ik zie nergens van binnen naar buitenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:49 schreef Marthh het volgende:
Vanmiddag werd ik uit de bus gezet door mevrouw man, omdat ik tijdens het wachten op de buschauffeur, op het knopje had gedrukt om de deur te openen zodat ik alvast naar binnen kon..
Als kklijer gebruikelijk is, dan zegt dat wel wat over het niveau hier .quote:Op dinsdag 9 februari 2010 11:28 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ja, eikeltjes zoals jij. Of moet ik me verlagen tot het in KLB veel gebruikte KKlijer.![]()
En domme acties kunnen we blijkbaar wel aan jou overlaten. Natuurlijk mag je hier klagen maar verwacht vooral geen bijval.
wij hebben RET bussen, die hebben het achter een klepje zitten zonder nood erop staanquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:41 schreef ufopiloot het volgende:
Nee dat is niet logischer. Aan de buitenkant zit op elke bus ook een knop/hendel om de deur te kunnen openen.
Dat rode ding aan de rechterkant.
[ afbeelding ]
En daar staat met rode letters iets boven in de zin van: 'bij NOOD deur open'.
TS heeft het over een ander knopje zoals hij al zei bij de ruitenwisserquote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:41 schreef ufopiloot het volgende:
Nee dat is niet logischer. Aan de buitenkant zit op elke bus ook een knop/hendel om de deur te kunnen openen.
[ afbeelding ]
Ach jank niet zo mens, het is fucking koud buiten en wtf heeft die zeug van een chaufeusse nou verloren he? een arm? 10 cent? haar eer? Zeur niet en neem een joint ofzo, strakgetrokken gestapofiguur.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 22:11 schreef alors het volgende:
Wtf ben jij een onbeschofte kneus zeg
student, lts zwakstroom oid?
Dat is niet de knop die TS gebruikt heeft.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:41 schreef ufopiloot het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, klopt, maar ik vind types zoals jij wel eikeltjes, omdat ze met hun vette vingertjes aan knopjes zitten waar ze niet aan mogen zitten.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 14:42 schreef Marthh het volgende:
[..]
Als kklijer gebruikelijk is, dan zegt dat wel wat over het niveau hier .
Als je het niet eens bent met iemands mening, ga je normaal gesproken niet meteen schelden lijkt me.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |