Korfbaltraining. Zo de deur maar uit, handschoenen+muts aan en lekker knallen op de fietsquote:Op maandag 8 februari 2010 18:34 schreef moemoe het volgende:
Ze zijn wel wit geworden.
Ga je voor je lol naar Beijum?
Korfbal, leukquote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Korfbaltraining. Zo de deur maar uit, handschoenen+muts aan en lekker knallen op de fiets!
quote:Op maandag 8 februari 2010 18:53 schreef moemoe het volgende:
''zondag 14 februari tot en met woensdag 17 februari 2010
Grote (90%) kans op aanhouden het winterse weer met 's nachts lichte tot matige vorst en overdag temperaturen enkele graden boven nul. Soms wat sneeuw, aan de kust ook regen.''
Dit noem ik niet echt een kwakkelwinter. Vooral niet als je het vergelijkt met voorgaande jaren.quote:
Mja het is wel beter. Maar ik bedoel het met het oog op de regen.quote:Op maandag 8 februari 2010 19:53 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Dit noem ik niet echt een kwakkelwinter. Vooral niet als je het vergelijkt met voorgaande jaren.
Neequote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Mag ik even spammen?
[ afbeelding ]
http://www.partijvrijgroningen.nl/
3 Maart
Nee.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Mag ik even spammen?
3 Maart
Waarom wel?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:38 schreef Q.E.D. het volgende:
Waarom niet?
'Het'?quote:Op maandag 8 februari 2010 20:42 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Omdat het om de GEMEENTERAADSVERKIEZINGEN gaat.
Af en toe mag een burger naar de stembus... Weet je wel.quote:
De training zelf is gewoon binnen neem ik aan?quote:Op maandag 8 februari 2010 18:40 schreef Luco het volgende:
[..]
Korfbaltraining. Zo de deur maar uit, handschoenen+muts aan en lekker knallen op de fiets!
Ik ga alleen al stemmen om tegen deze partij te stemmen. Toen ze drie of vier maanden geleden werden opgericht zag ik dat programma voorbij komen. Lachwekkend gewoon.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:32 schreef Q.E.D. het volgende:
Mag ik even spammen?
3 Maart
Nou, de waardering voor de democratie is weer ver te zoeken.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:57 schreef Peterselieman het volgende:
Je bedoelt bepalen wie de komende vier jaar een stoel warm mogen houden?
Ja dat weet ik.quote:Op maandag 8 februari 2010 20:53 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Af en toe mag een burger naar de stembus... Weet je wel.
Eelde? En daar heeft de gemeeteraad van Groningen wat over te zeggen?quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nou, de waardering voor de democratie is weer ver te zoeken.
Er worden ook nog belangrijke beslissingen genomen over Eelde, de stadstram en de belastingen (die ook studenten betalen). Stemmen dus.
Blijkt maar weer hoe ONZ je bent.quote:Op maandag 8 februari 2010 21:03 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nou, de waardering voor de democratie is weer ver te zoeken.
Er worden ook nog belangrijke beslissingen genomen over Eelde, de stadstram en de belastingen (die ook studenten betalen). Stemmen dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |