En de man van Cheryl Cole is ook een domme geldwolf.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:25 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoor dit voor het eerst en het is inderdaad heel erg
Zoektocht naar de nieuwe wenkbrouw, aanmelden kunnen bij ron brandstederquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Krambo het volgende:
Waar is de derde wenkbrauw van Bridget, binnenkort op SBS
Heel Nederland is in de ban van de zoektocht naar de derde wenkbrauw van Bridget!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:29 schreef Krambo het volgende:
Waar is de derde wenkbrauw van Bridget, binnenkort op SBS
Ik heb ze gevonden!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heel Nederland is in de ban van de zoektocht naar de derde wenkbrauw van Bridget!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:31 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik heb ze gevonden!Ze was zelf ook al aan het zoeken zo te zien aan dat plaatje uit het vorige topicSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ook?
Best leuk met een krat bier achter je kiezenquote:
Niks tegen hondenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hield toch niet van ratten en honden ?
Ik zit pas aan mijn 2e biertje dus dat verklaardquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:37 schreef Againzender het volgende:
[..]
Best leuk met een krat bier achter je kiezen
Memories?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:30 schreef -Hans- het volgende:
Hoop dat de nieuwe David Guetta op de playlist staat>
dacht echt even dat Gerard Summertime in zou startenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |