FJIEUWquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:22 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
, haha, ik was het ook niet van plan hoor
Ik vind een meet niet eng hoorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zelfs als je met mij meet ?
Haha ga je bij makro doen dan?
neem je even doos kinder bueno voor me mee ?![]()
nou jij woont daarquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:25 schreef Assiej het volgende:
[..]
FJIEUW
jk
Waarom ga je naar oldenzaal rijden
wat is hier voor een bijzonders?
ja oke ik woon hier maar verder ?
welke wedstrijd was dat ook alweerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
precies, ff een kleine meet in de Veste
ik weet alleen nog dat ik toen helemaal op de bovenste rij zat, van vak 305/306quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
welke wedstrijd was dat ook alweerSchalke ofzo?
Ik weet ook nog dat ik had zitten zuipen in de stad.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:31 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik weet alleen nog dat ik toen helemaal op de bovenste rij zat, van vak 305/306en dat was dus vlak bij jou...
We kunnen natuurlijk altijd een uitzondering makenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:24 schreef Assiej het volgende:
[..]
Zelfs als je met mij meet ?
Haha ga je bij makro doen dan?
neem je even doos kinder bueno voor me mee ?![]()
Ik ben ik, dus ik ben het ook op die fotoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:27 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
nou jij woont daaren ik moet nog even langs n bekende als het goed is. en natuurlijk even kijken of jij echt zo leuk bent als op de foto
![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:34 schreef Mdrop het volgende:
[..]
We kunnen natuurlijk altijd een uitzondering maken.
Moet nog 3 bakken flugel hebben en wat andere shit voor morgen.
zou heel goed kunnen, moet anders maar ff gaan zoeken naar dat kaartjequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:32 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik weet ook nog dat ik had zitten zuipen in de stad.En het was 306. Weet bijna zeker dat het Schalke was
dat wordt het zekerquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:32 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit wordt een spannend weekend voor de competitie
ja klopt, maar je bent vast nog 100x leuker als op die fotoquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:34 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ben ik, dus ik ben het ook op die foto
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja klopt, maar je bent vast nog 100x leuker als op die foto
Ik weet niet wat er leuk is aan een bivakmuts inderdaadquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ja klopt, maar je bent vast nog 100x leuker als op die foto
dat kan haast niet, met jouw karakterquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:40 schreef Assiej het volgende:
[..]geen idee, wie weet val ik wel keihard tegen ..
probeer het eens, wordt je ook niet herkend tijdens het rellenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:40 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er leuk is aan een bivakmuts inderdaad
quote:
capuchon op sjaal tot je neus en gaanquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:43 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
probeer het eens, wordt je ook niet herkend tijdens het rellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |