Ok, veel succes met je zoektocht.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:07 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Ik gebruik de lampen in mergelgrotten, ook om foto's te maken en dan heb je aan olielampen niet genoeg.
Op de vaten staat gewoon wasbenzine, ik weet niet of alle wasbenzine hetzelfde is als die van de supermarkt.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:37 schreef Tahiti het volgende:
Neem de goedkoopste, wat gebruiken ze eigenlijk bij die mergelgrot rondleidingen?
Kun je niet via hen wat krijgen dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 03:30 schreef Big_Boss_Man het volgende:
[..]
Op de vaten staat gewoon wasbenzine, ik weet niet of alle wasbenzine hetzelfde is als die van de supermarkt.
Als er bij de rondleidingen gewone wasbenzine wordt gebruikt kan ik net zo goed naar de supermarkt, maar ik zal eens kijken wat er precies op de vaten staan. Anders zou het wel makkelijk zijn om een vat mee te bestellen inderdaadquote:Op maandag 8 februari 2010 16:53 schreef fs180 het volgende:
[..]
Kun je niet via hen wat krijgen dan?
Kleine kans dat die aan particulieren leveren weer, lijkt mequote:Op dinsdag 6 juli 2010 00:01 schreef dralion13 het volgende:
http://www.assinkchemie.nl/assink_solutions/kookpuntbenzine.html
hier maar ff informeren?
Goed om te weten, ben van plan om een benzine brander aan te schaffen voor vakantie.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:59 schreef duuk het volgende:
Bij Qvist
hebben ze een alternatief voor de dure Coleman fuel..
http://www.qvist.nl/OC%20SHOP%20Accessoires.htm
QVIST Camp Fuel Jerry Can 5 L. 16,50 euro
First Grade. Gezuiverde benzine speciaal voor lantaarns en branders. Vrij van toevoegingen en laag in aromaten. Brandt roetvrij. Geschikt voor benzine- en multiFuel branders van Coleman, Primus, Optimus, etc.
Ik gooi toch gewoon wasbenzine in mijn Coleman 2 pits brander, in mijn MSR Whisperlite en in mijn Coleman Northstar lamp..
het enige is dat het iets moeilijker ontsteekt dus iets langer voorverwarmen (whisperlite) en het ruikt iets meer als je de apparaten uitdraait...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |