Pm me danquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt het tegen mij op MSN gezegd, maar ik weet niet of ik het hier mag zeggen
Ik denk voor z'n modstatusquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
Thx!
Waarom niet gewoon BVO dan? Wilde je opnieuw beginnen met een andere nickname?
Dus rauzer is bvo en jij ben Svenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ik denk voor z'n modstatusDan gaan ze met nieuwe namen beginnen he.
Kom je niet veel op fok dan? Of alleen met X Factor?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet wel weer wennen aan -Vaduz-, wist het wachtwoord niet eens meer.
Het kwartje is gevallenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus rauzer is bvo en jij ben Sven
Maar waarom dan een andere naamquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:12 schreef Rauzer het volgende:
Ik stond wel vreemd te kijken dat ze mij als mod vroegen en niet Oidale/Sven, hoewel dat natuurlijk een prutsmod was de laatste jaren.
X Factor en wat in Sport.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom je niet veel op fok dan? Of alleen met X Factor?
Ik werd te bekend na mijn vele televisie-optredensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar waarom dan een andere naam
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik werd te bekend na mijn vele televisie-optredens
Och heb er op zich geen spijt van hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:13 schreef Oidale het volgende:
Van sommige dingen in het leven krijg je spijt, Rauzer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |