SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry man, je hebt wss net de pech dat je dit topic aanklikte voordat ik er een spoiler van gemaakt hadquote:
Nja het is op zich wel zo dat de ene tiener verder kan zijn qua ontwikkeling dan de ander. Dus daarmee ook een stuk "volwassener" over kan komen.quote:Op maandag 22 maart 2010 13:09 schreef UltraR het volgende:
Volgens mij laten ze Dion, en in ieder geval Cheyenne, door omdat RTL zelf de minimum leeftijd op 15 heeft gezet. En deze twee zijn erg goed, dus kan je nooit het argument 'te jong' gebruiken.
Ik denk dat dat erachter zit (hoewel ik Dion op zich wel bij de beste 5 jongens vind horen hoor.)
Yep, dat denk ik ook!quote:Op maandag 22 maart 2010 19:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja het is op zich wel zo dat de ene tiener verder kan zijn qua ontwikkeling dan de ander. Dus daarmee ook een stuk "volwassener" over kan komen.
Ja well, er is niet voor niets een spoilertopic.quote:Op maandag 22 maart 2010 16:13 schreef Peekies het volgende:
[..]
Sorry man, je hebt wss net de pech dat je dit topic aanklikte voordat ik er een spoiler van gemaakt had
quote:Op maandag 22 maart 2010 19:16 schreef Marlalala het volgende:
[..]
Haal de huifkar maar vast uit de schuur
Wow, mag ik je aanraken?quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:12 schreef Sugarpie het volgende:
Ik vind dion echt zo'n schatjee.
En ik ken iemand die hem kent. Niet dat dat iets zegt hahaha.
Jahoor,quote:
Haha ik vind hem ook erg grappig!quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:22 schreef Ripley het volgende:
Zo, terecht door en nu moet Dion even flink geholpen worden en getraind worden in een aantal dingen. Zijn uitspraak is echt abominabel en hij beheerst zijn stem nog niet goed. Maar desondanks heeft hij een mooie stem en ik vind zijn onhandigheid wel schattig
Dat is wel een wereld van verschil. Die Joe was gewoon zichzelf, en had veel meer uitstraling. Misschien Dion ook wel over een jaar of 3, wie weet. Het blijft de x-factor, dus het totaalplaatje telt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 08:16 schreef marky het volgende:
Dion maakt wel kans op de winst. Uiteindelijk heeft in GB ook Joe Mcelderry gewonnen. Joe is wel ouder en een betere zanger maar die groeide tijdens de show echt uit tot simpel de beste. Als Dion een flinke groei door kan maken dan zou hij zo maar de dark horse van dit jaar kunnen zijn.
Zijn timing is juist super en zijn stembeheersing ook.quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:21 schreef pizzaluigi het volgende:
Dion, tja, hij heeft opzich een prima stem en aangezien die zo totaal niet bij hem past vallen zijn mindere kwaliteiten wellicht iets minder op. Hij heeft hele slechte timing, zijn stembeheersing is nog niet zo best, dat soort dingen.
Daarnaast wil ik altijd met dingen gaan gooien als ik hem zie.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |