abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 7 april 2000 @ 01:38:00 #1
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257686
Nee, je wordt er op een rottige manier uitgegooid zodat je je eigen boontjes mag gaan dopen tegenover de Media.
Want reken er maar op dat je "berucht" wordt.
In ieder programma , krant en roddelblad, wordt jouw hele verleden opgerakeld. En of 't nu waar is of niet, dat interesseert ze niet.
En hulp van SBS6 hoef je al helemaal niet te verwachten.
Waarschijnlijk worden straks alle psychische problemen van de Buspassagiers besproken bij Catherine Kwijl.

(ik heb er geen woorden meer voor)

never play games........
pi_257687
Ja er komt leven na de bus. Leven in de vorm van herrie dan. De pro-deo advocaat van Seki zal zeker contact opnemen met Jop en Misschien ook Aziz. Getuigen verhoor!! En hopelijk voor hem twee nieuwe cliënten.
pi_257688
Wanneer wordt er nou eens een kijkers-aktie gestart ?

Of doet onze mening er soms niet toe ???

  vrijdag 7 april 2000 @ 02:15:00 #4
2994 Prime
Geen gezeik, iedereen rijk!
pi_257689
Moor, ik denk dat onze mening niet zo belangerijk is. De grote amusementprogramma makers denken aan het grote geld en die is te halen bij het grote publiek.

De mensen willen nu eenmaal ellende van andere mensen zien. Vandaag heb ik op TV gehoord dat je het kan vergelijken met "rampentoerisme".

It's not where you're from, it's where you're at.


pi_257690
Het is inderdaad jammer (triest) dat dze mensen nauwelijk kunnen procederen, tenzij er iemand nobel wil zijn en een stichting opricht tbv van de Bus-Slachtoffers.

Wij in ieder geval degene die (afentoe) de bus doormiddel van internet bekijken. (mogelijk maar 0.01%van het totaal aantal kijkers)zijn getuige van het feit dat het een zooitje is.

Ciao Michello

pi_257691
Uitspraak van een passagier: " het leven ziet er anders uit na de bus"

Ciao Michello

Helaas weet ik niet meer wie dit heeft gezegd, maar deze zin is in ieder geval te lang geweest voor iwan

pi_257692
Hoe bedoel je Moor??
iets met emailbombardament ofzo?
meer kun je toch niet doen.
pi_257693
Inderdaad, Coos, omdat we het verschijnen van het (telegraaf?-)artikel misschien een paar uur vóór zouden kunnen zijn, een massale mail-aktie naar SBS6-redactie en telegraaf-redactie,
die dan weer ingezonden brieven van TV-kijkers aantrekt ?
pi_257694
Er zijn op dit moment maar een paar mensen aanwezig hier. Dat is pakweg 8 mailtjes.
Beter misschien op een bepaalde tijd met z'n allen een bepaalde omroep te bestoken met ons ongenoegen. Allemaal tegelijk.
Niet te organiseren dus.

Défaitisme!!

pi_257695
Misschien wel!!

Ciao

pi_257696
quote:
op 04-07-2000 om 03:01 AM schreef Coos het volgende:
Er zijn op dit moment maar een paar mensen aanwezig hier. Dat is pakweg 8 mailtjes.


Valt wel mee, Coos. Je kan zo een duizendtal mails 'genereren' zonder 1000x op 'send' te hoeven drukken - op de bekende wijze, via een java-script. Nu nog een tekstje.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 07 April 2000).]

  vrijdag 7 april 2000 @ 03:27:00 #12
2705 cynix
is verdwaald
pi_257697
Iemand nog iets over het criminele verleden van Fons? Kom, ff spitten, moet genoeg materiaal zijn.
pi_257698
quote:
op 04-07-2000 om 03:27 AM schreef cynix het volgende:
Iemand nog iets over het criminele verleden van Fons? Kom, ff spitten, moet genoeg materiaal zijn.

Vietnam is niet naast de deur - maar goed, als ik het eerste vliegtuig pak.... moet te doen zijn.

  vrijdag 7 april 2000 @ 03:38:00 #14
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257699
SBS tref je alleen via haar sponsors en adverteerders...
  woensdag 14 juni 2000 @ 04:19:00 #15
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257700
Wil er iemand nog wat kwijt in deze topic?
never play games........
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')