Geraldinequote:Op donderdag 11 februari 2010 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Geraldine die dus in Hardbass zit en blijkbaar vaker door b2s wordt ingezet![]()
En NC is Ride with uz en music made addict zatwie niet?
Ik had het ook gezien en veranderdquote:Op donderdag 11 februari 2010 18:57 schreef LeonH het volgende:
[..]
Dan heb ik de echte primeur voor je!
[..]
MME vond ik misscihen wel de grootste grap van 2009. Iedereen vond Music Made Addict helemaal geweldig.. Word iedereen em zat, doen ze echt de smalste aanpassing ooit, namelijk ietsjes rommelen met de intro, en iedereen vind hem WEER 4 maanden geweldig! Zo kan ik het ook..quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:39 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Geraldine![]()
Cuz you know it's hardstyle, babyyyy!![]()
NC heeft voor zo ver ze het serieus bedoelde wel een beetje gelijk, al blijf ik Music Made Editz wel erg lekker vinden.
Tering, begint hij nu ook al een eigen label...quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zelfde opzet als Fuck you up. Hij komt wat softer over, want ik ik vond de vorige erg lekker, maar deze zal in het eggie wel stuk beter klinken
Ik vind Ezteq z'n platen juist niet geschikt voor feesten, te snel, maar juist voor thuisquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:30 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Zelfde opzet als Fuck you up. Hij komt wat softer over, want ik ik vond de vorige erg lekker, maar deze zal in het eggie wel stuk beter klinken
Whehe not bad dan, welke tel ?quote:Op donderdag 11 februari 2010 20:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Thnx!
En dat allemaal met een telefoon
Dat vind ik juist de minste door die vocalsquote:Op vrijdag 12 februari 2010 00:59 schreef Sc0tTy het volgende:
en wat is Creation toch een goddelijke plaat
Laten we daar voor het gemak ook Poltergeist nog even bij zettenquote:
D&S heldenquote:Op donderdag 11 februari 2010 19:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
En NC is Ride with uz en music made addict zatwie niet?
Ik geloof ook niet dat we het heel serieus moeten nemenquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:38 schreef Sethje het volgende:
[..]
Zelf draaien ze ook al een heel jaar hetzelfde setje dus dat vind ik een beetje misplaatst
Ik ben zaterdag in de buurt van Eindhoven, maar ik gok dat ik niet op een beukparty sta.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:33 schreef Sethje het volgende:
Idd!
Hier ook alles klaar voor de carnaval, dit worden weer 4 onvergetelijke dagen, optredens van DBSTF ( 2x zelfs ), Frequencerz, Bfront, Frontliner en maandag t-town academy waar Noisecult mag draaien.
Die is wel nice iddquote:Op vrijdag 12 februari 2010 19:48 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Vraag me af of Zatox die nog wel heeft gemaakt voor Vyolet, vind ze niet super dit keer...
Poltergeist daarintegen![]()
Bekijk deze YouTube-video
Misschien is net als vorig jaar de Boogie Bar wel weer open! :-pquote:Op vrijdag 12 februari 2010 20:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Die is wel nice idd
Carnaval dit weekend... we zien wel hoe t loopt.. Zal vast wel ergens eindigen waar drank is... en verklede lieden.. en gezelligheid..
Voeg er Deepack, Psyko Punkz en Brennan Heart maar aan toe.. Vanavond nog semi rustig aan gedaan maar morgen weer knallen!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:33 schreef Sethje het volgende:
Idd!
Hier ook alles klaar voor de carnaval, dit worden weer 4 onvergetelijke dagen, optredens van DBSTF ( 2x zelfs ), Frequencerz, Bfront, Frontliner en maandag t-town academy waar Noisecult mag draaien.
Het schijnt dus van WEL he :")quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:57 schreef Bertje_NL het volgende:
[..]
Misschien is net als vorig jaar de Boogie Bar wel weer open! :-p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |