Niks mis met in de trein zittenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 16:36 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Morgen en zondag met de trein het hele land doorcrossen. Wat een vooruitzicht. Hopelijk doen ze de kachel aan!
Dat is in Hoogeveen. Daarna richting Tilburg om daar op stap te gaan.quote:
Thuis heeft mijn voorkeur whaha.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:17 schreef Luco het volgende:
Westen heeft ook mijn voorkeur hoor.
Interview op TV net, over de Olympische Spelen. Martje stelde dus een hele lange, drieledige vraag...quote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:50 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik snap jouw post dan weer niet helemaal.
Zeg tegen je vriendin dat er iets beters op tv is. Zometeen Andere Tijden Sport, over de opkomst van de klapschaatsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:57 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Oh ja. Ik zit gedwongen X Factor te kijken. Ik mis weer het goede.
En wat hadden ze bij zich? Pedigree pal?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:28 schreef MaxMark het volgende:
De trein van Groningen naar Leer was tof. Bleken allemaal undercover politieagenten in te zitten, Nederlandse en Duitse. Een hond wees twee gasten aan die werden gefouilleerd in de trein
Een naamtopic.quote:
Ik denk dat het dan [HLD] zou worden om misverstanden te voorkomen.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Een naamtopic.
Al zou dat natuurlijk in [HEL] het subforum voor helden moeten en niet in KLB.
Nee, bedankt.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:44 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Een naamtopic.
Al zou dat natuurlijk in [HEL] het subforum voor helden moeten en niet in KLB.
Één van die jongens die werd gefouilleerd bleek vreemd genoeg een blok magnesium bij zich te hebbenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
En wat hadden ze bij zich? Pedigree pal?
Hij wilde een 'helder licht' creëren.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:59 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Één van die jongens die werd gefouilleerd bleek vreemd genoeg een blok magnesium bij zich te hebben
Dat werd volgens mij wel meegenomen.
Als de admins het zelfs doen, dan mogen wij het ook.quote:
Zuipschuitquote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:58 schreef Q.E.D. het volgende:
Waarom spammen we het topic niet vol voor de 400?
Ik ben net aan mijn tweede biertje begonnen.quote:
Is het dan iets anders waarover je zo vrolijk bent?quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:02 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik ben net aan mijn tweede biertje begonnen.
Je hoeft niet meteen alle vrolijkheid aan alcolol te relateren.
Ja. 400quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:03 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is het dan iets anders waarover je zo vrolijk bent?
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 00:05 schreef Q.E.D. het volgende:
En hier is geen carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |