Volgens mij ziet 'ie er goed uit hoor. Vanaf de mobiele lay-out iig.quote:Op maandag 8 februari 2010 07:55 schreef gerbenp het volgende:
Goed? Heb 'm vanaf FOK!mobile moeten openen.
quote:Op maandag 8 februari 2010 13:24 schreef ScottTracy het volgende:
Paranoid! Rock 'n roll! [ afbeelding ]
goedeMIDDAGquote:Op maandag 8 februari 2010 15:17 schreef Captain_Slow het volgende:
Is die luie Gabbering nu al Carnaval aan het vieren?![]()
Bart![]()
En dan draait hij ook nog Kane![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook GoedeMIDDAG!!! trouwens
Haha dat is wel zuurquote:Op maandag 8 februari 2010 15:52 schreef Captain_Slow het volgende:
In de shoot-out vraag na 5 dagen verliezen
Schavuitenquote:Op maandag 8 februari 2010 16:58 schreef Captain_Slow het volgende:
Coen en Sander zijn me ook een stelletje
quote:
Dit klinkt goed?quote:Op maandag 8 februari 2010 17:32 schreef alors het volgende:
Wauw, waarom sturen ze dit niet?????????? Klinkt echt goed
Klinkt gewoon goed ja.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:34 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dit klinkt goed?![]()
![]()
Blijft erg slecht
Klinkt inderdaad een stuk beter ja. Dan hadden we misschien nog een waterkansje gehad.quote:Op maandag 8 februari 2010 17:36 schreef alors het volgende:
[..]
Klinkt gewoon goed ja.
voor de mensen die het gemist hebben.
nou, volgens mij maak je meer kans met tergende kutnummers dan met echt goede nummers bij het songfestivalquote:Op maandag 8 februari 2010 17:40 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad een stuk beter ja. Dan hadden we misschien nog een waterkansje gehad.
Ik voel je pijn :pquote:Op maandag 8 februari 2010 17:55 schreef Sirolf het volgende:
Zo, na een dag geen 3FM luisteren (eerste werkdag op m'n nieuwe stage) nu toch maar eens luisteren, ook al zijn het C&S.
Het afgelopen jaar met Shine heeft aangetoond dat zelfs een hemeltergend slecht nummer met dito act geen garantie is voor een finaleplaats. Dus wat mij betreft kunnen we gewoon goede nummers inzenden, dan is dat nationale songfestival misschien ook niet meer zo'n blije farcequote:Op maandag 8 februari 2010 17:43 schreef Bol_Wan het volgende:
nou, volgens mij maak je meer kans met tergende kutnummers dan met echt goede nummers bij het songfestival![]()
![]()
quote:
Nummer 2 dan, dat mensen die plaat nog aan kunnen horenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:15 schreef Sirolf het volgende:
Mwah... refrein is nog wel redelijk, maar die coupletten...
En nummer 3 is al niet veel beter.
Zozo, en dat na 4 jaar!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:23 schreef Captain_Slow het volgende:
Volgens mij heb ik eindelijk Office 2007 gekraakt werkend![]()
Ben er pas een week mee bezig, toen mocht ik mijn trail niet meer gebruikenquote:
Bereid je maar voor op 2010quote:Op maandag 8 februari 2010 19:27 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ben er pas een week mee bezig, toen mocht ik mijn trail niet meer gebruiken(had eerst op mijn oude XP pc gewoon Office 2003 en op mijn Windows 7 pc heb ik dan maar meteen 2007 Office geïnstalleerd, Office 2003 is wel heel vorig decennium
)
Ik heb een zachte g maar ook een hard h erin dat dat zal gebeuren.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
De mega flop 5 van vandaag was weer een groot succes. Ik zeg afschaffen
quote:
Met dat soort platen erin absoluutquote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet dat ze die hebben ingevoerdquote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Hahaquote:Op maandag 8 februari 2010 19:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb een zachte g maar ook een hard h erin dat dat zal gebeuren.
Sorry ik zocht een manier om deze flauwe grap te verwerken in een post.
Het was alleen leuk toen Michael Jackson was overleden, stond er tenminste goede muziek in. Nu is het allemaal Beyonce, Anouk, Kane andere slechte Nederlandse artiesten en TMF hype artiestenquote:Op maandag 8 februari 2010 19:28 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Net te laat ingeschakeld. Welke platen stonden er in?quote:
Ik vind het wel een grappig iets. Niet altijd m'n smaak maar het laat mooi de waan (en waanzin) van de dag zien.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:36 schreef alors het volgende:
[..]
Het was alleen leuk toen Michael Jackson was overleden, stond er tenminste goede muziek in. Nu is het allemaal Beyonce, Anouk, Kane andere slechte Nederlandse artiesten en TMF hype artiesten
Michael Bublé, Alexandra Burke, Wesley, Owl City en ook een harde L ook een harde L ook een harde L.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Net te laat ingeschakeld. Welke platen stonden er in?
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Crap dusquote:19:26| Jos Van Oss - Zachte G Harde L
19:20| Owl City - Fireflies
19:16| Wesley - You Raise Me Up
19:12| Alexandra Burke Ft. Florida - Bad Boys
19:08| Michael Buble - Everything
MICHAEL BUBLE EVERYTHINGquote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
19:26| Jos Van Oss - Zachte G Harde Lquote:Op maandag 8 februari 2010 19:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
En dat is exact wat het is. Wil die MT5 voor geen goud meer missen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het wel een grappig iets. Niet altijd m'n smaak maar het laat mooi de waan (en waanzin) van de dag zien.
Tsjaquote:
Seconded!quote:
Luisterden ze daar maar es naar!quote:Op maandag 8 februari 2010 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Eels !!!!!!! meer Eels op 3Fm !
Michael zal ik wel leuk vinden, Flo Rida moet ik nog beluisteren, de rest word ik niet zo heel erg vrolijk van.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:39 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
19:26| Jos Van Oss - Zachte G Harde L
19:20| Owl City - Fireflies
19:16| Wesley - You Raise Me Up
19:12| Alexandra Burke Ft. Florida - Bad Boys
19:08| Michael Buble - Everything
Veenstra is volgens mij wel een Eels liefhebberquote:Op maandag 8 februari 2010 20:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Luisterden ze daar maar es naar!
Aan Venema zal 't iig niet liggen, denk
ik zo. Nieuwe Eels-cd
Flo Rida wordt men ook niet vrolijk fan.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Michael zal ik wel leuk vinden, Flo Rida moet ik nog beluisteren, de rest word ik niet zo heel erg vrolijk van.
illquote:Op maandag 8 februari 2010 20:55 schreef -Hans- het volgende:
Is Maricha er vanavond niet???
bier?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:20 schreef Bol_Wan het volgende:![]()
![]()
beetje laat vandaag, carnavalsinkopen gedaan![]()
meer in de trand van kleren.. bier komt dan welquote:
Giovanca - I'm On My Wayquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:04 schreef miieejj het volgende:ik heb de interview terug geluisterd met cheryl cole
.. giel kan nog veel leren van gerard
Jonas doet et weer lekker voor-quote:Op maandag 8 februari 2010 22:11 schreef -Hans- het volgende:
Brrrrrrrrrrrrrrrrrr Bomba !!!!!!!!!!!!!
Corton vind em altijd geweldig, snap niet waaromquote:Op maandag 8 februari 2010 22:13 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die Jonas is wel een beetje irritant maar de plaat is best wel prrrrrrrr verwoestend lekker
Ik eigenlijk ook nietquote:Op maandag 8 februari 2010 22:14 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Corton vind em altijd geweldig, snap niet waarom
charid ,,.. of hoe dat mens heet is er niet meerquote:
jup!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
charid ,,.. of hoe dat mens heet is er niet meer![]()
Waarom zou dat raar zijn? Geaardheid heeft toch niets met muziekstijl te maken?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:21 schreef miieejj het volgende:
kennen jullie Tegan and Sara ??
ik had gister mtv brand new aan staan, en daar kwamen ze met het liedje "Hell" op TV.
ik heb andere liedjes geluisterd. en nou . best goed enzoo... maarem, ik had op wiki gekeken dat ze zeg maar lesb. 's zijn ..
is het dan nie raar als je dan een cd van ze koopt ofzoo ?? :
is dat nieuwe vrouwke toch??quote:Op maandag 8 februari 2010 22:23 schreef -Hans- het volgende:
Mevrouw is midden in een verhaal en dan komt die sidekick van Corton er weer door. Irritant.
Ik heb cd's van George Michael, dat maakt mij toch ook geen homo? We leven in de 21ste eeuw hoor.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:21 schreef miieejj het volgende:
ik had gister mtv brand new aan staan, en daar kwamen ze met het liedje "Hell" op TV.
ik heb andere liedjes geluisterd. en nou . best goed enzoo... maarem, ik had op wiki gekeken dat ze zeg maar lesb. 's zijn ..
Niet echt nee..quote:Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef Brennel het volgende:
[..]
Waarom zou dat raar zijn? Geaardheid heeft toch niets met muziekstijl te maken?
Klopt, ze is redelijk nieuwquote:Op maandag 8 februari 2010 22:24 schreef miieejj het volgende:
[..]
is dat nieuwe vrouwke toch??![]()
die andere vond ik meer irritanter.. de hele tijd "uhuh Ja ja.. En uhuh" en ja.. "we gaan weer verder uhuh"
ongeveer het zelfde als je cd's hebt van the gossip.. want die beth is toch ook lesbisch?quote:Op maandag 8 februari 2010 22:25 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik heb cd's van George Michael, dat maakt mij toch ook geen homo? We leven in de 21ste eeuw hoor.
Oeh, pas op, nu praat je met een biseksueel!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:25 schreef miieejj het volgende:
[..]
Niet echt nee..
ze zien er wel hip uit.. maja..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
idd, die ander charit hupelschoten (?) vond ik echt irritant ja.. te korte gesprekjesquote:Op maandag 8 februari 2010 22:26 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt, ze is redelijk nieuw. Die ander had zo'n irritant toontje. Deze moet even leren luisteren en mensen laten uitpraten. Voor de rest is ze wel te doen
.
Every Day I Work On The Roadquote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:27 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oeh, pas op, nu praat je met een biseksueel!
het is idd de 21.eeuw enzo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
ach die van k'choice die vrouw is ook lesbisch, en daar heb ik ook een cd van.. van k'choice
maakt het uit.. eig nikswaar is die freak 11 en andere domme vragen :P
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:27 schreef miieejj het volgende:
[..]
ongeveer het zelfde als je cd's hebt van the gossip.. want die beth is toch ook lesbisch?
net als kylie minoqe die is bi
tuurlijk niet, als de zanger van pak em beet Muse uit de kast komt flikker ik toch ook niet meteen mijn cd's wegquote:Op maandag 8 februari 2010 22:29 schreef miieejj het volgende:
[..]
het is idd de 21.eeuw enzo...
![]()
ach die van k'choice die vrouw is ook lesbisch, en daar heb ik ook een cd van.. van k'choice
maakt het uit.. eig niks
nee, helemaal nie sirieus..quote:Op maandag 8 februari 2010 22:30 schreef alors het volgende:
[..]ben je echt serieus?
En tegenwoordig zegt iedereen dat ie bi is, omdat dat nu eenmaal verkoopt want daar geilen alle kerels op.
neequote:Op maandag 8 februari 2010 22:31 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
tuurlijk niet, als de zanger van pak em beet Muse uit de kast komt flikker ik toch ook niet meteen mijn cd's weg
Pas op met dat 'iedereen' he. Zeg dan 'iedere beroemdheid' ofzo, ik hoef bijvoorbeeld geen cd's te verkopenquote:Op maandag 8 februari 2010 22:30 schreef alors het volgende:
[..]ben je echt serieus?
En tegenwoordig zegt iedereen dat ie bi is, omdat dat nu eenmaal verkoopt want daar geilen alle kerels op.
je weet nooit, als je es een creatieve bui hebtquote:Op maandag 8 februari 2010 22:32 schreef Brennel het volgende:
[..]
Pas op met dat 'iedereen' he. Zeg dan 'iedere beroemdheid' ofzo, ik hoef bijvoorbeeld geen cd's te verkopen
Tot een volgende keer. Doei !!quote:Op maandag 8 februari 2010 22:36 schreef miieejj het volgende:
mensen ik ga d'r vandoorleuk gesprek gehad
doeiiii
Oh, ik ga niet weg hoor, dat was voor miieejj bedoeldquote:
Oh oh hahahaquote:Op maandag 8 februari 2010 22:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Oh, ik ga niet weg hoor, dat was voor Miiejj bedoeld
Alles is mogelijk.quote:
Dan gaat het denk ik ook niet gebeurenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:06 schreef Brennel het volgende:
Hierbij is nog steeds niet echt het kwartje gevallen. Denk ook niet dat dat nog gaat gebeuren.
Vind 'm wel leuk hoor, maar niet helemaal geweldig ofzo.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:21 schreef miieejj het volgende:
Ik denk dat je het dan zelf ook wordtquote:Op maandag 8 februari 2010 22:21 schreef miieejj het volgende:
Met zijn mooie gele zwembroek aan?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dries Roelvink (ikbendries) is now following your tweets on Twitter."
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef Brennel het volgende:
[..]
Met zijn mooie gele zwembroek aan?![]()
quote:RT @woordwijf: Ik kan sterven, hoef Rome niet eens meer te zien! Word sinds vanavond gevolgd door @ikbendries
11 minutes ago from Gravity
RT @freshcookie: Ik word gevolgd door @ikbendries Nu mag ik sterven. Duidelijk.
11 minutes ago from Gravity
Welterustenquote:Op maandag 8 februari 2010 23:47 schreef Brennel het volgende:
Ik ga maar eens slapen denk ik, ben al 19 uur achter elkaar wakker, en dat na een nachtrust van nog geen 6 uurtjes![]()
Ik ben blij dat ik deze week niet ZEER vroeg op moet. En de wekker wel om 5:30 uur zou gaan, was ik nu ook nog wakker geweestquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Joh, ik moet er om 6.30 uur uit en slaap ook nog niet. Je bent dus niet de enige.
Ik ben ook geslachtofferd.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Dries Roelvink (ikbendries) is now following your tweets on Twitter."
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:15 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik ben ook geslachtofferd.
Je kunt wel op Dries blijven inhakken, maar dan beland je eerder in een Nervenklinik.
Dat was een antwoord op:quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Pikante tweets sturen jullie naar elkaar trouwens
@RoelJewel Pijpen?
quote:En Yolanthe kan ook nog es niet acteren. Wat kan die muts eigenlijk wel? #pw
Weet ik, maar is toch leuk om die tweets uit hun context te halenquote:
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:44 schreef ScottTracy het volgende:
Pikante tweets sturen jullie naar elkaar trouwens
@RoelJewel Pijpen?
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:04 schreef -Hans- het volgende:
Yooo. Fijne nieuwe muziek @ mijn mp3 speler
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |