quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:03 schreef 3FMaster het volgende:G'avond
Na 2 dagen ziek, toch maar weer melden
[..].
ik mijd ze als de pest, klinkt toaal niet vijandig neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vijandigheid is het verkeerde woord, maar het is gewoon niet mijn type mensen. Maar ik ken ze misschien ook niet goed omdat ik ze mijd als de pest.
Ah, een mede- Brabanderquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik mijd ze als de pest, klinkt toaal niet vijandig nee, ga je me nu voortaan negeren dan
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Bij het volgende liedje/de 5 ben ik weg
Nu dus
Vet jaquote:
zei daar iemand wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik mijd ze als de pest, klinkt toaal niet vijandig nee, ga je me nu voortaan negeren dan
De subtielere flashmobs van Improv Everywhere zijn ook erg gaaf, zoals met een tiental mensen verkleden als winkelmedewerkers en dan die winkel in gaan... of allemaal tweelingen die tegenover elkaar gaan zitten in de metro, waardoor het spiegelbeeld lijkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vet ja
De grootste Flashmob die gemaakt is in Parijs is ook vet
Tenenkrommend irritant/slecht/saai ditquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.
Die kan nooit zo goed zijn als dezequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vet ja
De grootste Flashmob die gemaakt is in Parijs is ook vet
Briljant is diequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die kan nooit zo goed zijn als deze![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |