we staan hier tegeonver een overmacht volgens mijquote:
ah, alle politieafzettingen omzeild zie ikquote:
Ach, vaste bezoekers Dichterbijer en ScottTracy zijn ook Brabo'squote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
we staan hier tegeonver een overmacht volgens mij
Ik ben ook braboquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach, vaste bezoekers Dichterbijer en ScottTracy zijn ook Brabo's. We zijn al met 4
.
ik ben ook een Brabo! alleen geen vaste bezoekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach, vaste bezoekers Dichterbijer en ScottTracy zijn ook Brabo's. We zijn al met 4
.
kijk, dat is mooi.. we groeien al in aantalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
.
dit begint al ergens op te lijken, het word een heel apart kamp hierquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik ben ook braboen vaste bezoeker wel hier
![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, alle politieafzettingen omzeild zie ik
zolang je af en toe even langs komt o ons te representen, is het primaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
ik ben ook een Brabo! alleen geen vaste bezoeker
Ben jij een Braboquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik ben ook braboen vaste bezoeker wel hier
![]()
ja, 41bquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ben jij een Brabo
Zeg, ik las op de log van Antiroos, de mensen die in die straat woon in Hilversum. Daar stond jou twitter-naam tussen??
lol de ziichtlaan in hilversumquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:26 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ben jij een Brabo
Zeg, ik las op de log van Antiroos, de mensen die in die straat woon in Hilversum. Daar stond jou twitter-naam tussen??
Ah, okey. Buurman van Domien. Vind je het trouwens niet vervelend dat je adres op het net staat? Denk het niet, want je post zelf je huisnummerquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah, okey. Buurman van Domien. Vind je het trouwens niet vervelend dat je adres op het net staat? Denk het niet, want je post zelf je huisnummer
Buurman? eerder overbuurman toch?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:30 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah, okey. Buurman van Domien. Vind je het trouwens niet vervelend dat je adres op het net staat? Denk het niet, want je post zelf je huisnummer
Hahahaha! Die heeft de grap niet begrepenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:28 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
lol de ziichtlaan in hilversum
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ja
al vind ik die van jou wel sjiek met beeld
Domien gaat verhuizen..hij kan de huur niet meer betalen wegens aanschaf van een labradorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ow, dammit. Ach, toen ik het las, was ik aan de verkouden kant
.
of hij is bang voor kritiekquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
moet jij weten... als jij het een leuk liedje is, issie toch leuk
quote:
Ow shit, je gaat toch niet vertellen dat...?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:33 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Hahahaha! Die heeft de grap niet begrepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |