quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:08 schreef liesje1979 het volgende:
Oeh, dat zal je geweldig staan Pietje.
NRC Next is idd een ma t/m vrij krant, moet je zaterdag voor het echte NRC gaan. Ik heb een zaterdagabonnement op Het Parool en door de week lkees ik Next op mijn werk.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaan er nog weekendabo's van kranten? Krijg de NRC next alleen van ma t/m vr.
De Volkskrant heeft een zaterdagabo. Ik denk eigenlijk het NRC ook wel, want dat sluit mooi aan op de NRC next doordeweeks.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bestaan er nog weekendabo's van kranten? Krijg de NRC next alleen van ma t/m vr.
Op een rij.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:26 schreef liesje1979 het volgende:
Olifanten en worteltjes?
Ik voel hem niet.
Nee da's wel prima. Want anders ga ik me rond de 11 al vervelen, maar wil ik me niet laten kennen. En maar zwoegen, 29 godverdomme, snakkend naar een post van iemand anders, terwijl jullie al lang elders zitten te chatten allemaal.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:27 schreef liesje1979 het volgende:
Ik zie het nu, sorry dat ik je onderbrak!
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's wel prima. Want anders ga ik me rond de 11 al vervelen, maar wil ik me niet laten kennen. En maar zwoegen, 29 godverdomme, snakkend naar een post van iemand anders, terwijl jullie al lang elders zitten te chatten allemaal.
De mensen die geen BNN scheurkalender hebben wisten vast nog niet dat olifanten de enige zoogdieren zijn die niet kunnen springen.quote:
Springen lijkt me ook heel moeilijk met dat grote logge lijf.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:48 schreef remlof het volgende:
[..]
De mensen die geen BNN scheurkalender hebben wisten vast nog niet dat olifanten de enige zoogdieren zijn die niet kunnen springen.
Morning all
Het is hier juist heerlijk weer. Geen handschoenen, geen sjaal en al helemaal geen echte Agu regenponchoweer!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga maar eens naar de winkel. Het is echt van dat "met een grote pot thee op de bank binnenblijf weer".
Of je helpt ze een handje!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Springen lijkt me ook heel moeilijk met dat grote logge lijf.
Maar een jong olifantje kan misschien wel springen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |