Ik ga voor de fotoshoot!
Waarom?
Mijn man heeft soms van die acteerklusjes en hij doet dat met veel plezier.Na de laatste (Grote) rol begonnen castingburo's te zeuren om fatsoendelijke foto's. Die huis tuin en keukenplaatjes voldoen niet meer, Dus ik ga zoeken naar een fotograaf.
Er reageren een hoop mensen positief en eentje heel erg negatief.Nadat hij hoorde waar het voor was, wilde hij ineens wel.Of we hem niet konden aanbevelen bij sommige van de opdrachtgevers.Maar dat was nádat hij keihard had gezegd er geen zin in te hebben de zoveelste "wannabee acteur"met korting van een portfolio te voorzien.Ik heb daarna minstens 10 aanbiedingen gehad en reacties die het daglicht niet kunnen verdragen (Blijkbaar reageren er een hoop 18+ fotografen op zulke advertenties!)
Ik heb nog minstens twee weken gezocht maar niks hoor, Geen enkele (betaalbare!) fotograaf met een beetje fatsoendelijk portfolio die er zin en tijd voor had. Met als gevolg? Nog steeds geen foto's.
Dus maar weer zelf gaan proberen.Dat had ook een gevolg: Knallende ruzie omdat ik het niet goed deed

(Hoezo, ondankbaar?) maar hij had ook wel gelijk, zulke lelijke foto's heb ik echt nog nooit gezien! Ik ben nou eenmaal geen fotografe, Kan je ook niet verwachten dat ik praaaaaaaaaaachtige foto's maak toch?
Dus als ik win,Krijgt hij van mij die fotoshoot, Dan ben ik eindelijk van het gezeik af én!!!! aangezien de visagie inbegrepen is hoef ik niet bang te zijn hem straks weer zo terug te zien: