ik verkoop soms kasten met wat garantie voor 400quote:Op woensdag 7 september 2011 23:32 schreef usernaamvergeten het volgende:
@zp80 Ieder zijn dingIk geloof meteen als je zegt dat die 'nieuwere' kasten leuker zijn om te spelen. Maar die 'oude' zijn meer mijn ding. Ik zat qua prijs te denken aan 250¤ maar ik denk dat dat te weinig is. Er staan wel kasten te koop voor die prijs, maar of ze werken is niet gezegd. Daarom probeer ik wat advies in te winnen wat verstandig is. De kast hoeft niet 100% te zijn, maar om in een doodlopend project te inversteren lijkt me ook geen goed plan...
zijn wij net andersomquote:Op woensdag 7 september 2011 23:25 schreef z80 het volgende:
[..]
geen idee. ik ging voor een kast met display en een leuk speelveld.
doe oude kasten vind ik persoonlijk wat minder om te spelen. reparatie is dan wel weer makkelijker.
krijg je hobby kastjes zou even sparen.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef usernaamvergeten het volgende:
@T42 is 250¤ als budget een beetje reëel of niet? Anders word het wss nog even sparen :p
dan mag je bij mij kast een poging wagenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:44 schreef T42 het volgende:
[..]
zijn wij net andersomik kan uren zitte zoekken in een oude rollen kast en een digitale in 5 min aan de gang hebben
eprom brander heb ik op me werk staanquote:Op donderdag 8 september 2011 19:24 schreef z80 het volgende:
[..]
dan mag je bij mij kast een poging wagen![]()
alles werkt nu op het procesorbord na. ik ben nu op zoek naar mijn eprom brander en een mogelijkheid om dat ding weer een te sluiten.
het gaat om de Zaccaria CPU type 1B 1365.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:04 schreef T42 het volgende:
[..]
eprom brander heb ik op me werk staanwat voor mpu is het? ik ken eigelijk alleen de bally mpu's
vandaag is er 1 gereviseerde mpu opgestuurd naar mij voor de ms en mr pacmangeruild voor 4 defecte mpu's (die ik niet zocht te fixen omdat ik binne kort nieuwe kan maken
)
hangt van de kast af.quote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Even tussendoor hoor.. Zijn de source code's gewoon te downloaden ofzo ?
van 80% welquote:Op donderdag 8 september 2011 22:42 schreef mitchelll0181 het volgende:
Even tussendoor hoor.. Zijn de source code's gewoon te downloaden ofzo ?
http://link.marktplaats.nl/482806707quote:Op woensdag 7 september 2011 16:34 schreef Punnik het volgende:
kast "werkt" idd nog , paar rubbertjes stuk en score-teller deugt niet echt (hij telt de hele tijd door) en je kunt wel zien dat het al een oud dingetje is
heb eigenlijk nog geen idee wat ik met de onderdelen doe, misschien dat een maat van me nog iemand wist , is er anders interesse voor ?
leukquote:Op maandag 12 september 2011 23:52 schreef T42 het volgende:
[..]
http://link.marktplaats.nl/482806707
kant en klaar
je foto werkt niequote:Op dinsdag 13 september 2011 00:51 schreef Punnik het volgende:
[..]
leuk![]()
wil er denk ik ook een joystick in maken , misschien aan de zijkant zodat je widescreen kunt spelen...
zover ben ik al ->
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |