quote:Op zondag 4 september 2011 15:54 schreef AnneX het volgende:
oh, ik vind die jongetjespraat zoooo vermakelijk.
Elco's en voedingsprinten en trafo's en weerstanden en relais.
Vooral de schema's.
Dozen vol met schema's hier in huis van de elektronicus.
En ook de dozen bewaren he ! stel je voor dat je het doorverkoopt: dan moet dat in de originele doos.
strippen om opteknapen of voor de onderdelen?quote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef Punnik het volgende:
kheb er ook eentje![]()
(maar ga ik helemaal strippen.....)
[ afbeelding ]
http://www.ipdb.org/machine.cgi?gid=3886
strippen om er een lcd-tv in te zetten en achter 2 monitoren.quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:28 schreef T42 het volgende:
[..]
strippen om opteknapen of voor de onderdelen?
zondequote:Op dinsdag 6 september 2011 17:22 schreef Punnik het volgende:
kheb er ook eentje![]()
(maar ga ik helemaal strippen.....)
[ afbeelding ]
http://www.ipdb.org/machine.cgi?gid=3886
Die nieuwe logo's laten drukken, heb je daar een leuk adresje voor ? ik wil mijn arcadekast nl een beetje opknappenquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:19 schreef Punnik het volgende:
[..]
strippen om er een lcd-tv in te zetten en achter 2 monitoren.
en dan nog de kast opknappen, schuren , verven en bedrukken met nieuwe logo's.
dus alles wat er in zit gaat er uit eigenlijk.....
ikquote:Op woensdag 7 september 2011 16:34 schreef Punnik het volgende:
kast "werkt" idd nog , paar rubbertjes stuk en score-teller deugt niet echt (hij telt de hele tijd door) en je kunt wel zien dat het al een oud dingetje is
heb eigenlijk nog geen idee wat ik met de onderdelen doe, misschien dat een maat van me nog iemand wist , is er anders interesse voor ?
Ik ga idd ook eerst met de software en hardware bezig , kast blijft ook nog wel eventjes inelkaar.quote:Op woensdag 7 september 2011 19:11 schreef T42 het volgende:
[..]
ikhele kast wel
oudjes slopen is zonde eigelijk
effe schoon maken en ding draait als een zonnetje.
heb je de hardware en software al werkend? dan zou ik pas iets gaan ombouwenheb ik ook met een mame gedaan
zit hier in de buurt toevallig een nieuwe zaak , maar heb nog geen idee wat dat gaat kostenquote:Op woensdag 7 september 2011 18:45 schreef zuigmarmot het volgende:
[..]
Die nieuwe logo's laten drukken, heb je daar een leuk adresje voor ? ik wil mijn arcadekast nl een beetje opknappen
denk dat dat de valsspeel knop isquote:Op woensdag 7 september 2011 20:29 schreef Punnik het volgende:
[..]
Ik ga idd ook eerst met de software en hardware bezig , kast blijft ook nog wel eventjes inelkaar.
maaruh, die kast die hier staat daar zit aan de binnenkant als je deurtje van de geldbak opendoet aan de linkerkant een grote knop (als t niet helemaal duidelijk is kan ik er wel een foto van maken) heeeel toevallig een idee waar deze voor is ? (als die er al origineel in hoort.....)
-foto erbij-
[ afbeelding ]
als je niet echt verstand hebt van electronica zou ik je geen goedkope klus kast aanraden!quote:Op woensdag 7 september 2011 22:15 schreef usernaamvergeten het volgende:
Eindelijk een account, dit is mijn eerste post
Ik heb een vraagje. Ik wil binnenkort ook een flipperkast kopen, een oude met rollen. Waar moet ik op letten als ik ga kijken? Ik heb niet superveel verstand van electronica, maar een paar dingetjes solderen lukt me nog net. Ik probeer een niet al te dure te kopen.
op het moment dat er een accu in zit kun je er vanuit gaan dat het geen simpel klusje is.quote:Op woensdag 7 september 2011 22:58 schreef usernaamvergeten het volgende:
Bedankt voor de reactie!
Een kast met digitale displays is geen optie, het charme vind ik daar minder van, en het budget is er ook niet naar.
De kast hoeft niet voor 100% in orde te zijn, als de teller bijvoorbeeld een keertje hapert vind ik dat niet erg, het gaat meer om dat ik af en toe leuk een beetje kan spelen. Elco's etc vervangen zou ik bijvoorbeeld wel kunnen en dat soort kleine dingen.
Waar moet ik op letten dat het globaal een beetje werkt? Voor de prijs die ik wil inversteren neem ik wel het risico als de kast een keertje de geest geeft. Ik zat zo'n beetje te denken aan een oude bally of williams kast zoals de Cabaret, de Far out, G-go-go of de old chigago ofzo. Deze kasten zijn voor niet al te veel op marktplaats te kopen, vaak met niet al te grote defecten (tenminste zeggen ze).
Ik heb niet zo zeer 'geen verstand' van electronica, vooral 'geen verstand' van flipperkasten
geen idee. ik ging voor een kast met display en een leuk speelveld.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:22 schreef usernaamvergeten het volgende:
@z80 wat vind jij dan een redelijke prijs voor een "redelijke" kast met rollen, die niet een groot defect heeft?
als kleinste ding blijft hangen in zo'n kast dan werkt er vaak veel meer niet meer. bijv door haperende teller gaat kast niet naar volgnde bal of spelen en blijf je dus spelenquote:Op woensdag 7 september 2011 22:58 schreef usernaamvergeten het volgende:
Bedankt voor de reactie!
Een kast met digitale displays is geen optie, het charme vind ik daar minder van, en het budget is er ook niet naar.
De kast hoeft niet voor 100% in orde te zijn, als de teller bijvoorbeeld een keertje hapert vind ik dat niet erg, het gaat meer om dat ik af en toe leuk een beetje kan spelen. Elco's etc vervangen zou ik bijvoorbeeld wel kunnen en dat soort kleine dingen.
Waar moet ik op letten dat het globaal een beetje werkt? Voor de prijs die ik wil inversteren neem ik wel het risico als de kast een keertje de geest geeft. Ik zat zo'n beetje te denken aan een oude bally of williams kast zoals de Cabaret, de Far out, G-go-go of de old chigago ofzo. Deze kasten zijn voor niet al te veel op marktplaats te kopen, vaak met niet al te grote defecten (tenminste zeggen ze).
Ik heb niet zo zeer 'geen verstand' van electronica, vooral 'geen verstand' van flipperkasten
ben ik het niet mee eens die zijn voor mij juist het makkelijkst te fixenquote:Op woensdag 7 september 2011 23:11 schreef z80 het volgende:
[..]
op het moment dat er een accu in zit kun je er vanuit gaan dat het geen simpel klusje is.
en waarom een kast voor weinig weg doen als er iets kleins defect is. dan maak je dit toch zelf.
ik het hier een goedkope klus kast staan. de kast komt uit 1984, en met lekke accu.
en het grote zoeken is nu begonnen.
de voeding is nu goed. en er klappen geen zekeringen meer. maar spelen doet hij nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |