Mooguh!, lol, zelfde verhaal hierquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:21 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen
Wij hadden vanmorgen Jehova's getuigen aan de deur. Ik zag ze aan komen dus ik naar m'n zusje: niet open doen! En wat doet ze
Ik was vanmorgen om 6 uur alweer uit mn nest, enkel geen idee waarom ik dacht daarmee slim te zijn. Nu alweer brakquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:52 schreef Assiej het volgende:dat is kut wakker worden
als ze zeggen " Ik kom u Jezus brengen "
Antwoord dan vooral met " Oh zet hem maar in de tuin "
Goodmorning everyone over here
damn 6 uur,quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen om 6 uur alweer uit mn nest, enkel geen idee waarom ik dacht daarmee slim te zijn. Nu alweer brak.
Was anders wel gegaan maar CV gaat me voorquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:57 schreef bambino het volgende:
Goedemorgen
Iemand morgen nog mee naar Arena?
Tja zou en werken gaan maar dat ging niet door en toen geen zin meer om te gaan slapenquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:56 schreef Assiej het volgende:
[..]
damn 6 uur,waarom?
ik zit nu beetje tv te zappen, tellsell enzo
ik heb zo'n voorgevoel dat dit een erg saaie zaterdag word......
Ik zou gaan als er geen carnaval wasquote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:57 schreef bambino het volgende:
Goedemorgen
Iemand morgen nog mee naar Arena?
Zondag Albergen! 1 van de mooiste vind ikquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:06 schreef bambino het volgende:
Uhm, carnaval is toch pas volgend weekend...
Althans optochten blabla
Ik meet niet met langharigen.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga zo even met de motor naar oldenzaal misschien, nog n meet daar of?
* Mdropquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:07 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Zondag Albergen! 1 van de mooiste vind ik
En ik niet met hooligans,quote:
Stiekem wil je gewoon bij me op de koffiequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:07 schreef Panzerknacker666 het volgende:
ik ga zo even met de motor naar oldenzaal misschien, nog n meet daar of?
HIJ HEEFT LANG HAAR PAS OP!!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon bij me op de koffie
En nu ook geen zin meer om te slapen ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:00 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Was anders wel gegaan maar CV gaat me voor. Neem het wel op (A).
[..]
Tja zou en werken gaan maar dat ging niet door en toen geen zin meer om te gaan slapen.
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:16 schreef Assiej het volgende:
[..]
Stiekem wil je gewoon bij me op de koffie
Ik ookquote:
Ja, maar zo naar makro dus geen tijd (A).quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:17 schreef Assiej het volgende:
[..]
En nu ook geen zin meer om te slapen ?
poor you
Meet = engquote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:18 schreef Assiej het volgende:
[..]
Ik ook
Denk ook niet dat mijn moeder dat zal gaan waarderen als ik mensen
uitnodig die ik niet irl ken![]()
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:19 schreef Assiej het volgende:
[..]
Haha ja maar zoals ik hier boven al getypt had
denk niet dat dat thuis gewaardeerd word
Zelfs als je met mij meet ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:21 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ja, maar zo naar makro dus geen tijd (A).
[..]
Meet = eng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |