Laat het maar hierzo!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar moeten we dat topic dan gaan maken?
Undercover ergensquote:Op zondag 7 februari 2010 23:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Waar moeten we dat topic dan gaan maken?
Dat wordt een grote paint denk ik.quote:Op zondag 7 februari 2010 23:01 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Dan upload je de paint weer en gaat de volgende aan de slag
Die ene met die kreten was wel mooiquote:Op zondag 7 februari 2010 23:02 schreef Stephan1237 het volgende:
Misschien 1 grote paint met de namen
daddy's beautiful girlquote:
Leuk plaatjequote:
Druk bezigquote:Op zondag 7 februari 2010 23:04 schreef TheKC het volgende:
Ben ik weer, heb ik nog wat gemist?
Hoe staat het met de Alberto felicitatie kaart?
Die 2e zin loopt niet helemaal lekkerquote:
Wat kan ik eraan verbeterenquote:Op zondag 7 februari 2010 23:05 schreef Maraca het volgende:
[..]
Die 2e zin loopt niet helemaal lekker
Ik vind E.T. mooier hoorquote:
Waarom zit er zo'n rood dingetje onder mijn naam?quote:
Nouja ik bedacht net dat Danny dat niet altijd leuk vond. Maar dat ging dan ook om kwaadaardige acties.quote:
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:07 schreef xxiessiexx het volgende:
Oke als jullie allemaal net zo'n paint maken als pirania dan gooi ik ze bij elkaar
quote:
Zonder spelfouten?quote:Beste Alberto,
Wij van de website fok.nl willen u feliciteren met uw 39e verjaardag.
Wij kijken altijd met plezier naar uw programma's zoals Red mijn vakantie! en Undercover in Nederland. We hopen daarom nog jaren te kunnen genieten van deze programma's.
<url>
Dit is een url naar het forum waar over uw programma's wordt gepraat.
Met vriendelijke groeten,
<namen>
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:08 schreef qwertymafkees het volgende:
Die baby doet mij denken aan:
[ afbeelding ]
quote:
Is het wel zinvol om een linkje mee te geven naar een oud topic?quote:Beste Alberto,
Wij willen u van harte feliciteren met uw 39ste verjaardag.
Op het Fok! Forum kijken wij altijd met plezier naar uw programma's zoals "Red mijn vakantie" en "Undercover in Nederland". Wij hopen nog vele jaren te genieten van uw programma's!
We willen dat hij ons kan vinden tochquote:Op zondag 7 februari 2010 23:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Is het wel zinvol om een linkje mee te geven naar een oud topic?
Beste Alberto,quote:
Jawel, maar september?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:09 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
We willen dat hij ons kan vinden toch
Moeten we hem dan een link geven naar een topic van Johnquote:Op zondag 7 februari 2010 23:09 schreef Maraca het volgende:
[..]
[..]
Is het wel zinvol om een linkje mee te geven naar een oud topic?
Wij zijn de eigenaren nietquote:Op zondag 7 februari 2010 23:10 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Beste Alberto,
Wij, van de website fok.nl, willen u feliciteren met uw 39e verjaardag.
Wij kijken altijd met plezier naar uw programma's zoals Red mijn vakantie! en Undercover in Nederland. We hopen daarom nog jaren te kunnen genieten van deze programma's.
<url>
Op bovengenoemde link hebben wij het altijd over uw programma`s.
Met vriendelijke groeten,
<namen>
Dacht ik ook al aanquote:Op zondag 7 februari 2010 23:08 schreef qwertymafkees het volgende:
Die baby doet mij denken aan:
[ afbeelding ]
Kunnen we niet beter een standaard figuurtje tekenen en dan de avatar als gezichtje?quote:
http://wiki.fok.nl/index.php/Zondagavond_KLB_Briefquote:Op zondag 7 februari 2010 23:11 schreef Stephan1237 het volgende:
@PiRANiA kan deze brief misschien tijdelijk in de OP?
Daar kan iedereen zijn naam bijzetten
http://docs.google.com/Doc?docid=0AeGNZcxDWdCYZGczZ2Z4OGZfMTZnNGM5eGtkNg&hl=nl
Waarom staan sommige dikgedrukt of onderstreept of blauw?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:11 schreef Stephan1237 het volgende:
@PiRANiA kan deze brief misschien tijdelijk in de OP?
Daar kan iedereen zijn naam bijzetten
http://docs.google.com/Doc?docid=0AeGNZcxDWdCYZGczZ2Z4OGZfMTZnNGM5eGtkNg&hl=nl
Dat ziet er keiraar uitquote:Op zondag 7 februari 2010 23:12 schreef Maraca het volgende:
[..]
Kunnen we niet beter een standaard figuurtje tekenen en dan de avatar als gezichtje?
Waar is je poppetje dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 23:12 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit, zet mij maar erbij
http://wiki.fok.nl/index.php/Zondagavond_KLB_Briefquote:Op zondag 7 februari 2010 23:12 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Waarom staan sommige dikgedrukt of onderstreept of blauw?
Het was idd een hele uitdaging met het touchpadquote:Op zondag 7 februari 2010 23:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Mijne krijg je morgen, ik heb nu geen muis, en met touchpad gaat niet echt
Het is iessie ook gelukt!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:13 schreef TheKC het volgende:
[..]
Mijne krijg je morgen, ik heb nu geen muis, en met touchpad gaat niet echt
Jezus heeft zelf ook aardig geleden he!?!quote:Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef Doler12 het volgende:
En waar zijn de christenen en moslims als er zo kind wordt geboren eigenlijk?
Heb wel zitten schelden met die vlaggetjes hahaquote:
Niet zo veel als dit meisjequote:Op zondag 7 februari 2010 23:14 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jezus heeft zelf ook aardig geleden he!?!
quote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ] Gooi dr maar in
Dat kan ik mij voorstellen jaquote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Heb wel zitten schelden met die vlaggetjes hahaIk heb ze open gelaten omdat er misschien nog tekst in moet komen te staan?
Prachtigquote:Op zondag 7 februari 2010 23:15 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
http://img402.imageshack.us/img402/7618/blai.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |