Wat ging er nou precies fout dan?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar eh... hij geeft geen lat en long terug, hij geeft gewoon een positie op de kaart terug he: http://test.xploise.nl/
-edit Ah Als je het map_canvas element hebt geeft hij ze ook terug in de vakjes
Ik had eerst de div met id map_canvas er niet bij.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:12 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat ging er nou precies fout dan?
Nee, ik bedoel meer, waarom werkt hij nu bij jou wel en deed hij het bij mij niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:13 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik had eerst de div met id map_canvas er niet bij.
Geen idee, ik heb eigenlijk alleen mijn key toegevoegd en de html voor het form en de map.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:16 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel meer, waarom werkt hij nu bij jou wel en deed hij het bij mij niet.
1 |
quote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef b4kl4p het volgende:
Hoi!
[ code verwijderd ]
Werkt niet! Dit is natuurlijk dikke bullshit en ik snap er geen fuck van. Hij doet de while loop nu maar een keer in plaats van het gevraagde aantal.
Wat doe ik fout? Of moet ik dit in een thread zetten ofzo?
1 2 3 4 5 6 | if (!container) container = document.getElementById('carpet_container'); var height = container.clientHeight; if (height < unfold_height) { container.style.height = (height+1) + "px"; setTimeout(function(){unfoldCarpet(unfold_height, container);}, 40); }} |
Toch vaag. Heb nu jouw code neergezet, de key veranderd en hij doet het nog niet.. als ik je code gewoon kopieer en ik maak er een hele nieuwe pagina van doet hij het opeens wél... Zal er toch iets fout gaan in de pagina waar ik het in heb zitten..quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb eigenlijk alleen mijn key toegevoegd en de html voor het form en de map.
-edit- ow nee, ik heb deze regel aangepast want die klopte niet
[ code verwijderd ]
Je had je code ook in de body staan ipv in de header he.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:34 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Toch vaag. Heb nu jouw code neergezet, de key veranderd en hij doet het nog niet.. als ik je code gewoon kopieer en ik maak er een hele nieuwe pagina van doet hij het opeens wél... Zal er toch iets fout gaan in de pagina waar ik het in heb zitten..
Dat heb ik al getest, werkt beide niet.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je had je code ook in de body staan ipv in de header he.
mail maar naar jeroen apedingus 123swets [punt} comquote:Op donderdag 12 augustus 2010 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Kan ik je via je website bereiken J. ? Dan stuur ik even de link van de pagina die niet werkt door, misschien dat je dan met CTRL-U nog aparte dingen tegenkomt.. pleur hem liever niet hier neer.
Kijk eens hier naar.quote:Op woensdag 18 augustus 2010 21:06 schreef Tijn het volgende:
Heeft iemand een idee hoe je dat doet met een Audio object?
1 |
1 |
Het lijkt me dat document.write deprecated is om script en opmaak niet door elkaar te weven.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:29 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb een pagina die verschillende talen moet tonen. Omdat het een embedded device is kan dat niet serverside maar alleen clientside.
Ik heb dus zoiets als
[ code verwijderd ]
Maar document.write is deprecated en je moet eigenlijk innerHTML gebruiken. Maar... dit werkt niet
[ code verwijderd ]
Verander ik de onload in onclick werkt het wel, na een klik uiteraard maar de tekst moet er natuurlijk direct staan.
Enig idee waarom het onload event niet werkt?
Dat begrijp ik, maar de w3c houdt niet zoveel rekening met embedded devices.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Het lijkt me dat document.write deprecated is om script en opmaak niet door elkaar te weven.
Als je het dan zo oplost, schiet je er nog niets mee op.
Ja, dat gaat dus niet. Maar waarom zou this.innerHTML niet werken?quote:De juiste oplossing zou denk ik zijn de td een ID meegeven, en met document.onload een functie aanroepen die de tekst plaatst.
Mjah, das gezeik. Ga ik de boel bij een volgend apparaat wel eens omgooien.quote:Op maandag 30 augustus 2010 11:46 schreef Tijn het volgende:
Kun je het onload event wel gebruiken op zo'n element? Ik denk het eigenlijk niet.
Je zou misschien functies kunnen maken om de juiste tekstblokken te vullen en die functie dan via window.onload() aanroepen.
this.innerHTML werkt wel, maar zoals Tijn al zei, onload op een tablecell werkt niet. Enneuh, dan zou ik gewoon document.write gebruiken. 't is niet voor niets dat ze het "deprecaten" ipv rigoreus te verwijderen.quote:Op maandag 30 augustus 2010 12:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar de w3c houdt niet zoveel rekening met embedded devices.
[..]
Ja, dat gaat dus niet. Maar waarom zou this.innerHTML niet werken?
Maar ik gebruik liever geen deprecated code maar voorlopig doe ik het wel zoquote:Op maandag 30 augustus 2010 12:48 schreef Tijn het volgende:
Maar als het toch alleen maar op een bepaald type apparaat moet werken en document.write() doet wat je wil, dan is het toch goed zo? Zoveel beter is innerHTML nou ook weer niet
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | { for(i = 1; i < 4; i++) { var a = {}; var e = 'date-'+i; a.e = 'y'; alert(a); var b = {}; var d = 'date-'+i+'-mm'; b.d = 'm'; var c = {}; var f = 'date-'+i+'-dd'; c.f = 'd'; var blaat = { formElements: {a, b, c}, showWeeks: true, statusFormat: "l-cc-sp-d-sp-F-sp-Y", noTodayButton: true }; datePickerController.createDatePicker(blaat); } } |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 | { formElements: {"date-1":"Y", "date-1-mm":"m", "date-1-dd":"d"}, showWeeks: true, statusFormat: "l-cc-sp-d-sp-F-sp-Y", noTodayButton: true }; datePickerController.createDatePicker(blaat); |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | for(i = 1; i < 4; i++) { var formElements = []; formElements['date-'+i] = 'y'; formElements['date-'+i+'-mm'] = 'm'; formElements['date-'+i+'-dd'] = 'd'; var blaat = { formElements: formElements, showWeeks: true, statusFormat: "l-cc-sp-d-sp-F-sp-Y", noTodayButton: true }; datePickerController.createDatePicker(blaat); } } |
Geweldig, hij doet het. Ik heb alleen nog de formElements-array moeten veranderen in een objectquote:
1 2 3 | $(".pag").load('getinhoud.cfm?p=contact').show(); }); |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | function onlyNumbers(evt) { var e = event || evt; var charCode = e.which || e.keyCode; if (charCode > 31 && (charCode < 48 || charCode > 57)) return false; return true; } <input type="text" name="NAAM" size="2" maxlength="2" onkeypress="return onlyNumbers();" /> |
Watvoor foutmelding krijg je?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 12:28 schreef mcf het volgende:
Hallo,
mijn javascript code die er voor zorgt dat ik in een <input type="text" /> textbox alleen maar cijfers kan typen werkt op de een of andere manier niet in mozilla firefox. Maar hij werkt wel in Google Chrome en Internet Explorer.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen.
[ code verwijderd ]
MVG
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |