abonnement Unibet Coolblue
pi_77754875
Ook weer zo genoten van het Nationaal Songfestival vanavond?

De versie van "Ik ben verliefd, shalalie" die Loekz liet horen, was tenenkrommend. En dat kwam niet door het Ace Of Base - All That She Wants-ritme... (1991 belde; ze willen hun muziek terug).

Nee, nog veel erger was het Arabische gejengel erdoorheen. Het sloeg als een tang op een varken. Een vrolijk Nederlandstalig niemendalletje, met dat rare gejengel erdoor. Wie bedenkt zoiets debiels? Waarom zijn we de laatste jaren zo hard bezig om de Balkan te pleasen? Houd er nou eens mee op! We krijgen toch geen punten van die landen. Wen eraan. Stuur wat je wilt sturen, wat voor Nederlandstalig wanproduct het ook is. Maar houd in vredesnaam op met dat stompzinnige Arabische gejengel overal doorheen.
pi_77755169
Zucht, ik las Arabierdelletjes..
Van die vrijgevochten Marokkaanse en Turkse meiden die zonodig hun familie moeten fucken door er nog hoeriger bij te lopen dan de grootste Nederlandse breezers sletjes.
pi_77769782
minarettengetetter
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_77776894
Ze liepen bovendien in halve boerka's rond
Wie dit leest is gek
pi_77781089
D'accord.
pi_77781255
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Boldface het volgende:
Ook weer zo genoten van het Nationaal Songfestival vanavond?

De versie van "Ik ben verliefd, shalalie" die Loekz liet horen, was tenenkrommend. En dat kwam niet door het Ace Of Base - All That She Wants-ritme... (1991 belde; ze willen hun muziek terug).
Must be 1993.

Maar die uitvoering is dan ook niet voor niets niet verkozen tot de minst slechte, dat is dat meisje-wier-naam-ik-nu-al-kwijt-ben geworden.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_77794326
Het loopt nog niet storm met de steunbetuigingen...
pi_77796371
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 00:40 schreef Boldface het volgende:
Het loopt nog niet storm met de steunbetuigingen...
Sorry, ik hou van de balkanbeat....
Alleen met zelfspot kun je overleven...
pi_77813608
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:16 schreef TheVulture het volgende:
minarettengetetter
superrrrrrrrrr, ik ben ook fan van Loeks.Ken het liedje al helemaal

Shalalie shalala shalalie shalala ik ben een domme snol...
Shalalie shalala shalalie shalala ram je leuter in mijn hol..
Shalalie shalala shalalie shalala spuit daarna mijn huig maar vol.. ze maakten kans om te winnen
  † In Memoriam † dinsdag 9 februari 2010 @ 16:59:48 #10
43556 miss_dynastie
pi_77813684
quote:
Op maandag 8 februari 2010 00:22 schreef Boldface het volgende:
Ook weer zo genoten van het Nationaal Songfestival vanavond?

De versie van "Ik ben verliefd, shalalie" die Loekz liet horen, was tenenkrommend. En dat kwam niet door het Ace Of Base - All That She Wants-ritme... (1991 belde; ze willen hun muziek terug).

Nee, nog veel erger was het Arabische gejengel erdoorheen. Het sloeg als een tang op een varken. Een vrolijk Nederlandstalig niemendalletje, met dat rare gejengel erdoor. Wie bedenkt zoiets debiels? Waarom zijn we de laatste jaren zo hard bezig om de Balkan te pleasen? Houd er nou eens mee op! We krijgen toch geen punten van die landen. Wen eraan. Stuur wat je wilt sturen, wat voor Nederlandstalig wanproduct het ook is. Maar houd in vredesnaam op met dat stompzinnige Arabische gejengel overal doorheen.
Ehm, ik weet niet waardoor het misverstand is ontstaan dat de Balkan gek is op arabiriedeltjes, maar dit doet men toch echt niet voor de Balkan, maar voor Turkije of zo.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')