zo'n mp3 speler he, als je dat koopt, moet je dan nog speciale progjes voor op je pc hebben ofzo? of een of ander raar kabeltje? of zit dat er gewoon bij als je t koopt?
zit opeens te denken dat zo'n ding me wel superhandig lijkt is t ook echt handig?
kweet niet of t wel in uitgaan, hobbies en vrije tijd moet maar wist niet waar die anders zou moeten
quote:Geen idee, heb zelf een mp3 discman..dan heb je alleen een brander nodig
Op dinsdag 07 mei 2002 19:55 schreef sassa het volgende:
geweldig!en meer heb je niet nodig?
maargoedik ben even weg
quote:Ik geloof dat er ook software bij zit als je het koopt.
Op dinsdag 07 mei 2002 19:55 schreef sassa het volgende:
geweldig!en meer heb je niet nodig?
quote:
Op dinsdag 07 mei 2002 20:02 schreef ROEN het volgende:[..]
Ik geloof dat er ook software bij zit als je het koopt.
quote:Heel slim! Niet kloten met stickjes van een paar MB maar gewoon een cd vol met mp3tjes en draaien die hap!
Op dinsdag 07 mei 2002 22:36 schreef DaMSWer het volgende:
* DaMSWer koopt binnenkort een mp3 cd speler
* Magic666 heeft zelf een Soul!
quote:ok thnx! nu nog even wachten op mn geld en dan ga ik is een kijkje nemen ergens
Op woensdag 08 mei 2002 14:30 schreef huuuuuuuub het volgende:
K heb er ook 1.
Als het goed is zit er een kabeltje bij die je op je usb poort kan aansluiten om zo je mp3's over te zetten van je comp naar je speler. tevens zit er een cd rom bij met de benodigde software. Alles zit er dus bij als het goed is.
Voor meer info: http://www.mp3man.nl
* the_bbk heeft een Creative DAP Jukebox, van 6 gig...
Je hebt ze ook met Harddisk (1 inch en 1.8 inch)quote:Op vrijdag 24 mei 2002 15:02 schreef the_bbk het volgende:
Je hebt 2 soorten mp3-spelers, de ene werkt met cd's, de ander met geheugenkaartjes.
Voor de spelers die met cd's werken heb je geen extra software nodig, alleen software om cd's te kunnen branden.
De andere soort, die met geheugen, daar is een kabeltje en speciale software voor nodig om de mp3-tjes op je speler te krijgen, dit kabeltje en softwarepakket horen er gewoon bijgeleverd te worden.
Of de iAUDIO M3 of M3L, nét iets meer functionaliteitquote:Op dinsdag 28 september 2004 22:02 schreef super-muffin het volgende:
iPod Mini of de nieuwe 4g
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |