Ditto.....quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:34 schreef MutedFaith het volgende:
Dat verschilt nogal eens.. 2 keer behoort meestal wel tot de mogelijkheden, hoewel 't regelmatig bij 1 keer blijft.. Bij langere vrijpartijen is vaker ook wel mogelijk..
Ik doorbreek die regel. De afgelopen jaren doe ik het veel vaker achter elkaar dan toen ik 20~25 was.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:12 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij gaat de regel "Hoe jonger hoe vaker" wel op?
Vroeger 6 keer,tegenwoordig krijg ik die broemfietser ook niet meer plat.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 21:55 schreef Modus het volgende:
Kunnen... 2, 3, misschien 4. Wíllen is een ander verhaal..
record 8 uur non stop, met 6x klaarkomenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:09 schreef Guglilminpietro het volgende:
Mannen (en vrouwen met ervaringen over het onderwerp),
Ik vraag mij af hoevaak jullie tijdens een vrijpartij klaar kunnen komen. Over het algemeen hoor ik vaak in mijn omgeving grote verhalen dat mannen meerdere keren klaar komen, maar bij mij blijft het vaak bij 1 keer, max 2 keer (bij een langere vrijpartij)....
O ja, serieus topic, serieuze antwoorden pls.
Ik ben op het werk ooit een keer door een collega geholpen. Door hem ben in in 3 minuten tijd 3 keer heftig klaar gekomen.Elke keer dat ik mijn piemal aanrakte om hem in mijn broek te stoppen, kwam ik weer klaar. Was gewoon een groot orgasmme. Daarna was me piemel nog steeds hard. hahaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 01:15 schreef Bulletslut het volgende:
op het toilet kwam een jongen eens 3keer in me klaar in 5min. Wel lekker was dat.
Take it easy on the V1agraquote:Op vrijdag 12 februari 2010 15:48 schreef Voluptuoso het volgende:
Ik kan vaak meerdere keren achter elkaar zonder pauze, zo een 3 tot 4 keer. Daarna blijft die nog wel hard maar is het geen fijn gevoel meer en komt er nauwelijks iets uit. Dit klinkt voor sommige misschien heel relaxt maar het is vaak vervelend. Als de vrouw na drie keer er genoeg van heeft lig jij daarna nog met een stijve in bed
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 19:17 schreef 54cm het volgende:
Na drie seconden kom ik al en daarna ga ik slapen!
Ik niet.quote:Op maandag 22 februari 2010 19:58 schreef pointillisme het volgende:
Oh hij zegt overigens dat het juist een compliment is dat hij niet vaker kan omdat het dan zo lekker was... Delen jullie deze mening, mannen?
same. Ik heb ook gave om mijn lul op nooitstand te zetten. hierdoor kom ik niet klaar.. kan het dan een hele nacht volhouden wat erg gelukkige dames oplevert. Die nooit stand maakt hen helemaal gek.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 00:39 schreef Mr.Cooper het volgende:
4 a 5 keer achter elkaar is niet ongewoon.
Zeer herkenbaar.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:01 schreef RVP67 het volgende:
1 Keer, ook toen ik nog 16 was.
Na het klaarkomen verdwijnt werkelijk ALLE lust uit mijn lichaam.
S_a....quote:Op maandag 22 februari 2010 20:04 schreef Smart_ass het volgende:
Ik spuit zo'n 5 keer per dag de kamer vol, met m'n vleeslul.
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:12 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij gaat de regel "Hoe jonger hoe vaker" wel op?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |