Zou wel toevallig zijn.quote:Op maandag 20 december 2010 13:50 schreef OxygeneFRL het volgende:
O ok nou het was een precies dezelfde BMW...ook grijs. Zelfde bumpers en al. Nah ja zal wel iemand anders zijn dan
Haha, dat klopt helemaal. Ik heb een parkeervergunning voor Groningen binnenstad, en woon in de winkelstraat, vandaar dat m'n auto daar vaak staat. Mooi dichtbij.quote:Op dinsdag 21 december 2010 00:18 schreef garnage-patrick het volgende:
je auto staat vaak in de buurt van de hoerenstraat in groningen.
Vind het nog relatief meevallenquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:46 schreef Maharbal het volgende:
De hoerestraat loopt hier dwars op een winkelstraat en mondt uit vlakbij de hoofd winkelstraat. Verder staan er gewoon normaal huizen omheen hoor, met bijbehorende auto's midden in de binnenstad. Kost wat om er te parkeren, maargoed m'n E30 heeft wel een vergunning.
Ja, ze controleren hier redelijk intensief. Ik heb net het overzicht binnen van de prijsverhogingen voor vergunningen. Binnenstad is 4x zo duur als de restquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:08 schreef Koepert het volgende:
[..]
Vind het nog relatief meevallen(maar ik heb er 1 voor de korrewegwijk, geloof dat dat scheelt) zeker als je t afzet tegen de parkeerboetes... en daar is de politie grunn me soms iets te vlot mee..
Website; gegevens invoeren, ok drukken... that about sums it up..quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Catch22- het volgende:
Ja, had ik ook wel gechecked. Kom per 1/1 ook naar Grongingen. Was het aanvragen van een vergunning een beetje te doen?
wild guess, hij bedoeld vast de wachttijdquote:Op donderdag 23 december 2010 14:18 schreef Koepert het volgende:
[..]
Website; gegevens invoeren, ok drukken... that about sums it up..
Ik kreeg doemverhalen te horen van een jaar of 2 wachten voor vergunningen in de binnenstad, omdat ze daar met een doorstroomsysteem werken waarbij er eerst een auto uit moet voordat er een nieuwe bij mag.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:17 schreef Catch22- het volgende:
Ja, had ik ook wel gechecked. Kom per 1/1 ook naar Grongingen. Was het aanvragen van een vergunning een beetje te doen?
Dat is idd nog wel ns vervelend.. voordeel wat ik had is dat t geen binnenstad was en ze dus (nog/toen) niet met zo'n doorstroomsysteem werken..quote:Op donderdag 23 december 2010 14:21 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Ik kreeg doemverhalen te horen van een jaar of 2 wachten voor vergunningen in de binnenstad, omdat ze daar met een doorstroomsysteem werken waarbij er eerst een auto uit moet voordat er een nieuwe bij mag.
Binnen 3 weken had ik m'n vergunning
Alleen het is wel kut dat ze het bedrag telkens ineens van je rekening afschrijven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |