Hoe weet je dat?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me net bedacht... er zijn nog vier afleveringen (...) over.
Er zijn ieder jaar toch 10 afleveringen, waarvan de laatste aflevering de terugblikaflevering is waarin de mol bekend wordt gemaakt? Dat betekent dat je dus negen afleveringen hebt waarin je de mol kunt ontmaskeren. We hebben nu vijf afleveringen gehad, dus zijn er nog vijf afleveringen te gaan, waarvan één de terugblik en molbekendmaking is. En dus zijn er nog vier afleveringen om de mol te ontmaskeren.quote:
Plus dat er dus nog maar vier Mol dagboeken zijn, of schrijft de mol ook een dagboek na de finale uitzending?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:37 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me net bedacht... er zijn nog vier afleveringen (voor de terugblik) en vijf kandidaten over. Er vallen dus nog twee mensen af, en daar hebben ze (de finale niet meegerekend) nog drie afleveringen voor. Eigenlijk is het dus onvermijdelijk dat voor de finale nog een aflevering komt waarin niemand afvalt. Ik ben dus benieuwd of we een finale van 2 afleveringen krijgen, of dat volgende week bijvoorbeeld niemand naar huis gaat.
11 februari valt er een af,4 maart een afvaller ..11 maart zijn er dan drie kandidaten over. Ik denk dat dan de finale is kijk anders in de pronoquote:Op vrijdag 5 februari 2010 09:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
De negende aflevering is de finale met drie deelnemers, dus uiterlijk in aflevering acht valt de laatste deelnemer af. Aangezien er nu nog vijf deelnemers zijn, vallen er dus nog maximaal twee af, wat betekent dat als je nog drie afleveringen hebt waarin iemand kan afvallen, er dus ook een aflevering zal zijn zonder afvaller.
Dan kom je maar tot acht afleveringen, en er zijn er altijd negen voordat de mol in de tiende bekend wordt gemaakt Finale zal dan dus op 18 maart zijnquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
11 februari valt er een af,4 maart een afvaller ..11 maart zijn er dan drie kandidaten over. Ik denk dat dan de finale is kijk anders in de prono
Ook dat kan, maar dan nog valt er in aflevering 8 dus niemand meer afquote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:57 schreef n0ir het volgende:
Volgens mij bestaat de finale uit twee afleveringen maar ik weet het niet zeker.![]()
stukje van de prono gekopieerd..quote:Alle stemmen bekijken
De finale
Er is nog niet gestemd voor deze aflevering.
Aflevering 7
Er is nog niet gestemd voor deze aflevering.
Aflevering 6
Volgens mij komen de uitslag en de terugblikken gewoon in één aflevering.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:29 schreef SMutzskii het volgende:
in aflevering 9 komt de uitslag. Aflevering 10 is de aflevering met alle kandidaten met de terugblikken enzo.
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij komen de uitslag en de terugblikken gewoon in één aflevering.
Klopt. En dat is de laatste jaren telkens aflevering 10 geweest. En als ik me goed herinner was er de afgelopen jaren ook steeds wal een executie zonder afvaller. Ik denk alleen dat ze dat dit jaar in aflevering 3 wilden doen, maar omdat Manuel ziek werd, viel die planning dan in het water.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:33 schreef broer het volgende:
[..]
Volgens mij komen de uitslag en de terugblikken gewoon in één aflevering.
ik heb ook een beetje zitten rekenenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 12:58 schreef Umami het volgende:
Ik heb enorm zitten puzzelen met de cijfers (niet de letters want Japans is niet mijn sterkste kant) maar ik kom er niet uit. De vier reeksen van drie cijfers 866, 150, 413, 226 leveren per reeks opgeteld vier cijfers op (20, 6, 8, 10) die staan voor de letters T F H J in het alfabet. Ik kan er helemaal niets mee. Jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |