abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 6 april 2000 @ 10:20:00 #1
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257559
Het viel me gisteren op dat zelfs Esmeralda een stuk dikker is geworden. Ze paste bijna niet meer in dat strakke broekje. Stond helemaal bol. Ik heb het idee dat Antonette ook dikker is geworden. Tessa wordt echt vet. Zou SBS6 het groepje toch stiekem vet mesten?

Lafayette

pi_257560
hoor ik hier een hans en grietje theorie
One word can say it all.<P>
pi_257561
quote:
Het viel me gisteren op dat zelfs Esmeralda een stuk dikker is geworden. Ze paste bijna niet meer in dat strakke broekje.

SO?!?!?!?!?!?!

Greetinx

BT

  donderdag 6 april 2000 @ 11:04:00 #4
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_257562
Tessa is ranzig. Maar of dat in de bus gekomen is weet ik niet.
Ik betwijfel of die kleine rondjes die ze loopt in de 'tuin' zullen helpen.
pi_257563
quote:
op 04-06-2000 om 10:20 AM schreef Lafayette het volgende:
Het viel me gisteren op dat zelfs Esmeralda een stuk dikker is geworden. Ze paste bijna niet meer in dat strakke broekje. Stond helemaal bol. Ik heb het idee dat Antonette ook dikker is geworden. Tessa wordt echt vet. Zou SBS6 het groepje toch stiekem vet mesten?

Lafayette


Ja, uuh hoor es, Esmeralda heeft van begin af aan alleen maar in te strakke broeken, diep uitgesneden truitjes en inkijkbloezen gelopen. Haar favoriete houding is zittend op een bankje, voorovergebogen, haar hoofd ondersteunend met haar handen, en dit dan recht tegenover de camera. Als ze die hoort zoemen weet ze dat ze weer prijs heeft . Wat een snol ! (maar goed, de sjeu tussen de rest van het zooitje dat niet om aan te zien is ).

Ja, ik denk dat men wel wat aangekomen is maar dat is niet zo gek als je drie kwart van de dag op je reet zit en de overige tijd in bed ligt .

  donderdag 6 april 2000 @ 13:18:00 #6
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257564
Inderdaad so what...
Er gebeurt zo weinig met die bus dat ik misschien op andere dingen ga letten. Dat Essie strakke broekjes droeg vind ik geen ongenoegen, het viel mij gewoon op dat ze er nu bijna niet meer inpaste. Dat kan wat worden over 50 dagen.
Gosh, waar heb ik het over! Vergeef me deze totaal oninteressante informatie.

Lafayette

  donderdag 6 april 2000 @ 13:19:00 #7
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_257565
quote:
op 04-06-2000 om 10:31 AM schreef billy the kid het volgende:
hoor ik hier een hans en grietje theorie



Hoor ik hier: "Dit krijg je nu van onveilig vrijen" Theorie ?????


------------------
Violets are blue, Violence Taboe......

[Dit bericht is gewijzigd door buzzer (Datum 06 April 2000).]

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_257566
Het blijft een lekker kutje ons Essie. Ik heb er wel een joet voor over om haar in d'r blote doos te zien als miss voorjaar 2000.
Je weet het vaak soms nooit

  vrijdag 7 april 2000 @ 11:20:00 #9
1542 Ludo
Still YF&S
pi_257567
quote:
op 04-06-2000 om 10:20 AM schreef Lafayette het volgende:
Ik heb het idee dat Antonette ook dikker is geworden.

zeg maar gerust vet. Ik dacht dat ze in de Bus bezig waren met een parodie. In het BB-huis deden ze Jerry Springer, in de Bus de Muppetshow, met Antonette als Miss Piggy.


<a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm" rel="nofollow" target="_blank"><a href="http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<" rel="nofollow" target="_blank">http://www.clinicantwerp.com/movie.htm<</a>;/a>
pi_257568
quote:
op 04-06-2000 om 10:20 AM schreef Lafayette het volgende:
Het viel me gisteren op dat zelfs Esmeralda een stuk dikker is geworden. Ze paste bijna niet meer in dat strakke broekje. Stond helemaal bol. Ik heb het idee dat Antonette ook dikker is geworden. Tessa wordt echt vet. Zou SBS6 het groepje toch stiekem vet mesten? Lafayette

Viel mij ook al op inderdaad, naja, kan ze het mega-galblaas dieet wel aanbevelen: 25 kilo kwijt in 6 maanden....

Grtz,

Meerhoerman

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')