Dat heb ik al voor vrijdag gedaan, dus ik wist toen al dat ik gelijk hadquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:30 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ho ho, dat is vaker gerept van uwer zijde, maar niet juist. Ask de admin
Onmogelijkquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:31 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Dat heb ik al voor vrijdag gedaan, dus ik wist toen al dat ik gelijk had
Oh? Dat is je antwoordquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Oh.
Die kwam ik laatst op een bepaalde site tegen.
BadBoyz is half buitenlandsquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:34 schreef Oidale het volgende:
Ik vind het programma trouwens niet meer zo boeiendHeb toch echt een major favoriet of heet XFA nodig om er wat van te gaan maken
Wat een vooroordeelquote:
Hind, Raffaela, Nigel, Natalie, je ging altijd voor de buitenlanders vriendquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:36 schreef Oidale het volgende:
[..]
Wat een vooroordeel
Nee, die staan op 1 wat irritatie betreft. Oh nee, 2, op 1 staat Sax![]()
![]()
Dood aan hen.
Ohja. Heus niet altijd om de geilheid hoor. Ze zongen gewoon beter.quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:41 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Hind, Raffaela, Nigel, Natalie, je ging altijd voor de buitenlanders vriend
Dus tóch BVOquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:45 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ohja. Heus niet altijd om de geilheid hoor. Ze zongen gewoon beter.
Ik heb geen geheimen, ik ben niet beet te nemenquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:48 schreef Steve het volgende:
Oeh daar heb je 'm beet Rauzer. Goed opgebouwd.
Maar goed, wie ben je dan wel?quote:Op donderdag 18 februari 2010 00:51 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ik heb geen geheimen, ik ben niet beet te nemen
Zeg zeg, wat een gedoe. Ik ga zo schaatsen kijken.quote:
Ik twijfel nogquote:Op donderdag 18 februari 2010 00:53 schreef Oidale het volgende:
[..]
Zeg zeg, wat een gedoe. Ik ga zo schaatsen kijken.
Shani!
Je noemde trouwens express de blanken niet. Elisaar, Anja, eh... weet ik het.
En Nigy is een huilebalk
Al m'n series op hiatus.quote:
Je hebt het tegen mij op MSN gezegd, maar ik weet niet of ik het hier mag zeggenquote:Op donderdag 18 februari 2010 11:54 schreef -Vaduz- het volgende:
Damn, nu weet ik ook niet meer wie Rauzer is. Misschien chansadres?
Pm me danquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je hebt het tegen mij op MSN gezegd, maar ik weet niet of ik het hier mag zeggen
Ik denk voor z'n modstatusquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:48 schreef charmed_angel het volgende:
Thx!
Waarom niet gewoon BVO dan? Wilde je opnieuw beginnen met een andere nickname?
Dus rauzer is bvo en jij ben Svenquote:Op donderdag 18 februari 2010 18:55 schreef Oidale het volgende:
[..]
Ik denk voor z'n modstatusDan gaan ze met nieuwe namen beginnen he.
Kom je niet veel op fok dan? Of alleen met X Factor?quote:Op donderdag 18 februari 2010 19:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik moet wel weer wennen aan -Vaduz-, wist het wachtwoord niet eens meer.
Het kwartje is gevallenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus rauzer is bvo en jij ben Sven
Maar waarom dan een andere naamquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:12 schreef Rauzer het volgende:
Ik stond wel vreemd te kijken dat ze mij als mod vroegen en niet Oidale/Sven, hoewel dat natuurlijk een prutsmod was de laatste jaren.
X Factor en wat in Sport.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kom je niet veel op fok dan? Of alleen met X Factor?
Ik werd te bekend na mijn vele televisie-optredensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar waarom dan een andere naam
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 00:22 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik werd te bekend na mijn vele televisie-optredens
Och heb er op zich geen spijt van hoor.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:13 schreef Oidale het volgende:
Van sommige dingen in het leven krijg je spijt, Rauzer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |