abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77653699
Ik heb sinds een maand een nieuwe camera. Die ging dus mee naar de Hermitage in Amsterdam.
Deze topic is een mengelmoes tussen 'kijk mij eens snel, flitsloos plaatjes maken zonder dat de bewaking dat doorheeft', 'kijk eens hoe leuk de Hermitage is' en de hoop om veel met mijn camera te leren. Later dus vast een shoot met meer tijd en flits.

1.

2.

3.

4.

5.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 vrijdag 5 februari 2010 @ 07:37:25 #2
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_77657403
He daar ben ik ook geweest.
Vond de bewaking wel mee vallen op zich.
Ik ergerde me meer aan mensen die toch flitsten.
Was op zich wel een leuke verzameling, maar niet echt dat ik onder de indruk was.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_77661395
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:37 schreef Netsplitter het volgende:
Was op zich wel een leuke verzameling, maar niet echt dat ik onder de indruk was.
Had het niet beter kunnen verwoorden.

Ben van deze foto's ook niet erg onder de indruk overigens, maar de omstandigheden waaronder ze zijn gemaakt zijn natuurlijk gewoon klote (alles achter glas, snel en onzichtbaar moeten schieten). En los van dat vind ik musea e.d. sowieso al niet erg fotogeniek, maar dat ligt wellicht meer aan mij.
pi_77662759
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 10:44 schreef Omniej het volgende:
Ben van deze foto's ook niet erg onder de indruk overigens, maar de omstandigheden waaronder ze zijn gemaakt zijn natuurlijk gewoon klote (alles achter glas, snel en onzichtbaar moeten schieten). En los van dat vind ik musea e.d. sowieso al niet erg fotogeniek, maar dat ligt wellicht meer aan mij.
Ben het met je eens Dit zijn eigenlijk niet meer dan snapshots.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_77769733
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 07:37 schreef Netsplitter het volgende:
Nou de bewaking was bij ons best scherp. Aangezien je de zalen kent: In elke hoek stond er 1, zeker altijd 1 uitkijkend op de grote zaal. Toen ze mij met mijn cambag zagen lopen zag ik ze steeds wat in hun walkie fluisteren. Twintig minuten voor sluitingstijd verslapten ze wat, waardoor ik toch nog wat kansen zag om wat kiekjes te maken voor thuis. Maar jullie hebben gelijk, geweldig zijn ze natuurlijk niet.
Ik houd zelf van musea vol met kleding enzo. Dus deze tentoonstelling was wel wat voor mij. Heel wat kleinere schilderijen vond ik niet mooi. Zelfs lelijk getekend. Maar ach.

Bedankt voor jullie reacties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')