quote:Op vrijdag 2 april 2010 21:39 schreef kluskampioene het volgende:
OMFG.. Dion is toch die kleine knul. De enige kanidaat met natuurlijk talent imho....Nou ik kijk dus geen xfactor meer dit jaar
Ja tuurlijk! Jij hebt toch niet voor niks gehoord in Zeist dat iemand op zn school zei dat hij door was naar de liveshowsquote:
Dat bedoelde ik dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:30 schreef motorbloempje het volgende:
Dion heeft een leuk trucje: hij kan zingen.
punt.
geen gevoel, geen ervaring, niets. En ik denk dat als hij wat ouder is, hij meer kans heeft om de teksten ook echt over te brengen in plaats van ze alleen mooi te zingen
Dan klinkt hij gewoon het zelfde.. Alles wat hij zingt is op de zelfde manier, en dat vind ik persoonlijk erg saai worden.. Dat gevoel heb ik ook bij Donny, hoe goed het ook klinkt, alles klinkt hetzelfde..quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:42 schreef BartUlft het volgende:
Ik was stiekem wel benieuwd naar Dion in de liveshows, z'n stem is gewoon prima!
Maar het niveau bij de jongens ligt hoog!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:46 schreef Ireth het volgende:
Ik vind Dony onwijs goed!Ik heb niet gezegd dat ik hem slecht vind.. Ik zeg alleen dat alles wat hij zingt hetzelfde klinkt.. En ik dat saai vind.. En dat ik dat zowel bij hem heb als bij Dion..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
Het zou wel kunnen. Ik hoop het ook. Eigenlijk moeten we de weken tellen, van volgende week tot aan de finale en dan tellen hoeveel afleveringen dat zijn... Als je echt wilt weten of hij een wildcard heeft gewonnen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:20 schreef BartUlft het volgende:
Ik volg niet iedere talentenjacht, maar er worden wel eens wilcards weggegeven. Dattie op het nippertje toch nog naar de liveshows mag als 13e kandidaat...?
quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Guanabana het volgende:
Wat ben ik blij dat hij eruit is, bloedirritant joch.
Jaaaa! Ik zat echt te duimen achter mn laptop toen ik net zat te kijken....quote:Op vrijdag 2 april 2010 23:33 schreef Guanabana het volgende:
Wat ben ik blij dat hij eruit is, bloedirritant joch.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 01:02 schreef Chell het volgende:
[..]
Jaaaa! Ik zat echt te duimen achter mn laptop toen ik net zat te kijken....
Echt zó blij dat ie weg is!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |