Tuurlijkquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:52 schreef themauster het volgende:
[..]
Tuurlijk jij vindt het weer leuk
LOLquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die had ie een halfuur geleden al willen instarten
Misschien dat ik het daarom over het algemeen beter met (zuid) Limburgers kan vinden dan met Brabanders....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dit zullen ze in Limburg niet snel draaien denk ik.In Noord "Skihut" Brabant zal dit wel een hit worden denk ik wat weer genoeg over Brabanders zegt
Was je vroeger fan van Take That dat je dit weet?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:55 schreef themauster het volgende:
Jammer dat haar nieuwe single de melodie is gejat van Take That
Een pluspunt: met carnaval is er meer te beleven dan bij alle feesten van Amsterdam en Rotterdam samen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef TheZapster het volgende:
Carnaval![]()
Mensen van onder de rivieren![]()
Dj Jordie![]()
Dj Gerrit
Als je Shine nog nooit gehoord hebt dan heb je anderhalf jaar geleden nooit een radio aangehad werd grijs gedraaid overalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Was je vroeger fan van Take That dat je dit weet?
Ik luister KX .Daar komt zoiets niet voorbijquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je Shine nog nooit gehoord hebt dan heb je anderhalf jaar geleden nooit een radio aangehad werd grijs gedraaid overal
Vijandigheid is het verkeerde woord, maar het is gewoon niet mijn type mensen. Maar ik ken ze misschien ook niet goed omdat ik ze mijd als de pest.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:58 schreef Bol_Wan het volgende:
wat een vijandigheid tegen Brabanders hier, en wij maar denken dat iedereen een hekel heeft aan Limburgers
Ja, ff de itunes downloads stilzettenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:02 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
er zijn genoeg andere alternatieven
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vijandigheid is het verkeerde woord, maar het is gewoon niet mijn type mensen. Maar ik ken ze misschien ook niet goed omdat ik ze mijd als de pest.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:03 schreef 3FMaster het volgende:G'avond
Na 2 dagen ziek, toch maar weer melden
[..].
ik mijd ze als de pest, klinkt toaal niet vijandig neequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:01 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vijandigheid is het verkeerde woord, maar het is gewoon niet mijn type mensen. Maar ik ken ze misschien ook niet goed omdat ik ze mijd als de pest.
Ah, een mede- Brabanderquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik mijd ze als de pest, klinkt toaal niet vijandig nee, ga je me nu voortaan negeren dan
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Bij het volgende liedje/de 5 ben ik weg
Nu dus
Vet jaquote:
zei daar iemand wat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
ik mijd ze als de pest, klinkt toaal niet vijandig nee, ga je me nu voortaan negeren dan
De subtielere flashmobs van Improv Everywhere zijn ook erg gaaf, zoals met een tiental mensen verkleden als winkelmedewerkers en dan die winkel in gaan... of allemaal tweelingen die tegenover elkaar gaan zitten in de metro, waardoor het spiegelbeeld lijkt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vet ja
De grootste Flashmob die gemaakt is in Parijs is ook vet
Tenenkrommend irritant/slecht/saai ditquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme.
Die kan nooit zo goed zijn als dezequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Vet ja
De grootste Flashmob die gemaakt is in Parijs is ook vet
Briljant is diequote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:16 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Die kan nooit zo goed zijn als deze![]()
we staan hier tegeonver een overmacht volgens mijquote:
ah, alle politieafzettingen omzeild zie ikquote:
Ach, vaste bezoekers Dichterbijer en ScottTracy zijn ook Brabo'squote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:18 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
we staan hier tegeonver een overmacht volgens mij
Ik ben ook braboquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach, vaste bezoekers Dichterbijer en ScottTracy zijn ook Brabo's. We zijn al met 4
.
ik ben ook een Brabo! alleen geen vaste bezoekerquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ach, vaste bezoekers Dichterbijer en ScottTracy zijn ook Brabo's. We zijn al met 4
.
kijk, dat is mooi.. we groeien al in aantalquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
.
dit begint al ergens op te lijken, het word een heel apart kamp hierquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik ben ook braboen vaste bezoeker wel hier
![]()
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:21 schreef Againzender het volgende:
[..]
ah, alle politieafzettingen omzeild zie ik
zolang je af en toe even langs komt o ons te representen, is het primaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef AapjeAapje het volgende:
[..]
ik ben ook een Brabo! alleen geen vaste bezoeker
Ben jij een Braboquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:22 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Ik ben ook braboen vaste bezoeker wel hier
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |