abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77680407

Ik ga morgen ff rondkijken bij HvA en HvU (open dagen) en ik vroeg me af of het daar makkelijk is om te parkeren in de buurt? (Het liefst bij de school zelf natuurlijk)
Toevallig iemand die daar naar school gaat?

In Amsterdam moet ik trouwens bij de James Wattstraat zijn (HBO-Rechten)
En in Utrecht moet ik bij de Heidelberglaan zijn (Maatschappij en Recht)
pi_77680772
Heidelberglaan is allemaal betaald parkeren, met beetje mazzel is het in het weekend gratis.

edit

Maandag t/m vrijdag (betaald parkeren): 7.00-18.00 uur. ...

kortom geen probleem morgen.
pi_77680866
bij de hu kan je parkeren vlakbij het ziekenhuis op het parkeerterrein van de studentenflats.. bij t salamancapad! is gratis in t weekend.. is dan nog 2 min lopen oid..
We are red, we are white, we are like fucking dynamite!
pi_77680883
Het is trouwens HU, en niet HvU
Daar parkeer je practisch naast de hogeschool.
pi_77680976
Ah heel erg bedankt mensen!

Voor parkeren in Amsterdam ga ik waarschijnlijk naar het gebouw "Leeuwenburg".
Is daarna 15 minuutjes lopen naar het andere gebouw, maarja ik moet toch nog naar 2 andere gebouwen daarna

Onder het gebouw “Leeuwenburg” bevindt zich de parkeergarage. Overdag is deze alleen toegankelijk voor medewerkers en bezoekers. Studenten van HES PGP kunnen op werkdagen van 16.00 tot 22.45 uur van de parkeergarage gebruik maken met behulp van hun studentenpas. Het tarief bedraagt ¤ 2.27 en wordt van de studentenpas afgeschreven. De ingang van de parkeergarage bevindt zich aan het Amstelplein 5, dit is het plein waar ook de Rembrandttoren aan is gelegen.

pi_77680989
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:04 schreef STRAWxBARRY het volgende:
Het is trouwens HU, en niet HvU
zie ik nu pas
  vrijdag 5 februari 2010 @ 20:36:05 #7
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77682271
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:06 schreef EchoAlpha het volgende:
Ah heel erg bedankt mensen!

Voor parkeren in Amsterdam ga ik waarschijnlijk naar het gebouw "Leeuwenburg".
Is daarna 15 minuutjes lopen naar het andere gebouw, maarja ik moet toch nog naar 2 andere gebouwen daarna

Onder het gebouw “Leeuwenburg” bevindt zich de parkeergarage. Overdag is deze alleen toegankelijk voor medewerkers en bezoekers. Studenten van HES PGP kunnen op werkdagen van 16.00 tot 22.45 uur van de parkeergarage gebruik maken met behulp van hun studentenpas. Het tarief bedraagt ¤ 2.27 en wordt van de studentenpas afgeschreven. De ingang van de parkeergarage bevindt zich aan het Amstelplein 5, dit is het plein waar ook de Rembrandttoren aan is gelegen.

Is wat lastig te vinden

Het bedrag is trouwens ¤ 3,00 en dat kun je inderdaad alleen betalen met een HvA kaart.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77683208
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:36 schreef sanger het volgende:

[..]

Is wat lastig te vinden

Het bedrag is trouwens ¤ 3,00 en dat kun je inderdaad alleen betalen met een HvA kaart.
Betalen is toch alleen op werkdagen?
Verder nog andere tips als ik daar niet kan parkeren? (Ik heb natuurlijk nog geen HvA pas)
  vrijdag 5 februari 2010 @ 21:03:44 #9
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77683635
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 20:55 schreef EchoAlpha het volgende:

[..]

Betalen is toch alleen op werkdagen?
Verder nog andere tips als ik daar niet kan parkeren? (Ik heb natuurlijk nog geen HvA pas)
In de HvA garage niet, das altijd betalen.

Parkeer anders eens aan de rand van de stad en neem de metro of trein verder
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_77685603
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 21:03 schreef sanger het volgende:

[..]

In de HvA garage niet, das altijd betalen.

Parkeer anders eens aan de rand van de stad en neem de metro of trein verder
Ok ik heb even gekeken hier en daar en ik ben op dit uitgekomen

Ik kan parkeren bij een P+R parkeerplaats. (6 euro incl. OV kaartjes voor 1 dag)
Vanaf daar stap ik op de metro richting Amstel Station en vanaf daar kan ik het wel vinden denk ik
Nog dingen waar ik eventueel aan moet denken?
pi_77686922
Parkeer in het weekend gratis bij de bijlmerbajes, is dichtbij HVA wenckebachweg en HVA leeuwenburg.
pi_77703607
Gewoon je auto aan de zuidkant van Overamstel neerknallen, is vrij parkeren, en je pakt zo de metro
  zaterdag 6 februari 2010 @ 15:56:32 #13
197456 ytram
...dacht je!
pi_77704699
Bij de HvA Leeuwenburg kan je tijdens een opendag gratis parkeren (tenminste 2 jaar geleden wel). Ik heb er 2x tijdens een opendag geparkeerd en 1x op afspraak (tijdens een evenement waar ik in de organisatie zat).
- Logica brengt je van A naar B...Fantasie brengt je overal... -
pi_77719659
Ik heb m'n auto gewoon bij de Bos en Lommer parkeergarage gezet. Ik kon dan voor 6 euro de auto achterlaten en heen en weer gaan met de tram.
Was een leuke dag verder We hadden geen zin om nog naar Utrecht te gaan dus we zijn de stad gewoon in gegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')