1 2 3 4 5 6 | <option value="volvo">Volvo</option> <option value="saab">Saab</option> <option value="mercedes">Mercedes</option> <option value="audi">Audi</option> </select> |
Kan je daar eens een voorbeeld van geven? Ik zie zo 123 alleen scripts waar het andersom is.quote:Op vrijdag 14 mei 2010 16:45 schreef Darkomen het volgende:
ja, zoek eens naar javascript framebuster op google,. die scripts kan je ook zo schrijven dat hij alleen in een frame geladen mag worden.
1 |
1 |
1 |
Het midden van het scherm uitrekenen en dan de scroll positie daarbij optellen en daar je DIV positionerenquote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:44 schreef Chandler het volgende:
Weet iemand hoe ik een DIV kan positioneren in precies het midden van de browser ongeacht de positie (scroll) van de pagina...
Dus stel ik heb een website van 4000px hoog en heb op 2000px een button staan, na het aanklikken van deze button moet een klein divje (400x400) in het midden van het scherm staat.. dus niet helemaal boven aan de pagina etc..
Anyone?
Of gewoon position:fixed; top:50%.quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:49 schreef WobbelWokkel het volgende:
[..]
Het midden van het scherm uitrekenen en dan de scroll positie daarbij optellen en daar je DIV positioneren
Dat werkt idd ook, maar niet in IE6 (dus de vraag is of je dat nog wil supporten)quote:Op vrijdag 21 mei 2010 08:57 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Of gewoon position:fixed; top:50%.
Javascript for Dummies lezen. En ja, ik ben serieusquote:Op zondag 23 mei 2010 17:14 schreef TheDutchHero het volgende:
Hoe kan je eigenlijk het best beginnen met JavaScript?
Klopt idd, simpel en duidelijk qua uitleg!quote:Op zondag 23 mei 2010 18:16 schreef jakkop het volgende:
[..]
Javascript for Dummies lezen. En ja, ik ben serieus
1 |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |