Gaat om Groningen Airport Eelde.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Eelde? En daar heeft de gemeeteraad van Groningen wat over te zeggen?
Eelde ligt a: in Drenthe en b: in de gemeente Tynaarlo.
Uiteraard, wij watjes passen ons niet aan aan het weer en de omstandigheden, wij passen de omstandigheden aan ons aanquote:Op maandag 8 februari 2010 21:01 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
De training zelf is gewoon binnen neem ik aan?
Mijn team van 8-jarige voetballers stond vanavond compleet buiten op het veld. Indrukwekkend.
Dan nog ligt het in Drenthe en in de gemeente Tynaarlo en derhalve vind ik de naam van het vliegveld ook compleet incorrect.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Gaat om Groningen Airport Eelde.
Nee, Eelde Airport klinkt lekkerquote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog ligt het in Drenthe en in de gemeente Tynaarlo en derhalve vind ik de naam van het vliegveld ook compleet incorrect.
Groningen (Gemeente + Provincie) heeft wel meer dan 50% van de aandelen in handen.quote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan nog ligt het in Drenthe en in de gemeente Tynaarlo en derhalve vind ik de naam van het vliegveld ook compleet incorrect.
quote:Op maandag 8 februari 2010 22:49 schreef Luco het volgende:
[..]
Nee, Eelde Airport klinkt lekker, of Vliegveld Drenthe
GAE - Ajax wordt een leuke potquote:
Maar ik gok dat je voor de Graafschap bentquote:
Nee, GAE dus.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:41 schreef Luco het volgende:
[..]
Maar ik gok dat je voor de Graafschap bent?
Die zit niet hier hè.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 09:28 schreef Luco het volgende:
Sinterklaas.
quote:
Ga jij eens snel je mond spoelen schobbejak!quote:Op dinsdag 9 februari 2010 10:20 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die zit niet hier hè.![]()
De paashaas komt er weer aan, de eitjes liggen namelijk alweer in de winkel.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:04 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
[..]
Ga jij eens snel je mond spoelen schobbejak!
Dan niet.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:07 schreef Sinterklaas. het volgende:
[..]
Geen cadeautjes voor jou dit jaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |