abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 februari 2010 @ 14:40:18 #1
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77669673

Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

Onze opperbevelhebbers
  • Senesta
  • ElisaB

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

Onze stamgasten
    Harajuku. | Cat22 | ElisaB | Ynske | Morretje | Greys | Qwea | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | BigBird | Loveless85 | JJH | Muis006 | Nokwanda | Re | draculettetje | Takaiki | Maes | Memento-Mori | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | Nieslief | Barbaaf | Ml-etje | MrSubtle | DeZwabber | Surveillance-Fiets | ferrari_rood | Dizzy-Miss-Lizzy | Enfermera | gothic-blackie | Tombolafan | P.F | trovey | ALTER-EGO | Ole

Een paar vaak gebruikte smileys hier:
    1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.

Deze OP is HIER te vinden!
    Een magische lijst van alle voorgaande delen is HIER te vinden dankzij JJH!
    *Beestachtig Verlangen* door Tombolafan en Nieslief staat HIER!
    Dierenthuis 23 januari lijstje staat HIER
  • Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
    Ow O+
    Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:41:01 #2
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_77669702
    Ik vond nog een topic met aandacht voor Strega niet verkeerd
    Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
    Ow O+
    pi_77669725
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:26 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Nee, ik ben hier nieuw. Ben hier wel ns eerder geweest maar niet vaak ofzo.
    Oh, okee... Ik vroeg het me gewoon af hoor
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ze vroeg ook of we al eerder katten gehad hebben, mijn vriend wel en ik niet. Vanaf dat moment zei ze ook niks meer tegen me. En alles wat ik zei werd halverwege afgekapt. We werden echt behandeld als twee kleine kinderen.
    Wat een stom gedoe... Ga je na de logeerpartij van de andere poes nog wel heen?
    J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
    Het zijn de kleine dingen die het doen <3
    pi_77669779
    Inderdaad. Fijn dat de operatie goed is gegaan!

Zou kunnen dat ze ons af wilden schrikken. Ik zie er ook wel een beetje oud als 14. Maar ze had best aan me kunnen vragen hoe oud ik was ofzo. Ik ga nu heel hard hopen dat ze er volgende week nog zijn en dan nemen we ze alsnog.
    pi_77669821
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:41 schreef Maes het volgende:
    Ik vond nog een topic met aandacht voor Strega niet verkeerd
    Maar Strega schrijf je S-T-R-E-G-A
    niet P-A-G-A-N
    pi_77669836
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Oh, okee... Ik vroeg het me gewoon af hoor
    [..]

Wat een stom gedoe... Ga je na de logeerpartij van de andere poes nog wel heen?
    Dat mag ook wel, tuurlijk.
    Ja als Minet weg is gaan we gewoon terug, die poezebeesten kunnen er niets aan doen dat die mevrouw zo stom doet.
    pi_77669867
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

niet P-A-G-A-N

Balen dat het asielbezoek niet zo goed ging DM.
    Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
    Dan heb je safe = condoom
    Double dutch = condoom en pil
    quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:45:48 #8
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_77669919
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef DanseMacabre het volgende:
    Inderdaad. Fijn dat de operatie goed is gegaan!

Zou kunnen dat ze ons af wilden schrikken. Ik zie er ook wel een beetje oud als 14. Maar ze had best aan me kunnen vragen hoe oud ik was ofzo. Ik ga nu heel hard hopen dat ze er volgende week nog zijn en dan nemen we ze alsnog.
    Precies wat ik als laatste poste in het vorige topic. Ik heb mijn mening al klaar maar aan de manier waarop je poste in het foto's van honden topic vind ik dat je lief bent met dieren. Dan maakt het niks uit of het een hond of een kat is.
    Ik had ook nog nooit eerder katten gehad toen ik Maes kreeg en kijk eens waar we nu zijn
    Ow O+
    pi_77669957
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Dat mag ook wel, tuurlijk.
    Ja als Minet weg is gaan we gewoon terug, die poezebeesten kunnen er niets aan doen dat die mevrouw zo stom doet.
    Dat is de goeie instelling!!!!! En als je weer terug komt dan laat je sowieso zien dat je er echt voor wilt gaan
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:47:12 #10
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_77669968
    quote:

[..]

niet P-A-G-A-N
    Ik vind je lief en het klopt dat ik al wat ouder ben maar het gaat om de aandacht die we er aan besteden, scheet niet hoe je iets schrijft.
    Ow O+
    pi_77669979
    Ik ben er eigenlijk een beetje verdrietig van. Ik had ze zo graag meegenomen. Maar hopen dat als ze er niet meer zijn zaterdag ze een ander lief baasje hebben gekregen.

De poezen bleken trouwens geen zusjes te zijn, maar ze hoorden wel bij elkaar. De mevrouw van het asiel zei echter wel dat als ze een van de twee kon plaatsen, ze dat ook zou doen. Omdat ze belangrijker vond dat een van de twee geplaatst werd omdat ze niet wilde dat ze er te lang zouden zitten.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:47:36 #12
    176471 oh-oh
    Sure...fine...whatever...
    pi_77669988
    quote:

[..]

niet P-A-G-A-N

Ik had ook al een mooie Strega TT in gedachten maar ik moest ff puppy plat laten knuffelen
    Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
    Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:48:34 #13
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_77670018
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ik had ook al een mooie Strega TT in gedachten maar ik moest ff puppy plat laten knuffelen
    Prioriteiten stellen heet dat
    Ow O+
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:48:57 #14
    176471 oh-oh
    pi_77670034
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef DanseMacabre het volgende:
    Ik ben er eigenlijk een beetje verdrietig van. Ik had ze zo graag meegenomen. Maar hopen dat als ze er niet meer zijn zaterdag ze een ander lief baasje hebben gekregen.

De poezen bleken trouwens geen zusjes te zijn, maar ze hoorden wel bij elkaar. De mevrouw van het asiel zei echter wel dat als ze een van de twee kon plaatsen, ze dat ook zou doen. Omdat ze belangrijker vond dat een van de twee geplaatst werd omdat ze niet wilde dat ze er te lang zouden zitten.
    Maar dan had je beter niet kunnen gaan kijken als je ze toch nog niet mee kon nemen
    Ze zijn er vast nog wel volgende week hoor.
    Ik snap eigenlijk ook wel dat ze dieren niet zomaar reserveren, ik gok dat ze dat vaak teleurgesteld heeft
    'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:49:18 #15
    176471 oh-oh
    pi_77670053
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef Maes het volgende:

[..]

Prioriteiten stellen heet dat
    Ja de vrouw van de baas dus he
    ( Groucho Marx )
      Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 14:51:10 #16
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_77670151
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef DanseMacabre het volgende:

Klinkt niet als een prettig bezoekje, zonde zeg.
    Ik denk wel eens dat mensen die in een asiel werken zoveel ellende met dieren zien dan ze soms een beetje de mogelijkheid verliezen om ook het goede in mensen te zien. Dat heb ik hier in het asiel ook wel gezien,

Fijn dat jij in ieder geval een goede instelling hebt en ik ga duimen dat ze er nog zijn voor jullie.
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:51:29 #17
    168232 Maes
    ikke pikke porretje
    pi_77670166
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:49 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Ja de vrouw van de baas dus he
    Vond ze em leuk?
    Ow O+
    pi_77670171
    @Maes, dankje! Belang van het dier staat bij mij voorop. Ik wil dat het beestje gelukkig is, wat er ook moet gebeuren. Het is niet zo dat ik helemaal geen ervaring heb met katten ook, ik ben ook helemaal gek met de kat van liefs ouders. En ik ben geen 14 hoor, ik ben 21 maar omdat ik klein ben schatten ze me altijd rond die leeftijd en daar wordt ik dan ook naar behandeld.

@Tombolafan, ik ga er echt voor ja. Als ze er zaterdag nog zijn neem ik ze mee en ga ik er alles aan doen om ze een fijn thuis te geven.
    pi_77670253
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Maar dan had je beter niet kunnen gaan kijken als je ze toch nog niet mee kon nemen
    Ze zijn er vast nog wel volgende week hoor.
    Ik snap eigenlijk ook wel dat ze dieren niet zomaar reserveren, ik gok dat ze dat vaak teleurgesteld heeft
    Dat snap ik ook wel hoor. Maar als je het niet probeert dan weet je het niet. Maar dat is ook niet het punt, het punt is dat ze dat ook best op een normale manier had kunnen doen.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:53:38 #20
    176471 oh-oh
    pi_77670260
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef Maes het volgende:

[..]

Vond ze em leuk?
    Vraag je nou of regen nat is?
    ( Groucho Marx )
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:54:13 #21
    176471 oh-oh
    pi_77670287
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef DanseMacabre het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel hoor. Maar als je het niet probeert dan weet je het niet. Maar dat is ook niet het punt, het punt is dat ze dat ook best op een normale manier had kunnen doen.
    Toch hoor ik dat vaker over asielmedewerkers, ik denk dat t soms ook werk kan zijn waar je erg verbitterd van wordt of zo.
    ( Groucho Marx )
      Moderator vrijdag 5 februari 2010 @ 14:55:17 #22
    121347 crew  senesta
    Risicovol
    pi_77670323
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef DanseMacabre het volgende:
    @Maes, dankje! Belang van het dier staat bij mij voorop. Ik wil dat het beestje gelukkig is, wat er ook moet gebeuren. Het is niet zo dat ik helemaal geen ervaring heb met katten ook, ik ben ook helemaal gek met de kat van liefs ouders. En ik ben geen 14 hoor, ik ben 21 maar omdat ik klein ben schatten ze me altijd rond die leeftijd en daar wordt ik dan ook naar behandeld.

@Tombolafan, ik ga er echt voor ja. Als ze er zaterdag nog zijn neem ik ze mee en ga ik er alles aan doen om ze een fijn thuis te geven.
    Dat je geen ervaring hebt met katten is toch geen reden om mensen geen katten te laten adopteren?
    Ik kan me voorstellen dat je voor zwaar getraumatiseerde niet meteen aan iemand zonder ervaring denkt maar als dat niet speelt....
    JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
    pi_77670326
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef Maes het volgende:

[..]

Ik vind je lief en het klopt dat ik al wat ouder ben maar het gaat om de aandacht die we er aan besteden, scheet niet hoe je iets schrijft.

Sorry...
    pi_77670344
    Mensen die impulsief een huisdier nemen en zich dan bedenken dat ze er eigenlijk helemaal niet voor kunnen/willen zorgen. Dat ze daar dan niet over nadenken.
      vrijdag 5 februari 2010 @ 14:56:13 #25
    176471 oh-oh
    pi_77670361
    quote:
    Op vrijdag 5 februari 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Sorry...
    Poepig he , die Maes van ons
    ( Groucho Marx )
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')