abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 april 2000 @ 23:22:00 #1
272 R@b
No-nonsens
pi_257663
Eerst wordt De Bus letterlijk weggesmeten uit Alkmaar en Den Haag.

Daarna wordt Seki er eigenlijk uitgesmeten door SBS6

Vervolgens wordt er een alternatieve wegstemming ingesmeten (2 ipv 3)

Vervolgens wordt er een vakantie tegenaan gesmeten in Belgie

En daana wordt Jop er uitgesmeten vanwege een knokpartijtje van 5 jaar geleden ??

Misschien is het nu tijd om De Bus in een ravijn te smijten? er zijn er genoeg in de Ardennen

Wat een afgang, wat een vertoning mensen beoordelen op hun verleden en niet om wat ze zijn.

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_257664
Misschien een rare vraag, maar is het ECHT dat Jop uit de bus is????
En om die reden???
  donderdag 6 april 2000 @ 23:31:00 #3
2131 Reinier
Ach, laat ook maar
pi_257665
quote:
op 04-06-2000 om 11:26 PM schreef Coos het volgende:
Misschien een rare vraag, maar is het ECHT dat Jop uit de bus is????
En om die reden???



De officiele site meldt het nu ook (gepost om 23.10). Hij heeft om 19.00 de bus verlaten n.a.v. een verhaal dat morgen in een landelijk ochtendblad verschijnt

pi_257666
Geef mij maar een uitsmijter.
pi_257667
R@b weet altijd wel leuk stemming te maken valt mij op........................................................................

Je weet het vaak soms nooit

pi_257668
E, ben gister bij jou in het (duik?)bootje gestapt 14.10
pi_257669
Als het zo door blijft gaan hebben we volgende week al een winnaar. Ook leuk, kan die met z´n 96 gulden prijzengeld nog ff naar de watervallen van Coo gaan.}»
Don´t believe the Hype!!!
pi_257670
Nee Coos, Me kijkt wel uit. Ik geloof nergens meer in. Maar eh ..... je ziet er wel lekker uit qua plaatje in elk geval, de laatste tijd. Ben je New Age geworden Coos?


Je weet het vaak soms nooit

  donderdag 6 april 2000 @ 23:50:00 #9
272 R@b
No-nonsens
pi_257671
quote:
op 04-06-2000 om 11:33 PM schreef Ericsson het volgende:
R@b weet altijd wel leuk stemming te maken valt mij op........................................................................


Ja in het SBS6 de Bus-team had ik geen gek figuur geslagen

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_257672
quote:
op 04-06-2000 om 11:47 PM schreef Ericsson het volgende:
Nee Coos, Me kijkt wel uit. Ik geloof nergens meer in. Maar eh ..... je ziet er wel lekker uit qua plaatje in elk geval, de laatste tijd. Ben je New Age geworden Coos?


No, almost middle aged

pi_257673
Dat landelijke ochtendblad ? Zucht, dat heet dan natuurlijk de Telegraaf. Aandeelhouder en partner van SBS...
Blijft zich verbazen
  vrijdag 7 april 2000 @ 00:13:00 #12
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257674
Denkt SBS6 nou werkelijk dat wij zo dom zijn?
Het komt er gewoon op neer dat het programma "dood" bloed. Ze kunnen geen lokaties meer vinden en ook de nieuwe passagiers laten het afweten. En dan vooral niet te vergeten: De winst die ze dachten op te strijken, blijkt ook maar een schijntje te zijn.
En wat is dan makkelijker om ieders verleden boven tafel te halen zodat zij kunnen zeggen: " het is niet onze schuld dat het programma een FLOP is geworden, helaas zijn wij bedonderd door de passagiers"

Hier moet ik dus echt van over mijn nek
(sorry voor de spetters)

never play games........
  vrijdag 7 april 2000 @ 00:21:00 #13
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257675
Hallo!!
punt 1 kopen de passagiers zelf de bladen en kranten (zal me nix verbazen als het morgen in de Telegraaf staat)
punt 2 = donderdag's -->Bert& Ernie dag, dus misschien hebben zij Jop "alleen" alvast "gewaarschuwd"voor de dingen die in de pers zouden verschijnen.
(of hij heeft 2 minuten gebeld?)
Daarna hebben ze Jop "mogelijk" toegesproken op het feit, dat als dit echt waar is, zijn familie er last van zou krijgen ofzo.
En toen heeft Joppie besloten om de bus te verlaten.....
want zijn moeder vond het al zo moeilijk dat iedereen haar aansprak op het feit dat Jop soms onverstaanbaar was, en dan komt dit er nog ff bij

(hm, zie je wel, kan zo persvoorlichtster worden bij sbs, of heet de vacature daar: persOPlichtster????)

pi_257676
Ach wel nee, er zijn nog zat mogelijkheden om de BUS weer leven in te blazen:

zB: Antonetje is zwanger van Jobje;
Bullent komt er achter dat ie een grijze wolf is;
Iwan ruikt zijn ferohormonen en ruikt handel;
..........

Nou eh dat was 't effe; ik lieg het ook maar bij mekaar....

Je weet het vaak soms nooit

pi_257677
Is er geen Fokker in de buurt van Zuid-oost Knollendam. Als Jop Tijgáhjtúh gezien heeft zal hij wel zijn vrienden in de kroeg opzoeken om het verhaal te doen.
Is er iemand in die buurt en hebben ze daar wel een kroeg???
Kom op, razende reporters!!!!
pi_257678

Nou ik sta werkelijk paf nu ik het lees
dat Jop te Bus heeft moeten verlaten..
Zouden ze nu bij SBS overal wat achter gaan
zoeken. Tjonge jonge...Zielig hoor!
Denken ze zo nog kijkers over te houden?
NOT!!!!!!
  vrijdag 7 april 2000 @ 00:53:00 #17
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257679
Bij de Bus kan je niks winnen, maar je kan wel alles verliezen!!!!!

never play games........
  vrijdag 7 april 2000 @ 01:06:00 #18
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_257680
Het programma is op sterven na dood zou ik zeggen. Of morgen moeten er in de 'speciale uitzending' wel heel spectaculaire dingen gebeuren. 2 mensen er voortijdig uit; een derde (Büllent) kan elk moment opstappen- hoe Antonette zich nu voelt kan volgens mij iedereen zich nu wel indenken.
Hoe lang zal SBS6 nu nog moedwillig doorgaan met het beschadigen van mensen? Hoe erg moet het gaan worden, voordat de stekker er niet een avond, maar definitief uit wordt getrokken? Of gaan we nu maar gewoon acteurs inhuren als destijds in BB?

Een andere kwestie is: waarom altijd, zodra er eens een keer iets gebeurt wat ECHT de moeite waard is om te kijken de camera's uit? Als er ooit een gelegenheid was waar echt zichtbaar zou worden hoe de mensen 'spontaan' reageren, was het nu wel. Respect voor de Bussagiers? Laat me niet lachen, totale paniek bij de redactie is waarschijnlijker....

[Dit bericht is gewijzigd door Meister (Datum 07 April 2000).]

pi_257681
Heeft Jop wel een paspoort bij zich?

Ciao Michello

pi_257682
Je hebt inderdaad gelijk dat de camera's uit worden gezet als er iets gebeurt. De camera's lopen 2 minuten achter zodat bij dergelijke situaties niemand kan volgen wat er gebeurt.
Dit was ook het geval op vrijdag avond voordat Seki de bus verliet. In het dagboek van de bus op die avond staat er een lullig berichtje dat de live streams het weer doen.

Bij BB kon de regie makkelijk het script met de deelnemers doornemen omdat niet alles live werd uitgezonden. Bij de bus word het script tijdens het zgn werk doorlopen. Ik vraag me hoelang de deelnemers dit gekloot van de redactie nog verborgne kunnen houden. of zijn ze daadwerkelijk zo dom dat ze oogkleppen op hebben en alleen het vooruitzicht nog hebben op de gouden bergen die SBS beloooft.

Volgens mij kan alleen nog maar Joop de Hoop sheffer dit programma kan naar de kloten helpen.

Fons, (ooit correspondent geweest van het NRC, in vietnam) Het valt me tegen dat er alles wordt gedaan om er een kijker bij te krijgen, maar ik denk dat de kijkcijfers na het vertrek van Seki en het gedraai van de hele ratteplan in elkaar zijn gestort evenals de koers van World Online. Dat overigens nog niet in de laatste fase van dalingen is gekomen.

Na het vertrek van de Muppet, heb ik geen zin meer om te kijken. De deelnemers die met de dag dikker worden.
Tessa die denkt dat ze GOD is; Bullent die denkt dat hij het bindmiddel van de groep is; Es. die denkt dat ze na de Bus het goud als drek kan scheppen; Iwan die geen zinnen van meer dan zes worden kan uitspreken. (heeft waarschijnlijk alleen maar wipneus en pim gelezen)en ja antionette daar heb ik nog geen oordeel over kunnen vormen behalve dat ze frikandelle van JOP wel erg lekker vind.

Waarschijnlijk heeft SBS nog geen kandidaat kunnen vinden bij een castingbureau die voldoet aan de eisen: dom, attractief, dynamisch, en weinig eisend maar wle meewerkend is.

Jammer Fons dit had beter kunnen lopen!!!


sorry, voor deze reactie, het is een beetje vrij impulsieve reactie die uit de hand is gelopen

Ciao Michello

pi_257683
leyt maar even niet op de typefouten, ik heb het bericht een beetje te snel verstuurd.

Ciao Michello

  vrijdag 7 april 2000 @ 02:10:00 #22
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_257684
Ik heb van het begin af aan al geroepen dat de hunkering van de passagiers naar wat de bladen schrijven het failliet van het programma is. Want die hebben zo ook door dat alles wat ze schrijven een directe impact heeft op de microkosmos van de Bus. Maar als Jop er echt uit is, mag het programma van mij stoppen. Tis nog erger als met de Amerikaanse presidentsverkiezingen, dat wroeten in het verleden en er meteen consequenties aan verbinden... Maar SBS blijft ruecksichtlos hopen op nieuwe kijkcijfers door vers bloed natuurlijk...
  vrijdag 7 april 2000 @ 05:07:00 #23
374 beelzebub
master of disaster
pi_257685
Eeeuh, antecedentenonderzoek(of hoe dat ook heet) dat soort dingen doe je toch voordat iemand de bus in stapt?

ik bedoel Joppie heeft zich totnogtoe niet echt misdragen, behalve alstie een beetje dronken is, zoals gister nog, toen die een staan naar Antonet gooide, maar verder......

Ik vond 12 miljoen kosten voor Big Brother, voordat het programma begonnen was veel geld, maar het BB-team heeft bepaalde dingen toch beter aangepakt...

Maar ja, dit is allemaal achterafgepraat.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')