quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:52 schreef MisterO het volgende:
[..]
Jij kent mij niet eens![]()
homoquote vd dag: 'Ik ben wie ik ben!'
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
Hey, nieuw vlees!
[..]
Alles kan stuk.
*vijlt hoektanden*
jij bent toch juist onze man van de lijstjes ?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 00:15 schreef oinaru_isan het volgende:
Snel, snel, waar is het lijstje met gênante vragen voor nieuwelingen. Want voor je het weet post-ie niet meer.
Sinds ik haar live heb gezien op Noorderslag ben ik helemaal weg van d'rquote:
Yeaaah, alles is al geverfd en klaar?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 10:15 schreef Vlarp het volgende:
'morge
Vandaag gaan we de eerste grote dingen verhuizen van thuis naar m'n nieuwe appartement
James > Emilequote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
James Franco![]()
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emile Hirsch![]()
!
Milk.
english patient ook. Had ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Avatar 3D was toch stiekem wel erg tof en mooi.
daar ook sneeuwstorm ?quote:Op zondag 7 februari 2010 04:18 schreef wonderer het volgende:
Wij pogen een boterkoek te bakken...
I told you so! Did I?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 23:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Avatar 3D was toch stiekem wel erg tof en mooi.
Nationale Kamp Hysterie.quote:Op zondag 7 februari 2010 15:59 schreef oinaru_isan het volgende:
Nederlandse Sport F... Fiets? Federatie?
Oh... Nee. Het laatst dat ik daar naar heb gekeken is ruim 20 jaar geleden.quote:Op zondag 7 februari 2010 16:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
nationaal song festival denk ik
Nou ik stopte al voor mijn 25e hoorquote:Op zondag 7 februari 2010 16:04 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Oh... Nee. Het laatst dat ik daar naar heb gekeken is ruim 20 jaar geleden..
Nee, dat was 800 km naar het zuidenquote:
geen annie mg ?quote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Songfestival
Maar ook voetbal.... nu lekker Ajax-Twente kijken....
totaal sneeuwloos, of zo ingeburgerd dat het niet meer opvalt ?quote:Op zondag 7 februari 2010 17:58 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, dat was 800 km naar het zuiden
Met jou kan ik pratenquote:Op zondag 7 februari 2010 16:32 schreef TheVulture het volgende:
Songfestival
Maar ook voetbal.... nu lekker Ajax-Twente kijken....
Het zonnetje scheen en schijnt.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
totaal sneeuwloos, of zo ingeburgerd dat het niet meer opvalt ?
met die stomme yolanthe zeker ? Dank u mij niet gezienquote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Ik moet iedereen hier nog overtuigen dat we naar het songfestival moeten kijken
Ik denk stiekem aan Kabouter Wesley (of de kabouter van Wesley)quote:Op zondag 7 februari 2010 18:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
met die stomme yolanthe zeker ? Dank u mij niet gezien
Jij kijkt naar voetbal?quote:Op zondag 7 februari 2010 18:41 schreef MisterO het volgende:
[..]
Met jou kan ik praten![]()
Ik moet iedereen hier nog overtuigen dat we naar het songfestival moeten kijken
Voetbalquote:
22 mannen in korte broekquote:
met kniekousenquote:
Maar je maakt sinds 3 weken wel meer kans op piemels in beeld met de kleedkamerbeeldenquote:Op zondag 7 februari 2010 19:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
met kniekousenEn ze mogen hun shirtje niet meer uittrekken.
Het is een leuk extraatje...quote:Op zondag 7 februari 2010 20:11 schreef wonderer het volgende:
Daar hoef je de wedstrijd toch niet voor te kijken?
maar is het al zover gekomen dan?quote:Op zondag 7 februari 2010 20:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Maar je maakt sinds 3 weken wel meer kans op piemels in beeld met de kleedkamerbeelden
Nog nietquote:Op zondag 7 februari 2010 20:29 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
maar is het al zover gekomen dan?
Ik gok ook dat de voetballers daar wel rekening mee gaan houdenquote:
Ach sommigen zijn exhibitonistisch aangelegdquote:Op zondag 7 februari 2010 20:46 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik gok ook dat de voetballers daar wel rekening mee gaan houden
ja en stiekem hoop je dan ook zeker dat ze wat anders voor de camera gaan doenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach sommigen zijn exhibitonistisch aangelegd
Nou je moet ook wel realistisch blijvenquote:Op zondag 7 februari 2010 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja en stiekem hoop je dan ook zeker dat ze wat anders voor de camera gaan doen
quote:Op zondag 7 februari 2010 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou je moet ook wel realistisch blijven
Da's waar....quote:Op zondag 7 februari 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik weet toch niet hoe naief jij bent?
ook die vind ik niet geilquote:Op zondag 7 februari 2010 19:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk stiekem aan Kabouter Wesley (of de kabouter van Wesley)
allemaal aan de robben onderbroekquote:Op zondag 7 februari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ach sommigen zijn exhibitonistisch aangelegd
spelen inde mandekkingquote:Op zondag 7 februari 2010 20:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
ja en stiekem hoop je dan ook zeker dat ze wat anders voor de camera gaan doen
quote:
Love me?quote:
Duur. Eh, ik bedoel Sure.quote:
O bitch please, hij is nog niet uit dus je kunt nog ff sparen!quote:
Kunnen we na de 24ste gaanquote:Op zondag 7 februari 2010 23:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O bitch please, hij is nog niet uit dus je kunt nog ff sparen!
