Goed om te wetenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef Barcaconia het volgende:
Ik lees op diverse fora dat G12 vloeistof inderdaad absoluut niet met synthetische vloeistoffen gemengd mag worden vanwege de chemische reactie die kan optreden (idd bruine drab). Of het zo'n vaart loopt weet ik niet maar vervangen kan geen kwaad inderdaad.
Dan liever gedestilleerd water, ivm oxidatiequote:Water is geen probleem in je motor in de zomer idd, rond deze tijd moet je daar even mee uitkijken
Dat is volgens mij de rode KVS, en ik denk dat die lagere temperaturen aankan zonder te bevriezen.quote:
Ga eens naar warme landen als Portugal of Spanje. Geen enkele auto/vrachtwagen rijdt daar met KVS rond. Die flikkeren er allemaal water in.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:04 schreef daNpy het volgende:
[..]
Goed om te weten
Ook eens even kijken wat er in mijn BMW hoort
[..]
Dan liever gedestilleerd water, ivm oxidatie
Vroeger deden ze niet anders, sterker nog in het handboek van mn DAF staat de verhouding water met anti-vries die je erin moet gooien
dit is een van de dingen die ik je zou afradenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:04 schreef daNpy het volgende:
Dan liever gedestilleerd water, ivm oxidatie
en dan kvs in je tank gooien? en benzine in je motor?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Rood mocht je volgens mij NOOIT met Blauw mengen, maar Blauw wel met Rood of zo..
Iets in die richting..![]()
Gewoon ff je onderste koelvloeistof los halen en je reservoir, fftjes laten lopen totdat er niks meer uit komt en dan nieuwe olie er in.. en ik die ene halve minuut zonder water gaat je motor echt niet van kapot hoor
Hier stopte ik met lezenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Rood mocht je volgens mij NOOIT met Blauw mengen, maar Blauw wel met Rood of zo..
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Gewoon ff je onderste koelvloeistof los halen en je reservoir, fftjes laten lopen totdat er niks meer uit komt en dan nieuwe olie er in.. en ik die ene halve minuut zonder water gaat je motor echt niet van kapot hoor
Je blijft lachen met die jongenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:49 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Hier stopte ik met lezenof nee toch niet:
[..]
![]()
![]()
TurQ, soms overtref je jezelfquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Iets in die richting..![]()
Helium in de bandjes....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:26 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
en dan kvs in je tank gooien? en benzine in je motor?
Nee, iemand nuchter is die praat ook zo raar of niet..?quote:
Verkeerde middelen in je vervoersmiddel gooien is al erg genoeg, verkeerde middelen in jezelf is helemaal een slecht idee.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 11:03 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee, iemand nuchter is die praat ook zo raar of niet..?
Ik sta er zelf ook van te kijken
Bij g12 zit er een smeermiddel oid bij door voor de waterpomp dacht ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat is volgens mij de rode KVS, en ik denk dat die lagere temperaturen aankan zonder te bevriezen.
De tiefus wat een achterlijke gladiool ben jij tochquote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:35 schreef Turquaz52 het volgende:
Nogmaals: laat mij ook een keer genieten van een Jointje..quote:Op zondag 7 februari 2010 11:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
De tiefus wat een achterlijke gladiool ben jij toch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |