Wat leuk! Ik wil graag een fotoshot winnen. Deze ga ik niet zelf gebruiken (ja doei, vrijwillig op de foto). Hij is voor een vriendin. Deze geef ik alleen omdat ik er visagie bijzit, zodat d'r wallen bijgewerkt kunnen worden.
Ze heeft namelijk een ontzettend schattige dochter die erg slecht slaapt. Dit duurt al maandenlang. Ze gaat van van arts naar dokter naar psychiater naar dokter naar therapeut naar wachtlijst naar kastje naar dokter naar muur naar dokter naar niet-werkend-telefoonnummer naar therapeut naar kastje naar psychiater. En uiteindelijk blijkt (dat is de stand van zaken nu, als er niet
weer iets verandert) dat ze naar een slaapcentrum moest. Een slaapcentrum dat twee weken lang niet bereikbaar was. Ja, ze lagen daar zeker te slapen.
Waarschijnlijk moet haar dochter daar gaan slapen. Gigantisch probleem, want het meisje is mega-autistisch en raakt al van slag van een minimale verandering. Laat staan als ze daar 'intern' moet. Ik wil er zelf niet aan denken, laat staan dat het je eigen kind is.
Moeder slaapt dus al maanden niet of bij dochter in bed of in de trein of op het werk.

Het lijkt me erg fijn als ze iets voor zichzelf heeft. Dat ze zelf in het middelpunt van de belangstelling staat, dat kan ze wel gebruiken. En met de visagie kan een fotoshoot goed. Zijn de wallen weg he.

Jullie mogen de prijs rechtstreeks naar haar doorsturen, want ze post hier soms ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*