Oh, okee... Ik vroeg het me gewoon af hoorquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:26 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Nee, ik ben hier nieuw. Ben hier wel ns eerder geweest maar niet vaak ofzo.
Wat een stom gedoe... Ga je na de logeerpartij van de andere poes nog wel heen?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:36 schreef DanseMacabre het volgende:
Ze vroeg ook of we al eerder katten gehad hebben, mijn vriend wel en ik niet. Vanaf dat moment zei ze ook niks meer tegen me. En alles wat ik zei werd halverwege afgekapt. We werden echt behandeld als twee kleine kinderen.
Maar Strega schrijf je S-T-R-E-G-Aquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:41 schreef Maes het volgende:
Ik vond nog een topic met aandacht voor Strega niet verkeerd
Dat mag ook wel, tuurlijk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, okee... Ik vroeg het me gewoon af hoor
[..]
Wat een stom gedoe... Ga je na de logeerpartij van de andere poes nog wel heen?
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar Strega schrijf je S-T-R-E-G-A
niet P-A-G-A-N
Precies wat ik als laatste poste in het vorige topic. Ik heb mijn mening al klaar maar aan de manier waarop je poste in het foto's van honden topic vind ik dat je lief bent met dieren. Dan maakt het niks uit of het een hond of een kat is.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:42 schreef DanseMacabre het volgende:
Inderdaad. Fijn dat de operatie goed is gegaan!
Zou kunnen dat ze ons af wilden schrikken. Ik zie er ook wel een beetje oud als 14. Maar ze had best aan me kunnen vragen hoe oud ik was ofzo. Ik ga nu heel hard hopen dat ze er volgende week nog zijn en dan nemen we ze alsnog.
Dat is de goeie instelling!!!!! En als je weer terug komt dan laat je sowieso zien dat je er echt voor wilt gaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat mag ook wel, tuurlijk.
Ja als Minet weg is gaan we gewoon terug, die poezebeesten kunnen er niets aan doen dat die mevrouw zo stom doet.
Ik vind je liefquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet P-A-G-A-N
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
niet P-A-G-A-N
Prioriteiten stellen heet datquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
![]()
Ik had ook al een mooie Strega TT in gedachten maar ik moest ff puppy plat laten knuffelen
Maar dan had je beter niet kunnen gaan kijken als je ze toch nog niet mee kon nemenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben er eigenlijk een beetje verdrietig van. Ik had ze zo graag meegenomen. Maar hopen dat als ze er niet meer zijn zaterdag ze een ander lief baasje hebben gekregen.
De poezen bleken trouwens geen zusjes te zijn, maar ze hoorden wel bij elkaar. De mevrouw van het asiel zei echter wel dat als ze een van de twee kon plaatsen, ze dat ook zou doen. Omdat ze belangrijker vond dat een van de twee geplaatst werd omdat ze niet wilde dat ze er te lang zouden zitten.
Ja de vrouw van de baas dus hequote:
Klinkt niet als een prettig bezoekje, zonde zeg.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef DanseMacabre het volgende:
Ik ben er eigenlijk een beetje verdrietig van. Ik had ze zo graag meegenomen. Maar hopen dat als ze er niet meer zijn zaterdag ze een ander lief baasje hebben gekregen.
De poezen bleken trouwens geen zusjes te zijn, maar ze hoorden wel bij elkaar. De mevrouw van het asiel zei echter wel dat als ze een van de twee kon plaatsen, ze dat ook zou doen. Omdat ze belangrijker vond dat een van de twee geplaatst werd omdat ze niet wilde dat ze er te lang zouden zitten.
Vond ze em leuk?quote:
Dat snap ik ook wel hoor. Maar als je het niet probeert dan weet je het niet. Maar dat is ook niet het punt, het punt is dat ze dat ook best op een normale manier had kunnen doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar dan had je beter niet kunnen gaan kijken als je ze toch nog niet mee kon nemen![]()
Ze zijn er vast nog wel volgende week hoor.
Ik snap eigenlijk ook wel dat ze dieren niet zomaar reserveren, ik gok dat ze dat vaak teleurgesteld heeft
Vraag je nou of regen nat is?quote:
Toch hoor ik dat vaker over asielmedewerkers, ik denk dat t soms ook werk kan zijn waar je erg verbitterd van wordt of zo.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:53 schreef DanseMacabre het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel hoor. Maar als je het niet probeert dan weet je het niet. Maar dat is ook niet het punt, het punt is dat ze dat ook best op een normale manier had kunnen doen.
Dat je geen ervaring hebt met katten is toch geen reden om mensen geen katten te laten adopteren?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef DanseMacabre het volgende:
@Maes, dankje! Belang van het dier staat bij mij voorop. Ik wil dat het beestje gelukkig is, wat er ook moet gebeuren. Het is niet zo dat ik helemaal geen ervaring heb met katten ook, ik ben ook helemaal gek met de kat van liefs ouders. En ik ben geen 14 hoor, ik ben 21 maar omdat ik klein ben schatten ze me altijd rond die leeftijd en daar wordt ik dan ook naar behandeld.
@Tombolafan, ik ga er echt voor ja. Als ze er zaterdag nog zijn neem ik ze mee en ga ik er alles aan doen om ze een fijn thuis te geven.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik vind je liefen het klopt dat ik al wat ouder ben maar het gaat om de aandacht die we er aan besteden, scheet niet hoe je iets schrijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |