abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 april 2000 @ 03:34:00 #1
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257706
Ergens haat ik de bus en toch kan ik he niet nalaten om me er op een of andere manier mee bezig te houden. Wellicht geldt dit voor de meesten op dit forum. Waarom? Het gevoel van nieuwsgierigheid? Geldingsdrang, iets te melden hebben? Gewoon sociale interactie met gelijkgestemden? Rechtvaardigheidsgevoel?
Ach, wat maakt het uit. 1 ding staat voor mij vast. Wij verachten SBS6 en haar bus-redactie. Het kriebelt ergens. Ik wilde naar de redactie mailen maar dacht... wat beteken ik nou. Wat kunnen we doen? Kunnen we een signaal geven? Kunnen we voor 1 keer gezamelijk 1 krachtige stem geven. Gosh, wat is dit tegenstrijdig. Aan de ene kant vind ik het niet de moeite waard, aan de andere kant wil ik SBS6 op een of ander manier verschrikkelijk naaien. Nogmaals wat kunnen we doen? Kunnen we wat doen? Of blijven we lekker topics posten?

Lafayette

pi_257707
You have mail.


Destijds met het 'geforceerd erin houden van Anouk' tijdens BB heeft een mail-aktie uitgaande van dit Forum een paar krante-berichten opgeleverd. En BB ging door.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 07 April 2000).]

  vrijdag 7 april 2000 @ 07:38:00 #3
2734 THE BORG
Houston, we have a problem....
pi_257708
heel goed plan.

pi_257709
Ik heb vorig jaar een paar keer gemaild naar de redactie van BB ivm met het gevloek van de deelnemers.
Elke reactie /actie die wij ondernemen zal ervoor zorgen dat de populariteit van het programma toeneemt. Het enige dat we nog kunnen doen is om alles wat met te Bus te maken heeft te negeren.

Maar ja. Ik begrijp dat het voor de meeste mensen en mijzelf ontzettend moeilijk zal zijn omdat vol tehouden, iedere nieuwtje dat hier en in de media gepubliceerd wordt wakkerd mijn woede aan, en ik kan het n iet laten om mijn frustraties kenbaar te maken.

Ciao Michello

pi_257710
Allemaal naar de chatsessie van vanmiddag, en de bewoners eens vragen waarom ze er niet massaal uitstappen om een statement te maken tegen de walgelijke manier waarop SBS6 met mensen om gaat....niet dat je er door komt met dat soort vragen....


P.S. Ik vind natuurlijk dat geweld niet kan, en dat het verzwijgen van een strafblad om in een programma te komen OOK niet kan.

Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
pi_257711
Misschien hebben jullie het al gezien maar ik ben van plan de bus te boycotten!!

Mijn motto is:

ALS NIEMAND KIJKT ZEND NIEMAND UIT.....

Ik ben net als de meeste hier ook gigantisch uit op het naaien van de redactie .....
Wel op een legale manier dan .....

Ik zou zeggen stop met kijken naar de bus...

Je leeft vandaag en niet morgen ...
pi_257712
Als er iets is wat geregiseerd wordt bij SBS6 dan is het wel de chat, alleen de mierzoetste vraagjes komen er er door.
oke
pi_257714
Kijken doe ik niet meer, sinds ruim een week, maar als ik lees wat er allemaal gebeurd, denk ik dat een mailactie een laatste mogelijkheid is, Eigelijk zou ik het liefst zien dat iedereen de "Bus"verlaat, maar ik vrees dat de eventuele beloning belangrijker wordt gevonden.
pi_257715
Nou laten we alle smerige details van de productie boys & girls hier publiceren. Maar het liefst nog de goorste details van Ome Joop en Neefje Sjon. Gelogen of niet, dat haalt niet uit.

OK ik zal beginnen: Sjon de Mol heeft z'n eigen zuster genaaid toen ie 12 jaar was. Linda voelde er welliswaar nix van maar vroeg niettemin 25 gulden.
D'r is helaas geen filmje van gemaakt dus ze is niet de leukste thuis.

Je weet het vaak soms nooit

pi_257716
Sjon kon dit makkelijk betalen. Sinds hij vanaf zo ongeveer zijn negende regelmatig bij 'suikeroompje' Joop op visite kwam.
Al Sjonnies tandjes waren er door het snoepen uitgerot, maar dat vond ome Joop wel lekker die wortelresten. Daarna............
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')