Is wat lastig te vindenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:06 schreef EchoAlpha het volgende:
Ah heel erg bedankt mensen!
Voor parkeren in Amsterdam ga ik waarschijnlijk naar het gebouw "Leeuwenburg".
Is daarna 15 minuutjes lopen naar het andere gebouw, maarja ik moet toch nog naar 2 andere gebouwen daarna
Onder het gebouw “Leeuwenburg” bevindt zich de parkeergarage. Overdag is deze alleen toegankelijk voor medewerkers en bezoekers. Studenten van HES PGP kunnen op werkdagen van 16.00 tot 22.45 uur van de parkeergarage gebruik maken met behulp van hun studentenpas. Het tarief bedraagt ¤ 2.27 en wordt van de studentenpas afgeschreven. De ingang van de parkeergarage bevindt zich aan het Amstelplein 5, dit is het plein waar ook de Rembrandttoren aan is gelegen.
Betalen is toch alleen op werkdagen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Is wat lastig te vinden![]()
Het bedrag is trouwens ¤ 3,00 en dat kun je inderdaad alleen betalen met een HvA kaart.
In de HvA garage niet, das altijd betalen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:55 schreef EchoAlpha het volgende:
[..]
Betalen is toch alleen op werkdagen?
Verder nog andere tips als ik daar niet kan parkeren? (Ik heb natuurlijk nog geen HvA pas)
Ok ik heb even gekeken hier en daar en ik ben op dit uitgekomenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:03 schreef sanger het volgende:
[..]
In de HvA garage niet, das altijd betalen.
Parkeer anders eens aan de rand van de stad en neem de metro of trein verder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |