abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 februari 2010 @ 00:30:13 #151
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77870229
Beetje in mn gear lopen snijden.
Nu nog maar een minimaal stukje over hitcap (10 punten +/-) heb een beetje SP laten vallen voor 3% crit. Maar die spellpower gaat er binnenkort weer bij komen (tijdelijk gebruik ik wrathfull gladiator stukken om wat slechte gear op te vangen).

Ony25 neer gekregen vandaag .
Jammergenoeg nog geen totc10 gedaan, hoop dat ik er morgen aan toe kom.
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
pi_77872739
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 00:04 schreef Blistering het volgende:
Alles tot aan Lich King 25 geoneshot. Morgen een hele avond voor hem!

Tevens nog wat loot mee kunnen pikken van Gunship en Council.
nu zijn er toch geen tries meer voor normal 25m icc? wel nice dat je alles 1 shot
pi_77873035
hmm.. ik dacht ik zal mijn eigen even toevoegen in de OP maar dat mag ik dan weer niet.
Dan maar via deze weg, graag iemand die mij wilt toevoegen.

Server: Outland
Levines Undead Mage lvl80 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Levines
Lavanas Bloodelf Deathknight lvl80 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Lavanas
Every war is different, every war is the same.
pi_77873121
Heroic-25 is ook al bijna gecleared door Paragon.

WTB Cataclysm, duurt lang!
pi_77873385
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:04 schreef SharQueDo het volgende:
Heroic-25 is ook al bijna gecleared door Paragon.

WTB Cataclysm, duurt lang!
paragon > andere guilds.

ik denk niet dat er veel guilds zullen zijn die de Lich King op heroic mode voor catalysm kunnen overwinnen.

Cataclysm komt pas in augustus of later
pi_77873396
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:20 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

paragon > andere guilds.

ik denk niet dat er veel guilds zullen zijn die de Lich King op heroic mode voor catalysm kunnen overwinnen.

Cataclysm komt pas in augustus of later
Bron?
pi_77875200
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Bron?
Gezond verstand.
pi_77876777
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 10:37 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Gezond verstand.
Inderdaad, er zijn nu al mensen die denken dat hij in maart uitkomt maar dat lijkt me wel erg stug.

Beta is nog niet eens begonnen
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77876787
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:21 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Bron?
of het komt in het voorjaar, of pas na de zomer maar nooit tijdens de zomer periode. veel mensen zetten hun account stil omdat ze liever op het strand gaan liggen dan achter de pc in een muffe warme kamer.

daarom is de release waarschijnlijk pas in het najaar. het word kouder en mensen gaan binnen zitten vervelen. dan maar weer wow account activeren en cataclysm spelen.

thats just my theory ofcourse
pi_77879044
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 11:31 schreef Ezio het volgende:

[..]

Inderdaad, er zijn nu al mensen die denken dat hij in maart uitkomt maar dat lijkt me wel erg stug.

Beta is nog niet eens begonnen
Toch wel al?
Ik had het idee dat er al een private beta is (puur voor medewerkers en familie)
Every war is different, every war is the same.
pi_77879272
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:37 schreef dekkered het volgende:

[..]

Toch wel al?
Ik had het idee dat er al een private beta is (puur voor medewerkers en familie)
Dat zou kunnen, maar open beta is er nog niet.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77879442
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:44 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, maar open beta is er nog niet.
true
Every war is different, every war is the same.
pi_77879469
Hopelijk krijgen we weer zo'n zombie invasion event. Dat was geniaal.
pi_77879735
Hmm gister wat Cod4 gespeeld terwijl ik bij de raid in de channel zat.. Kriebelt toch best wel als je hun hoort terwijl jezelf alleen wat taliban af knalt enzo .

Na carnaval maar een Authenticator zien te bemachtigen via een vriend die een CreditCard heeft ofzo.
Vind het maar stierenpoep dat je bij blizzard shop alleen maar met CreditCard kan betalen mja, Who AM I.
Jeweet!
pi_77879773
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:49 schreef SharQueDo het volgende:
Hopelijk krijgen we weer zo'n zombie invasion event. Dat was geniaal.
Dat was inderdaad erg vet

Maar denk zelf ook weer met winter komt de expansion en daarvoor doen hun weer het zelfde met TBC ff nog snel een andere raid ertussen plakken.
pi_77880443
gelezen dat toravon generfed is op 25m...best erg omdat die al best makkelijk was..
pi_77880495
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 12:49 schreef SharQueDo het volgende:
Hopelijk krijgen we weer zo'n zombie invasion event. Dat was geniaal.
Ja, komt er

en blizzard heeft zelf laten weten dat het gigantisch wordt
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77880542
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:13 schreef dikke_donder het volgende:
gelezen dat toravon generfed is op 25m...best erg omdat die al best makkelijk was..
hij is ook serieus veelste makkelijk.
Every war is different, every war is the same.
pi_77881041
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:00 schreef dekkered het volgende:
hmm.. ik dacht ik zal mijn eigen even toevoegen in de OP maar dat mag ik dan weer niet.
Dan maar via deze weg, graag iemand die mij wilt toevoegen.

Server: Outland
Levines Undead Mage lvl80 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Levines
Lavanas Bloodelf Deathknight lvl80 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Outland&cn=Lavanas
net zelf gefixt
Every war is different, every war is the same.
  donderdag 11 februari 2010 @ 13:31:45 #170
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_77881153
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 09:20 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

paragon > andere guilds.
Maakt niet uit, zelfs Paragon en guilds van dat kaliber konden in Ulduar niet bijna alle hard modes in een week doen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_77882168
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:31 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Maakt niet uit, zelfs Paragon en guilds van dat kaliber konden in Ulduar niet bijna alle hard modes in een week doen.
en toch doen ze nu icc25m heroic in bijna 1 week. was ulduar dan zoveel moeilijker of is icc(heroic) zoveel makkelijker?
pi_77887300
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 13:56 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

en toch doen ze nu icc25m heroic in bijna 1 week. was ulduar dan zoveel moeilijker of is icc(heroic) zoveel makkelijker?

Hmm als je in ulduar kijkt naar het verschil van Normal en Hardmode, is het verschil Velen malen meer dan het verschil in ICC met normal en Hardmode.

Ook vond ik het in ulduar veel vetter. Al vind ik Dreamwalker helemaal tegek in ICC. Toch blijft Algalon DE fight van alles wat ik heb gedaan. Al was het alleen maar 10man, ik ben nog steeds het meest trotse op mijn Starcaller Titel, geen andere titel kan daar voor mij tegenop. (Heb nooit titels gehaald in TBC en Vanilla dus geen ervaring met ECHTE raids daar) nooit meer als Kara gezien .

Edit: Algalon fight echt geweldig toen we m haalde. Na weken proberen. Kwamen we Zeer dichtbij, we haalde hem uit eindelijk met 2 of 3 seconde over op de Enrage timer. Die Sfeer op Ventrilo echt super!
Jeweet!
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:44:15 #173
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_77888331
Level 80
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_77888561
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:44 schreef Pien85 het volgende:
Level 80

Haha, Gratz , Nu kan je de echte FARM gaan beginnen
Jeweet!
  donderdag 11 februari 2010 @ 16:56:55 #175
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_77888812
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:49 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Haha, Gratz , Nu kan je de echte FARM gaan beginnen
Eindelijk
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  donderdag 11 februari 2010 @ 22:49:19 #177
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77902864
Gisteren dikke fail op Blood Queen 25, komen we er vandaag en one shot
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77905430
Toch maar aan het sparen voor de mechano hog .

Net 10 epic gems op AH gezet die ik had verkregen met titanium prospecten.

Morgen weer een cardinal ruby transmute en maar ff wat minen, gaat wel snel zo .
pi_77905468
Ik weet niet hoeveel titanium/epic gems kosten, maar titanium ores los verkopen levert veel meer op dan ze te prospecten/titansteelen.
pi_77905573
1 ore is 14g hier, dus een stack zou voor 280g verkocht worden.

Hangt natuurlijk van de prospects af, maar als er 2 epic gems uit komen verdien ik er evenveel aan. Ze zijn allemaal 130+ hier. En ik krijg wat titanium powder wat ik kan gebruiken voor dragon's eyes.

Maarja heb ook wel eens een stack gehad met alleen maar greens, dan is de losse ores verkopen wel beter .
pi_77905916
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 23:53 schreef Sapstengel het volgende:
1 ore is 14g hier, dus een stack zou voor 280g verkocht worden.

Hangt natuurlijk van de prospects af, maar als er 2 epic gems uit komen verdien ik er evenveel aan. Ze zijn allemaal 130+ hier. En ik krijg wat titanium powder wat ik kan gebruiken voor dragon's eyes.

Maarja heb ook wel eens een stack gehad met alleen maar greens, dan is de losse ores verkopen wel beter .
Truth, net ff 4 stacks gehaald, 7 epics. Winst maken ftw, helemaal als Majestic Zircon stamina gems voor 225g p.s. gaan.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_77906650
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 07:37:10 #183
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_77908896
Gisteren eindelijk TOC 25 gecleared. Vorige week nog dikke fail. Gisteren ruim voor de enrage neer. Het leven kan raar lopen.

Ow, en toen ik officer werd in de guild had ik niet het drama helemaal goed ingeschat. Wat kunnen mensen toch onnodig persoonlijk en gemeen worden als ze het ergens niet mee eens zijn.
pi_77908992
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77909108
whooo gister nax 10 gedaan (JAA wij zijn geen raiding guild niemand had ooit nax gedaan op mij en een andere healer na) Zijn met 8 man naar binnen gegaan en spiderwing gecleared en eerste 2 bosses van de abomination wing.

I know is geen biggie tegenwoordig, maar voor veel spelers in de guild wel. Omdat ze nooit geraid hebben. En het ging super iedereen was positief dus gaan ze wel iets meer raiden hoop ik.

  vrijdag 12 februari 2010 @ 08:44:20 #186
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77909432
Gisteren icc10 gesteamrolled tot aan Festergut (alles in 1 keer neer )

Na 3 wipes op Festergut, hem toch neergekregen

Toen hij enragede snel, al mijn CD/pots/trinket gebruikt en van de paly afgetaunt, terwijl ik in vent aant gillen was dat ik alle heals moest hebben vanwege enrage

Was echt spannend , maar toch 12 secs de enragetimer in neergekregen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77909587
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 08:44 schreef jagga het volgende:
Gisteren icc10 gesteamrolled tot aan Festergut (alles in 1 keer neer )

Na 3 wipes op Festergut, hem toch neergekregen

Toen hij enragede snel, al mijn CD/pots/trinket gebruikt en van de paly afgetaunt, terwijl ik in vent aant gillen was dat ik alle heals moest hebben vanwege enrage

Was echt spannend , maar toch 12 secs de enragetimer in neergekregen
Gisteren in 10man alles tot Blood Queen geoneshot, daarna 1 wipe op BQ en toen Putricide gedaan (hadden we nog nooit geprobeerd)

Helaas was raid time toen over, maar morgen hebben we hem
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_77909594
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 16:15 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Hmm als je in ulduar kijkt naar het verschil van Normal en Hardmode, is het verschil Velen malen meer dan het verschil in ICC met normal en Hardmode.

Ook vond ik het in ulduar veel vetter. Al vind ik Dreamwalker helemaal tegek in ICC. Toch blijft Algalon DE fight van alles wat ik heb gedaan. Al was het alleen maar 10man, ik ben nog steeds het meest trotse op mijn Starcaller Titel, geen andere titel kan daar voor mij tegenop. (Heb nooit titels gehaald in TBC en Vanilla dus geen ervaring met ECHTE raids daar) nooit meer als Kara gezien .

Edit: Algalon fight echt geweldig toen we m haalde. Na weken proberen. Kwamen we Zeer dichtbij, we haalde hem uit eindelijk met 2 of 3 seconde over op de Enrage timer. Die Sfeer op Ventrilo echt super!
dat gevoel is er tegenwoordig niet meer omdat de fights minder epic (lees: makkelijker) en dus zijn spelers minder enthousiast wanneer de boss overwonnen is.

maar laten we daar niet heengaan

gisteren voor de 2e keer professor putricide neergekregen en hij dropte de trinket. die heb ik mezelf eventjes toegeeigend

daarnaast had ik ook genoeg badges om 4e t10 part te halen. de volgende raid zal me dmg flink omhoog gaan
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:29:52 #189
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77910113
Ik vind die gunship battle zo leuk

Met me jetpackje een beetje stom heen en weer springen voordat we beginnen terwijl ik in /rw dingen roep als:

IS IT A BULLET?

iS IT A PLANE?

NO! ITS A COWPATDROPPING TANK!

mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77910391
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:29 schreef jagga het volgende:
Ik vind die gunship battle zo leuk

Met me jetpackje een beetje stom heen en weer springen voordat we beginnen terwijl ik in /rw dingen roep als:

IS IT A BULLET?

iS IT A PLANE?

NO! ITS A COWPATDROPPING TANK!


hehe , Bij ons een Marrowgar een opwarmertje, Deathwish maakt je beetje alert, Gunship even een tusse pauze dat iedereen kan chille, Saurfang dat de Pallys alert moeten zijn . En dan Rotface Blergh rotste boss nogsteeds van plaguewing. Festergut is wel vet. Putri weer Volop alertheid van iedereen.
en de rest eigenlijk ook wel
Jeweet!
  vrijdag 12 februari 2010 @ 09:54:50 #191
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_77910688
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:42 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

hehe , Bij ons een Marrowgar een opwarmertje, Deathwish maakt je beetje alert, Gunship even een tusse pauze dat iedereen kan chille, Saurfang dat de Pallys alert moeten zijn . En dan Rotface Blergh rotste boss nogsteeds van plaguewing. Festergut is wel vet. Putri weer Volop alertheid van iedereen.
en de rest eigenlijk ook wel
Wij moesten gisteren ook nog plague wing doen. We hebben niks ge-oneshot behalve Blood Queen en dat was onze allereerste kill
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_77911304
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 09:29 schreef jagga het volgende:
Ik vind die gunship battle zo leuk

Met me jetpackje een beetje stom heen en weer springen voordat we beginnen terwijl ik in /rw dingen roep als:

IS IT A BULLET?

iS IT A PLANE?

NO! ITS A COWPATDROPPING TANK!

tot dat je naar beneden pleurt en je een raid kick krijgt.
Gister ook bij Gunship, raid leader zegt duidelijk wie er dood valt (doormiddel van jumpen, dus naar beneden vallen) die krijgt raid kick.
toch nog 2 personen een raid kick gekregen omdat ze niet fatsoenlijk luisterden.
Every war is different, every war is the same.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:23:22 #193
248821 Rauw.
op je bord.
pi_77911443
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 07:55 schreef Ezio het volgende:

[..]

Wat een held
BIG NUMBERS, WHO CARES YOUR A FURY
"Wie niet voelen wil, moet maar luisteren"
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:25:53 #194
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_77911506
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:18 schreef dekkered het volgende:

[..]

tot dat je naar beneden pleurt en je een raid kick krijgt.
Gister ook bij Gunship, raid leader zegt duidelijk wie er dood valt (doormiddel van jumpen, dus naar beneden vallen) die krijgt raid kick.
toch nog 2 personen een raid kick gekregen omdat ze niet fatsoenlijk luisterden.
Maar ik doe dat voordat we beginnen dus op ons eigen schip..

Ik ben nog niet zo stom geweest om eraf te springen
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_77911669
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:25 schreef jagga het volgende:

[..]

Maar ik doe dat voordat we beginnen dus op ons eigen schip..

Ik ben nog niet zo stom geweest om eraf te springen
Daar had ik het ook over

(mensen die niet eens is naar het andere schip moeten jumpen (een DK dps))
Every war is different, every war is the same.
  vrijdag 12 februari 2010 @ 10:49:18 #196
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_77912236
Zodra het gevecht begonnen is kan je geeneens er vanaf springen
pi_77912281
Gisteren mijn aller eerste ICC gedaan (pug), alles oneshot tot deathbringer, toen ging iedereen maar leaven en naar bed, waren toch even bezig geweest daar. Leuke helm aan over gehouden die dropte op lady gaga..

Voor de geinteresseerden:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=balnazzar&cn=xtype

En ik kom maar niet aan goeie schoenen

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 12-02-2010 10:52:01 ]
pi_77912456
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:49 schreef GI het volgende:
Zodra het gevecht begonnen is kan je geeneens er vanaf springen
wel er tussen
Every war is different, every war is the same.
pi_77913712
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 10:56 schreef dekkered het volgende:

[..]

wel er tussen
Wordt je tegenwoordig niet meer terug "gewarped" op 't schip ?

Doe zelf nooit zoiets aangezien je bij ons gewoon gekicked wordt van de raid als je lame gaat doen. Nou staan de eerste 4-5 bosses wel al op farm maargoed. Wordt toch verwacht dat je een beetje je aandacht erbij houdt.
Jeweet!
pi_77914398
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 11:37 schreef Vengswiejj het volgende:

[..]

Wordt je tegenwoordig niet meer terug "gewarped" op 't schip ?

Doe zelf nooit zoiets aangezien je bij ons gewoon gekicked wordt van de raid als je lame gaat doen. Nou staan de eerste 4-5 bosses wel al op farm maargoed. Wordt toch verwacht dat je een beetje je aandacht erbij houdt.
oh was dat zo?
maar bij ons gaat het er gewoon om voordat de boss begint dat je dan loopt te kloten.
gewoon raid kick als je dood gaat.
Every war is different, every war is the same.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')