ook danquote:Op zondag 7 februari 2010 22:05 schreef akadoenka het volgende:
Ook niet als die persoon is overleden en de fam alles heeft opgezegd?
Standaard is alles aangesloten, je moet jezelf als klant aanmelden bij het energiebedrijf, watermaatschappij.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:01 schreef akadoenka het volgende:
Hoi,
Ik krijg woensdag de sleutel van mijn nieuwe huurhuis.
Dit is allemaal snel gegaan en ik heb dus nog geen kans gehad om me eerder aan te melden bij essent voor stroom en gas. Nu is het zo dat ik me online kan aanmelden en men schrijft dat het dan ongeveer 2 a 3 weken duurt voor dat je bent aangesloten op het netwerk.
Is dit echt zo? Of gaat dat normaal gesproken sneller? (of is er en manier om dit sneller voor elkaar te krijgen). Klussen in een donker en koud huis is nl niks
2 weken zal het misschien duren voor je een contract in handen heb vanaf het moment dat je je hebt aangemeld. Bij de sleuteloverdracht controleer aub je meterstanden samen met diegene die de sleutel overhandigd. Dit om problemen te voorkomen dat als jij je aanmeldt bij het energiebedrijf en de vorige bewoners niet de juiste stand hebben doorgegevenquote:Op zondag 7 februari 2010 22:10 schreef akadoenka het volgende:
Ohhh oke dus als ik morgen bel dan zou het eventueel eind van de week ofzo al geregeld kunnen zijn met gas / stroom? Ook al hebben hun een andere leverancier gehad en dit bij hem afgezegd toen persoon X is overleden.
Wat bedoeld essent dan met twee weken wachttijd?
Aanmelden - overeenkomst krijgen - meterstand doorgeven en dan pas stroom of gas krijgen.
Is dat bij nieuwbouw dan ofzo?
Nope idd, je kan gewoon al gebruik maken van de diensten. Tis alleen van belang dat je wel binnen enkele dagen je aanmeldt bij een energiebedrijf met de meterstanden van de dag dat je je sleutels hebt ontvangen. Zelfde geldt voor je water.quote:Op zondag 7 februari 2010 22:15 schreef akadoenka het volgende:
Ja zo staat het er van het contract inderdaad. Ohhh maar het kan dus allemaal vrij snel geregeld zijn (dus het contract hoeft niet binnen te zijn voor het te krijgen) als ik het goed begrijp?
Thanks!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |