quote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
ging het er een paar jaar geleden ook redelijk genant aan toe.
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef Miasan het volgende:
Ik heb geen RTL op m'n TV... wat zeggen ze in die nieuwsuitzending?
Naar Japan jaquote:
Da's ook niet best lolquote:Op maandag 8 februari 2010 00:00 schreef Cee het volgende:
ging het er een paar jaar geleden ook redelijk genant aan toe.
Niets schokkends. Dat het er chaotisch aan toe ging.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:02 schreef Miasan het volgende:
Ik heb geen RTL op m'n TV... wat zeggen ze in die nieuwsuitzending?
Het was eigenlijk samen met die van VInzzent het beste arrangementquote:
De linkse homo-elite aan het woordquote:Op zondag 7 februari 2010 23:59 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het interesseert me geen fluit of het scoort of niet... de manier van aanpak van de TROS/Pierre Kartner kan gewoon niet
Dat was een mooie nummerquote:Op zondag 7 februari 2010 23:34 schreef Arcee het volgende:
[..]
Prachtig mooi nummer en zonder twijfel het meest vredige nummer ooit gemaakt.
vinzzent staat zelf ook altijd op die muziekfeesten en is dus ook door het publiek gekozen.helaas koos de jury anders.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:01 schreef female81 het volgende:
Wat ik aan het einde van het vorige topic nog zei, even in de herhaling:
Ik vraag me toch ernstig af hoe Nederland gaat reageren in het geval dat dit nummer het Songfestival wint (of op z'n minst de top 5 haalt).
(En in ieder geval krijg je het liedje na één keer luisteren nóóit meer uit je hoofd...)
Van Marlous vond ik ook een leuke uitvoering.quote:
quote:Op maandag 8 februari 2010 00:05 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
De linkse homo-elite aan het woord
Die zijn vast nog niet thuis.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar blijft het live-verslag van Dirkh, Greys en Maes?
Hear, hear.quote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil gewoon een nationale finale met 10 verschillende liedjes in een volgepakt Ahoy... met 50%jury-50% televote....
De leukste vond ikquote:Op maandag 8 februari 2010 00:07 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Van Marlous vond ik ook een leuke uitvoering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |