Maar je maakt sinds 3 weken wel meer kans op piemels in beeld met de kleedkamerbeeldenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
met kniekousenEn ze mogen hun shirtje niet meer uittrekken.
Het is een leuk extraatje...quote:Op zondag 7 februari 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
Daar hoef je de wedstrijd toch niet voor te kijken?
maar is het al zover gekomen dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar je maakt sinds 3 weken wel meer kans op piemels in beeld met de kleedkamerbeelden
Nog nietquote:Op zondag 7 februari 2010 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
maar is het al zover gekomen dan?
Ik gok ook dat de voetballers daar wel rekening mee gaan houdenquote:
Ach sommigen zijn exhibitonistisch aangelegdquote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik gok ook dat de voetballers daar wel rekening mee gaan houden
ja en stiekem hoop je dan ook zeker dat ze wat anders voor de camera gaan doenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach sommigen zijn exhibitonistisch aangelegd
Nou je moet ook wel realistisch blijvenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja en stiekem hoop je dan ook zeker dat ze wat anders voor de camera gaan doen
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou je moet ook wel realistisch blijven
Da's waar....quote:Op zondag 7 februari 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe naief jij bent?
ook die vind ik niet geilquote:Op zondag 7 februari 2010 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk stiekem aan Kabouter Wesley (of de kabouter van Wesley)
allemaal aan de robben onderbroekquote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach sommigen zijn exhibitonistisch aangelegd
spelen inde mandekkingquote:Op zondag 7 februari 2010 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja en stiekem hoop je dan ook zeker dat ze wat anders voor de camera gaan doen
quote:
Love me?quote:
Duur. Eh, ik bedoel Sure.quote:
O bitch please, hij is nog niet uit dus je kunt nog ff sparen!quote:
Kunnen we na de 24ste gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please, hij is nog niet uit dus je kunt nog ff sparen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |