abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 februari 2010 @ 11:09:23 #151
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77724859
Ik verdenk Sanne al vanaf het begin. Juist omdat ze niet opvalt en geen flikker uitvoert

En ik kan het mis hebben, maar volgens mij is ze er elke keer als de kippen bij om de afvaller te zoenen Ik meen me zelfs te herinneren dat ze bijna altijd naast de afvaller zit tijdens de executie, maar daarvoor zou je de executies nog eens moeten bekijken.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 7 februari 2010 @ 11:46:40 #152
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77725448
Krijgt de Mol van tevoren te horen wie de afvaller is dan?
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 7 februari 2010 @ 12:09:54 #153
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_77725932
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:46 schreef Bragi het volgende:
Krijgt de Mol van tevoren te horen wie de afvaller is dan?
De Mol is van alles op de hoogte, en dit lijkt me nou typisch weer zo'n verstopte aanwijzing (als het klopt).
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zondag 7 februari 2010 @ 12:15:21 #154
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_77726051
Ik verdenk Sanne ook

Om haar "onhandigheid" soms en soms heel slim te zijn ineens (scoutingverleden, dat zanddraagding knopen)
Kan het nog niet onderbouwen, maar voor mij is zij het
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
  zondag 7 februari 2010 @ 12:16:23 #155
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_77726074
Tijdens de eerste executie had ze zelfs de hand van Loretta vast.. Maar ik denk niet dat Sanne het is.
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_77726853
quote:
Op zondag 7 februari 2010 11:09 schreef Rewimo het volgende:
Ik verdenk Sanne al vanaf het begin. Juist omdat ze niet opvalt en geen flikker uitvoert

En ik kan het mis hebben, maar volgens mij is ze er elke keer als de kippen bij om de afvaller te zoenen
Wat mij laatst juist opviel was dat Erik heel ontspannen bij de eliminatie zat, als mensen een groen scherm krijgen tikt hij ze even aan en lacht naar ze terwijl de rest bloednerveus strak voor zich uit staart.

Ik denk dat zulke dingen nou die tunnelvisie zijn waar iedereen het over heeft

Stel dat je vandaag te weten zou kunnen komen wie de Mol is, gewoon omdat de producer het wel aan je wil vertellen. Zou je het dan willen weten of geniet je meer van de speurtocht naar de Mol terwijl je het kijkt?
  zondag 7 februari 2010 @ 13:20:35 #157
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_77727653
Ik zou het niet willen weten.
Dat is nou juist het fijne aan wie is de mol, dat het ook niet uitlekt wie de mol is.

En al die mensen die het menen te weten en stellig met de wildste theorieën komen: heerlijk!

Sanne is het
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 7 februari 2010 @ 13:23:29 #158
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77727734
ik eis dat het Kim is!!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  zondag 7 februari 2010 @ 14:22:13 #159
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_77729305
Over vergezochte theoriën gesproken: Kim is een Koreaanse voornaam en Korea zal vast ooit oorlog hebben gevoerd met Japan.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
  zondag 7 februari 2010 @ 14:27:30 #160
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_77729442
En in aflevering 3, waarin de mol zich bekend zou maken, had Erik een shirt aan met "good cop, bad cop". Een mol is ook een infiltrant in het politiegebeuren, een bad cop dus.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_77729637
Mijn gevoel zegt Erik, omdat hij niet zo heel opvallend is en andere kandidaten had ik voor mezelf door bepaalde acties al afgeschreven. Maarja Erik heeft volgensmij toch wel redelijk wat opgebracht.

Moeilijk seizoen!

Ik blijf denk ik gewoon bij mijn gevoel en Erik zeggen tot het einde Of tot de volgende aflevering, dan denk ik vast weer iets anders
pi_77729699
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:22 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Over vergezochte theoriën gesproken: Kim is een Koreaanse voornaam en Korea zal vast ooit oorlog hebben gevoerd met Japan.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77730255
Wat ondergaat Hind gelaten haar lot ;
quote:
Het zit er op voor mij. Ik moet en mag naar huis!
Dat vind ik eerlijk gezegd niet heel erg, want ik heb hier echt al zo veel fantastische dingen gezien en gedaan en dat neemt niemand me meer af.

De laatste opdracht was ook erg leuk, maar de rest daarvoor ook.
En ooit moet je toch gaan en nu is het mijn tijd.
En als het je tijd is moet je er ook niet over zeuren en het gewoon aandurven en gaan.

Ik wens de rest van de groep heel veel succes natuurlijk en ik hoop dat de beste zal winnen. Ik ben erg benieuwd wie de Mol is, dus ik zie iedereen weer bij aflevering tien en zal het dan horen.
Ik kan niet wachten!
Maar nu lekker vliegen eerst..
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77734494
tvp
pi_77735987
quote:
Op zondag 7 februari 2010 14:27 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En in aflevering 3, waarin de mol zich bekend zou maken, had Erik een shirt aan met "good cop, bad cop". Een mol is ook een infiltrant in het politiegebeuren, een bad cop dus.
Ik vond het een tijdje terug wel leuk over hoe iedereen dingen zoekt in aflevering 3 omdat de mol zich bekend zou maken maar zo moet je dit niet zien. Het was naar mijn idee een lekker makertje voor de kijkers. Oeh spannend zou je het in aflevering 3 al te weten krijgen of zit er iets van een hint in. NEE! het was gewoon dat spelletje met Angela en die kale. Zij wezen de persoon aan die in hun ogen de mol is: Frits Sissing is de mol. De mol is dus zogenaamd bekend en of hun keuze juist is dat zien we aan het einde.
  zondag 7 februari 2010 @ 18:22:14 #166
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77736506
quote:
Op zondag 7 februari 2010 18:04 schreef SwitSok het volgende:

[..]

Ik vond het een tijdje terug wel leuk over hoe iedereen dingen zoekt in aflevering 3 omdat de mol zich bekend zou maken maar zo moet je dit niet zien. Het was naar mijn idee een lekker makertje voor de kijkers. Oeh spannend zou je het in aflevering 3 al te weten krijgen of zit er iets van een hint in. NEE! het was gewoon dat spelletje met Angela en die kale. Zij wezen de persoon aan die in hun ogen de mol is: Frits Sissing is de mol. De mol is dus zogenaamd bekend en of hun keuze juist is dat zien we aan het einde.
Dat dus.
  FOK!fossiel zondag 7 februari 2010 @ 19:37:08 #167
8443 cptmarco
it's captain...
pi_77738972
eindelijk de aflevering van afgelopen donderdag kunnen bekijken...

wat een geweldige opdracht in die bioscoop... één van de leukste ooit imo
pi_77739172
Ik was donderdag in Utrecht bij de presentatie van een Wie is de Mol spel dat deze zomer georganiseerd wordt voor studenten (en eigenlijk iedereen onder de 29 die fan is), en daar was het sentiment heel erg "frits", omdat hij a) van alle kandidaten het minste geld voor de pot heeft verdiend ; b) zich "bekend" maakte in afl. 3, hetgeen aangekondigd was. Zie ook het Wie is de Mol.com forum
pi_77739349
Ik dacht dat Hind het was...
Jezus helemaal opnieuw theorieën verzinnen
Belt u later terug...
pi_77743537
Bij die opdracht in dat 'Nederland' (in Japan dus) he...
heb je toch zo'n mannetje die zogenaamd de opdrachten geeft?
(die met die zware bewerkte stem )
Als je die terug bewerkt krijg je de stem van ....
[SPOILER ALERT!!]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:23:24 #171
62512 Smurfin
Curiositá
pi_77744276
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:10 schreef iBenny het volgende:
Bij die opdracht in dat 'Nederland' (in Japan dus) he...
heb je toch zo'n mannetje die zogenaamd de opdrachten geeft?
(die met die zware bewerkte stem )
Als je die terug bewerkt krijg je de stem van ....
[SPOILER ALERT!!]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat 's horen dan.
... ik zeg niet dat het zo is maar het voelt wel zo ...
  zondag 7 februari 2010 @ 21:27:39 #172
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77744591
quote:
Op zondag 7 februari 2010 21:23 schreef Smurfin het volgende:

[..]

Laat 's horen dan.
  zondag 7 februari 2010 @ 21:34:39 #173
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_77745090
quote:
Op zondag 7 februari 2010 19:41 schreef Molhunter87 het volgende:
Ik was donderdag in Utrecht bij de presentatie van een Wie is de Mol spel dat deze zomer georganiseerd wordt voor studenten (en eigenlijk iedereen onder de 29 die fan is), en daar was het sentiment heel erg "frits", omdat hij a) van alle kandidaten het minste geld voor de pot heeft verdiend ; b) zich "bekend" maakte in afl. 3, hetgeen aangekondigd was. Zie ook het Wie is de Mol.com forum
Logische gedachte, een andere mogelijkheid is Kim. De anderen hebben gewoon te veel geld binnengehaald en zouden zodoende een slechte mol zijn ondanks alle verborgen zogenaamde verwijzingen.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_77746441
Inderdaad.. laat die stem maar eens horen
pi_77747161
nou ehm... iemand een idee hoe je zoiets kan opnemen?
het bewerken wil wel lukken maar hoe t opgenomen moet worden weet ik niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')