236
20925 n00cL30n
..::RSTRCTD::..
pi_78046682
Hi!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_78049032
Mogguh
pi_78050556
'Lo.
pi_78052504
Typische dinsdag weer. Alleen nog maar aan de overlegtafel gezeten. .
pi_78053083
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 12:33 schreef Jarno het volgende:
Typische dinsdag weer. Alleen nog maar aan de overlegtafel gezeten. .
Gezellig
pi_78055222
Hoest met sporten J? Ondertussen zit ik op een schema van 2 a 3 keer zwemmen per week ( i know, geen leven) maar ondertussen kom ik alleen maar aan lijkt het.
pi_78055326
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:53 schreef Jarno het volgende:
Hoest met sporten J? Ondertussen zit ik op een schema van 2 a 3 keer zwemmen per week ( i know, geen leven) maar ondertussen kom ik alleen maar aan lijkt het.
J. Loopt 3 x per week , en heb in 3 weken tijd mn conditie vergroot van nog geen 2 minuten achterelkaar kunnen hardlopen naar gister bijna 10 aan 1 stuk

Ik mag niet klagen dus ! het is wel koud ! buiten

Ik wil 28 maart , 5km rennen op circuit van zandvoor ben benieuwd.

Kwa gewicht geen idee of ik aankom of afval eigenlijk
pi_78055402
Nouja, ik had vol goede moed nieuwe broeken besteld (maat 34) maar ik pas er net in. Vandaar dat ik het dus weer even in de gaten houd. Nou zijn spieren wel zwaarder dan vet maar ik heb niet echt het idee dat ik veel spieren opbouw . Achja.

Als het beter weer wordt misschien ook maar weer gaan rennen ofzo.
pi_78055500
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 13:58 schreef Jarno het volgende:
Nouja, ik had vol goede moed nieuwe broeken besteld (maat 34) maar ik pas er net in. Vandaar dat ik het dus weer even in de gaten houd. Nou zijn spieren wel zwaarder dan vet maar ik heb niet echt het idee dat ik veel spieren opbouw . Achja.

Als het beter weer wordt misschien ook maar weer gaan rennen ofzo.
Oh ik heb 32/34 ook als broekmaat maar dat heb ik al jaren, zitten wel wat ruimer : lees zonder riem zakken ze van mn hol.

Maar ik heb geen idee of ik nou echt enorm afval ofzo , ben in elk geval een stuk gezonder aan het leven.
pi_78055748
Nouja, dat gezonde is ok maar buiktechnisch gesproken mag het ook wel wat gedownsized worden van mij.
pi_78056090
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:08 schreef Jarno het volgende:
Nouja, dat gezonde is ok maar buiktechnisch gesproken mag het ook wel wat gedownsized worden van mij.
J. Zodra je moeite hebt om hem te vinden word het tijd voor een beetje beweging !
pi_78056118
Daar heb ik iemand voor.
pi_78056327
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 14:18 schreef Jarno het volgende:
Daar heb ik iemand voor.
Gaat die ook mee te pissen ?
pi_78056345
Ohnee. Dem!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')