Ik was niet zo profielerig hequote:Op maandag 8 februari 2010 00:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Het staat al eeuwen in mijn profiel hoor, dat ik vandaag jarig ben.
Ik ben inmiddels bij afl 14 .... en er komt nog een enorme lekkere vent bij hoorquote:Op maandag 8 februari 2010 08:10 schreef Baltar het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Van het weekend begonnen met kijken naar The Vampire Diaries
Ik ben bij aflevering 5, heb een enorme hekel gekregen aan Damonquote:Op maandag 8 februari 2010 08:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels bij afl 14 .... en er komt nog een enorme lekkere vent bij hoor
quote:
Het is gisteren 833 keer gezongen op tv dus er was ook echt niet aan te ontkomen... indoctrinatiequote:Op maandag 8 februari 2010 09:58 schreef Stroekie het volgende:
heel het kantoor loopt hier shalalalie te fluiten
Ik heb het hele nummer.... jawel... echt serieus... in totaal 2009-2010.... 1x gehoordquote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gisteren 833 keer gezongen op tv dus er was ook echt niet aan te ontkomen... indoctrinatie
ik ben nog steeds van mening dat het hele EFS gekilled moet worden..quote:Op maandag 8 februari 2010 11:27 schreef Ang3l het volgende:
Alles wordt gekilled met dat songfestival.
GEFELICITEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERDquote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Serieus hoor, de tv-uitzending was hi-la-risch zo slecht als het was.
Ik heb vanochtend het filmpje gezien waarbij Vader Abraham moest kiezen omdat het gelijkstand wasquote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
And that's why we will love you and cuddle you and praise you and hold you an play with you aaaaaaaaaall day long!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Achter? Ik ben nog heel de dag jarig hoor!
quote:Op maandag 8 februari 2010 12:14 schreef Tha_Erik het volgende:
Je bent echt niet de eerste die schrikt van mijn jonge jaren. Ik kom over als een ouw wrak
!
And they all knew what they wantedquote:Op maandag 8 februari 2010 12:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
And that's why we will love you and cuddle you and praise you and hold you an play with you aaaaaaaaaall day long!
daarom ben ik heel blij en de gelukkig dat ik me niet heb hoeven ergeren aan dat Yolanthe circus en iets anders gekeken hebquote:Op maandag 8 februari 2010 10:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is gisteren 833 keer gezongen op tv dus er was ook echt niet aan te ontkomen... indoctrinatie
maar welke idioot haalt het dan ook in zijn hoofd om dat over te laten aan de TROS proletenquote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
zie je..quote:Op maandag 8 februari 2010 12:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Achter? Ik ben nog heel de dag jarig hoor!
maar volgens mij kan je nu ook met bovengemiddelde belangstelling dit topic nu beter gaan volgenquote:Op maandag 8 februari 2010 12:35 schreef Xiance het volgende:
[..]
zie je..
als ik niet wekelijks met stroekie door nijmegen slenter op bij te kleppen mis ik vanalles
niet per definitie..quote:Op maandag 8 februari 2010 12:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar volgens mij kan je nu ook met bovengemiddelde belangstelling dit topic nu beter gaan volgen![]()
Succes !!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:39 schreef Xiance het volgende:
[..]
niet per definitie..
ik ga vandaag toch 4 uurtjes werken!
thuis blijven hangen is echt een aanval op mn humeur!@
Ya gotta diiiiig a littl deeper!!!quote:Op maandag 8 februari 2010 12:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
And they all knew what they wanted
What they wanted me to do
I told 'em what they needed
Just like I be telling you
LANAAAAAAAAAAAAAAAquote:Op maandag 8 februari 2010 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Het is Lana die het zingt. Nou ja, als je de serie Strong Medicine kent
.
Vanmorgen was er een stukje van op het nieuws, wat een drama zeg.quote:Op maandag 8 februari 2010 11:47 schreef Tha_Erik het volgende:
moeten ze het ook maar niet aan Tros proleten overlatenquote:Op maandag 8 februari 2010 15:50 schreef Steve het volgende:
[..]
Vanmorgen was er een stukje van op het nieuws, wat een drama zeg.
Sowieso, Yolanthe als presentatrice, wie verzint dat?Die stem *gruwel*
In welk land zit jij danquote:Op maandag 8 februari 2010 16:37 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
heb nog niet gehoord of hier al wat geselecteerd is voor het ESF, zal het eens opzoeken
lekker fris tochquote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef PhalanX het volgende:
het is zo koooooouuuuuuuuud!
snijdende wind jaquote:Op maandag 8 februari 2010 18:06 schreef PhalanX het volgende:
het is zo koooooouuuuuuuuud!
Hier ookquote:
Klopt, dit is weer is echt klote. Ik heb er echt GENOEG van! aaaarg.quote:Op maandag 8 februari 2010 18:12 schreef PhalanX het volgende:
lekker fris is als het aangenaam koel is, een zacht briesje in de lente, of net na een regenbui op een hete zomerdag.. het vriest -1 en dat is gewoon koud!
Mietjequote:Op maandag 8 februari 2010 18:19 schreef MisterO het volgende:
[..]
Klopt, dit is weer is echt klote. Ik heb er echt GENOEG van! aaaarg.
Heb nu zelfs 3 paar sokken aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Portugalquote:
ik ben even thuis voor een paar maandenquote:Op maandag 8 februari 2010 18:39 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
je was toch ergens anders heen 'gestuurd'? en waar blijven die foto's?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |