abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 7 februari 2010 @ 21:31:12 #26
34586 kepler
No bounce, no play
pi_77744830
Ferrari rijden

Aan mijn broertje. Ik heb ooit een race-experience gewonnen, en had toen mijn broertje meegenomen. We dachten dat hij wel mocht racen in 1 van de onderdelen, maar helaas kon dat niet... Heeft hij de hele dag mij zien rondrijden in snelle auto's terwijl hij zelf in de kou (het was januari) langs het circuit stond. Ik ben dat zielige gezicht nooit vergeten
The line is a dot to you!
pi_77745937
Skydiven.

Vroeger verzamelde ik de slaapkorreltjes uit mijn oog om te kunnen vliegen zoals Peter Pan dat deed. Toen dat niet lukte plakte ik samen met een vriend van school mezelf vol met veren en probeerde we van de garage te springen. We hebben iedereen verteld dat het ons is gelukt, maar nu zou ik het een keer echt willen proberen om te kunnen vliegen zodat mijn ouders het ook zouden geloven!
"Well, you should've called. I wouldn't have answered, but you coulda left a message, which I would've quickly erased."
  zondag 7 februari 2010 @ 21:58:11 #28
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_77746701
De fotoshoot.

Deze zou ik aan een vriendin willen geven zodat ze zich kan inschrijven bij een castingbureau opdat ze foto's kunnen maken voor een eventueel portfolio.

Ze is helaas nog student waardoor ze zelf de kosten van een dergelijke shoot niet kan missen.
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_77748333
Ferrari rijden

aan m'n grote broer, omdat hij altijd m'n voorbeeld is geweest en altijd zal zijn, en omdat hij van veel peekaas houd
The motivation for me, is them telling me what I could not be
pi_77752843
Ferrari rijden voor mijn vader, omdat altijd als we op vakantie gaan er iets met hem gebeurt...
Z'n enkelbanden gescheurt, hersenvlies onsteking en nog veel meer akelige dingen.
En nu kunnen we door al die ziekte dit jaar waarschijnlijk niet eens op vakantie.
Daarom wil ik hem even 'rustig' laten rijden in een Ferarri

Ik ben zelf te jong dus ik mag er toch niet in rijden.
Belt u later terug...
  maandag 8 februari 2010 @ 10:22:29 #31
142271 James-Hetfield
Give it to me............
pi_77760790
Ferrari rijden.

Zou dit kado geven aan mijn neefje.
Heeft bij zijn geboorte een modelauto van mij gekregen van de F355 en sindsdien is alles Ferrari voor en na.
het virus is dus met succes overgedragen en hij mag wel meemaken hoe echt een Ferrari rijd.
Authority pisses me off. I think everyone should be able to drink and get loud whenever they want.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie maandag 8 februari 2010 @ 10:30:31 #32
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_77760964
Het Ferrari rijden.

Dit zou ik graag aan m'n vriend geven. En niet alleen voor dit verhaaltje, maar ook echt. Hij is gek van motoren en houdt van snelheid.
Z'n youtube kanaal staat vol met filmpjes van Ferrari's die de meest hoge snelheiden bereiken. (incl. hard geluid ofc.)
Z'n favoriete auto is ook een Ferrari & hij verwent me altijd zo met cadeautjes, dat ik dit graag aan hem zou geven.
Bovendien vind ik ook dat hij het gewoon verdiend. Hij werkt hard en heeft veel kosten. Meer dan ik ooit heb gezien bij een 23-jarige. Ook willen we graag op vakantie naar Kroatië, zijn geboorteland, deze zomer en daarvoor moet hij het 'motor huren' opgeven. Normaal huurde hij een motor, kopen is veel te duur, om heerlijk op snelheid te gaan en dat gaat dus ook niet door. Dus, als we dan samen zijn met Valentijn & we hebben het gezellig, zou het toch geweldig zijn als ik dit nog aan hem zou kunnen geven!

[ Bericht 12% gewijzigd door ChipsZak. op 09-02-2010 17:24:03 ]
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_77761445
Indoor skydiven voor 2 personen.

Waarom?

Omdat ik een sissy ben en (nog) niet uit een echt vliegtuig durf te springen.
Mijn vriendin daarentegen zou wel super graag willen skydiven maar zoiets doe je niet in je 1tje, dus met deze prijs kunnen we toch skydiven, ookal is het indoor.
Wellicht dat dit me al een stuk van m'n angst afhelpt.
pi_77764364
Brunchen in een grot, aan mijn vader. Hij beleeft zelf ontzettend veel plezier aan uitgebreid koken en doet dit dan ook met enige regelmaat voor niet alleen mij maar ook collega's en vrienden. Niet alleen beleeft hij plezier aan het koken, maar natuurlijk ook aan het eten en omdat hij ook vaak heerlijke dingen voor mij klaarmaakt vind ik dat hij het verdient om ook eens iets voor hem klaargemaakt te krijgen met evenveel allure en smaak. Daarnaast komt hij zelf uit Limburg, maar woont en werkt nu in de randstad en mist oa de natuur en het landschap daar, dus ik denk dat hij de combinatie van 't lekkere eten en de omgeving erg op prijs zal stellen .
pi_77765315
Skydiven voor twee personen!

Waarom:
Dit jaar valt voor mij en mijn vriendin Valentijnsdag een beetje verkeerd. Beiden zijn we niet in de mogelijkheid om elkaar te zien, noch een cadeautje te geven. Ik ben zelf nogal een romanticus (heb haar vorig jaar verrast met een etentje en twee kaartjes voor Racoon) dus ik wil het altijd heel erg speciaal maken.
Dit jaar is door planning en budget mijn keuze niet veel groter dan haar een bosje rozen en wat chocolade geven.
Dat is niet mijn stijl, vandaar dat we hebben afgesproken Valentijnsdag iets later te vieren.
Hoe waanzinnig gaaf zou het dan zijn als ik samen met haar kan gaan Skydiven
Het ultieme cadeau: Ze verwacht het nooit en het is een beleving die je met zn tweeën voor altijd deelt.
Daarom zou ik erg graag de Skydive willen winnen, gezien de datum van de prijsvraag en waarop ik en mijn vriendin tijd hebben valt dat super samen.

Ik zou het echt waanzinnig gaaf vinden om te winnen, te doen en aan mijn vriendin te geven.
Drie vliegen in één klap
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
  maandag 8 februari 2010 @ 13:26:20 #36
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_77766105
Brunchen in een grot.
Ik zou graag eens in een ferrari rijden, maar een half uurtje heb je echt niks aan. Terwijl een heerlijke brunch in een grot een heel mooi uitje is met je geliefde. Even weg van alles, weg van de drukte, weg van de stress. Even tijd voor elkaar. Daar zouden we een mooi dagje van gaan maken.
NIEUW: Foto's!
pi_77767023
Mijn vriendin is een echte engel. En engelen horen te vliegen. Vandaar de keuze voor: Zelf een vliegtuig besturen.
pi_77768767
Ferrari rijden!

Mijn twee beste vrienden roepen al maanden dat ze gaan beginnen met rijlessen. Ze hebben tot op dit moment nog steeds geen enkele les genomen en blijven het maar uitstellen. Ik heb inmiddels al ruim anderhalf jaar mijn rijbewijs en wil ze door het rijden in een ferrari laten zien wat voor leuks het hebben van een rijbewijs met zich meebrengt. Ik weet zeker dat ze dan eindelijk beginnen
pi_77771636
Ik zou kiezen voor het ferarri rijden.

Dit omdat ik graag eens in wegmisbruikers wil komen zodat er over mij geklaagd kan worden in de KLB
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_77772782
Brunchen in een grot!

Ik hou heel erg van eten, maar ik hou nog veel meer van mijn vriendin. En laat mijn vriendin nou net een probleem hebben met eten!

Mijn vriendin heeft door een fout van haar orthodontist al jaren last van haar kaak en gebit, gevolg hiervan is dat haar kaak uit de kom schiet en dat eten al jarenlang pijn doet. Op een erge dag kan ze alleen pudding en ander vloeibaar eten tot zich nemen. Op dit moment zijn ze bezig met een procedure waarbij haar bovenkaak verbreed gaat worden. Daarna zal ze nog twee jaar een beugel moeten dragen.

Het vooruitzicht is dat ze over een half tot drie kwart jaar weer gewoon kan eten. Aangezien de bon een jaar geldig is zou dit een leuk vooruitzicht en een leuk valentijnscadeau voor haar zijn!
pi_77774692
Zelf een vlegtuig besturen.

Deze zou ik aan mijn overbuurman Achmed Mohammed willen geven. Achmed is een turkse man maar helaas leeft hij van een uitkering. Hij vertelde ooit eens dat hij graag een keer een vliegtuig zelf wou besturen, enkel zei hij direct daarna allah akbar (volgens mij betekent dit dat hij dit voor zijn dood gedaan moest hebben)Ik vond dit heel zielig voor hem vandaar dat ik deze prijs graag aan mijn overbuurman Achmed zou willen geven.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-02-2010 17:14:51 ]
pi_77775029
Brunch grot voor 2 personen

Aan mijn moeder...heb de liefste moeder van de wereld...ze is zelf op dr 15 letterlijk de deur uitgeschopt door dr eigen moeder...zelf is ze voor haar eigen kids, wij, mijn zus en ik dus, een uitstekende, prima moeder!
Zou dr niet kunnen en willen missen. Dus deze brunch zie ik als een perfecte gelegenheid om dr te bedanken
voor dr goeie opvoeding en haar onvoorwaardelijke liefde!
pi_77777001
De fotoshoot

Ik zou deze fotoshoot heel graag cadeau doen aan mijn zusje. Van jongs af aan zijn wij als water en vuur. We leken en lijken niet op elkaar, ik haalde betere cijfers op school en was 'oh zo veel verstandiger'.

Nu heeft ze haar leven super op een rijtje inclusief eigen huisje en wordt het de hoogste tijd dat zij helemaal in de spotlights komt te staan (letterlijk en figuurlijk)!!! Met dit cadeau wil ik haar laten weten dat zij mij ondanks onze verschillen toch heel erg lief is!
/a>
  maandag 8 februari 2010 @ 19:17:48 #44
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_77779733
Indoor skydiven, voor mijn man. Skydiven zou hij zo doen maar hij vindt het toch het leukst om dingen met mij te ondernemen..
Nu wil het geval dat ik afgrijselijke hoogtevrees heb en écht niet ga skydiven uit zo'n vliegtuigje. Ik durf ook al niet te duiken en ik vind het vreselijk jammer dat ik de liefde van mijn leven toch het genot ontneem om dit soort dingen samen met mij te ontdekken.
Indoor skydiven zou ik wel durven en zo zou ik tóch een stap dichterbij komen
Kunnen we samen op wolkjes lopen
L'Enfer, c'est les autres.
  maandag 8 februari 2010 @ 20:18:43 #45
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_77782673
Egoïstisch als ik ben, wil ik natuurlijk het liefst in een Ferrari rijden. Maar ik wil niet egoïstisch zijn, dus kies ik toch voor brunchen in een grot. Waarom? Omdat ik 27 juli al weer drie jaar getrouwd ben, en dat moet natuurlijk gevierd worden met iets origineels

Het is de rechter

[ Bericht 3% gewijzigd door Bart op 08-02-2010 20:28:33 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_77784492
Ik ga voor de fotoshoot!

Waarom?
Mijn man heeft soms van die acteerklusjes en hij doet dat met veel plezier.Na de laatste (Grote) rol begonnen castingburo's te zeuren om fatsoendelijke foto's. Die huis tuin en keukenplaatjes voldoen niet meer, Dus ik ga zoeken naar een fotograaf.

Er reageren een hoop mensen positief en eentje heel erg negatief.Nadat hij hoorde waar het voor was, wilde hij ineens wel.Of we hem niet konden aanbevelen bij sommige van de opdrachtgevers.Maar dat was nádat hij keihard had gezegd er geen zin in te hebben de zoveelste "wannabee acteur"met korting van een portfolio te voorzien.Ik heb daarna minstens 10 aanbiedingen gehad en reacties die het daglicht niet kunnen verdragen (Blijkbaar reageren er een hoop 18+ fotografen op zulke advertenties!)

Ik heb nog minstens twee weken gezocht maar niks hoor, Geen enkele (betaalbare!) fotograaf met een beetje fatsoendelijk portfolio die er zin en tijd voor had. Met als gevolg? Nog steeds geen foto's.

Dus maar weer zelf gaan proberen.Dat had ook een gevolg: Knallende ruzie omdat ik het niet goed deed (Hoezo, ondankbaar?) maar hij had ook wel gelijk, zulke lelijke foto's heb ik echt nog nooit gezien! Ik ben nou eenmaal geen fotografe, Kan je ook niet verwachten dat ik praaaaaaaaaaachtige foto's maak toch?

Dus als ik win,Krijgt hij van mij die fotoshoot, Dan ben ik eindelijk van het gezeik af én!!!! aangezien de visagie inbegrepen is hoef ik niet bang te zijn hem straks weer zo terug te zien:

maandag 8 februari 2010 @ 21:10:17 #47
129638 Lov1
Bring it on :)
pi_77785351
Als ik zou mogen kiezen, zou ik mijn lieve vriend een kadobon willen geven waarmee hij zelf een vliegtuig kan besturen. We hebben dit jaar alweer 5 jaar een relatie; tegenpolen als we zijn, vullen we elkaar goed aan. Nu vindt hij het moeilijk om zich te ontspannen en echt rust te nemen. Daarom wil ik hem het allerliefste totale vrijheid als cadeau geven!!
Music gives soul to the universe, wings to the mind and life to everything
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:29:05 #48
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_77801069
Ik zou mijn vrouw wel eens een half uur een Ferrari willen laten besturen om haar te laten ervaren dat z'on raspaardje onder controle houden, terwijl de motor vlak achter je rug ronkend, en soms brullend, zijn navolgbare d gewoon een kick geeft. Dan weet ze meteen uit ervaring waarom haar man en zijn vrienden zo gek zijn op circuit-bezoekjes!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_77801261
Brunchen in een grot

Voor mijn schoonouders, die het afgelopen jaar een hele moeilijke tijd doorgemaakt hebben (en nog steeds doormaken). Op deze manier wil ik iets voor ze terug doen, cadeau zal ik ook niet zelf houden.
Afgelopen jaar is opa overleden, schoonmoeder heeft onlangs een beroerte gehad. Zo kunnen ze even een dagje weg en proberen de ellende even te vergeten van het jaar, hotel krijgen ze er van mij dan nog bij zodat ze op zaterdag weg kunnen en echt kunnen genieten in Maastricht.
All management is Strategic Management.
  dinsdag 9 februari 2010 @ 11:46:01 #50
167923 appelsjap
All the above
pi_77801711
Ferarri rijden voor een 18 jarige vriend van me, gewoon omdat het kan!
Op vrijdag 11 september 2009 18:32 schreef jogy het volgende:
Ik ben zo trots op je dat ik je in brons wil gieten, in de achtertuin wil zetten met een tuinslang door je mond als appelsjapfontein.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')