Duurt een maand.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 02:38 schreef zquing het volgende:
Dacht dat je dat vorige week had gedaan
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:16 schreef NanKing het volgende:
Toch is de tekst heul niet zo depressief.
Ik ook, maar dat staat erbuiten.quote:Ik vind het iig een prachtig liedje.
Nietus.quote:
Ik woon in Oss, gelegen in Brabant.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:54 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Nietus.
Maar waar woon je nou? Of ben je bang om in het openbaar bier te drinken?
Ik schaar me bij deze man, schaamt u, Nanking. Dat nummer is een van de meest teneergeslagen mij bekend.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 13:18 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik ook, maar dat staat erbuiten.
Dat verklaard een hoopquote:
Waar zitten jullie?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 16:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Dat verklaard een hoop
Waar stel jij onze biermeet voor?
Rond gorinchem en Quing neem ik aan Delft.quote:
proleetquote:Op dinsdag 16 februari 2010 17:10 schreef Ascendancy het volgende:
Ik heb werk.
Iedere ochtend om half 7 de deur uit
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 22:22 schreef gonzo1979 het volgende:
zou Symphonic smetvrees hebbenwant hij houdt het wel heeeeeel schoon [ afbeelding ]
Pittig en rood?quote:Op maandag 1 maart 2010 22:21 schreef Quir het volgende:
Help, ik ben op zoek naar een nieuw (kort, maar niet te kort) kapsel. Zoek mee.
Does he look like a bitch?quote:
De kern van knaak-users mag je niet getuige je fotoboek, trouwens.quote:
Die is klassiek te noemen, overhemden, coltruien, effen shirts en sweaters. Ik geloof dat daar wel iets 'tijdloos' bij past.quote:
quote:
Jep. Zie de laatste vijf reacties in je fotoboek.quote:
Die vriend hield waarschijnlijk niet van Theo van Gogh , want dit buitengewoon prachtige nummer werd gedraaid tijdens de crematieplechtigheid van Theo....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef Quir het volgende:
Een vriend van mij beschouwt dit nummer als vrolijk, of in ieder geval positief van aard. Hoe? Waarom? Waar is het mis gegaan?
Quir, je lijkt op mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 10:27 schreef Quir het volgende:
Heb ik me even een hekel aan foto's, de laatste stevent af op de leeftijd van een jaar. Het is ongeveer deze lengte.
[ afbeelding ]
Toen ik 15 was droeg ik alleen maar zwartquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:05 schreef zquing het volgende:
Is 't dan waar dat alle mannelijke animekijkers lang haar hebben
ik moet ook weer nodig naar de kapper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |