Ik moet dan denken aan die foto van jou in Rotterdam waarbij je een karbonade aflikt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:18 schreef PhalanX het volgende:
jammer... want ik ben kei-single en kei gewillig
en kei lekker
ik kreeg vandaag anders het compliment dat ik best wel aantrekkelijk ben.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik moet dan denken aan die foto van jou in Rotterdam waarbij je een karbonade aflikt.
quote:
damn loop ik weer de boot misquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben sowieso je doelgroep niet, heb al een half jaar een vriend dus ik mag niet buiten de deur neuken
Dat ik moet denken aan die karbonade betekent zegt ook niets over of jij wel of niet aantrekkelijk zou zijn.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:22 schreef PhalanX het volgende:
[..]
ik kreeg vandaag anders het compliment dat ik best wel aantrekkelijk ben.
sollyquote:
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Mwoah. Homo, en nog maar een half jaar een vriend.
Verdomme Vlarp, ik verdien ook liefde en geluk!quote:
Ga lekker naar gay.nl of gayromeo.com ofzoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:32 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Verdomme Vlarp, ik verdien ook liefde en geluk!
Jij wel jaquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, heel [homo] heeft het toch al ooit met elkaar gedaan?
iedereen behalve ikquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
Dan heb ik die goede ouwe tijd gemistquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:40 schreef Steve het volgende:
Nu kan iedereen lekker op zoek naar de tweede.
waar is HIW als je hem nodig hebtquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Post je foto maar dan zal ik kijken wat ik voor je kan doen
je hebt je laten inspireren door een zachte G en een harde L ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:51 schreef TheaterMaMa het volgende:
het is mij wederom geluk om de foutheid van vorige jaren ruimschoots te overtreffen in mijn carnavalsoutfit voor carnavalszondag
die foto met dat spleetjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
waar is HIW als je hem nodig hebt
er is vast nog wel iemand hier die desbetreffende foto van Phalanx wil posten
ik heb hem toen niet opgeslagen
ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je hebt je laten inspireren door een zachte G en een harde L ?
wat is er gebeurt ?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:12 schreef Vlarp het volgende:
Ik kap er mee voor vandaag... als ik de vorige eigenaar nog een keer zie dan maak ik 'm dood![]()
Wanneer was dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Die indruk had ik alquote:Op vrijdag 5 februari 2010 15:57 schreef PhalanX het volgende:
Ik heb zin om iets leuks te gaan doen vanavond
Daar moet ik nog 3 afleveringen van kijken... ik loop weer hopeloos achterquote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:38 schreef Vlarp het volgende:
Ja ja... niet alles is wat het lijkt..
O FUCK! Nu ik dat zeg, ik moet WIDM nog kijken!!!
Ga me niet vertellen dat je dat nog niet door hadquote:
ZOMFG! Michael Jackson is dood!quote:Op vrijdag 5 februari 2010 16:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ga me niet vertellen dat je dat nog niet door had
Zegt de man die zijn vriendje HIER heeft opgeduikeldquote:
Alles kan stuk.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben sowieso je doelgroep niet, heb al een half jaar een vriend dus ik mag niet buiten de deur neuken
Ik heb echt werkelijk nog nooit iets met iemand van het topic gedaanquote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Zelfs niet met Parleur??quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb echt werkelijk nog nooit iets met iemand van het topic gedaan![]()
*denkt* .... Nee.... niets.
quote:
Hmmz... Een wie-neukt-wie kaart van [homo]?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 14:35 schreef Steve het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier wordt dat dan één dikke stip, want iedereen neukt iedereen.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:51 schreef Ang3l het volgende:
Een soort Boe's lijstje maar dan van [H]?
Ik sta pas op 2quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:06 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Volgens sommigen hier wordt dat dan één dikke stip, want iedereen neukt iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |