eens testen dan hahaquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef zuigmarmot het volgende:
Die geld wisselaar ken ik, die heeft een foutje
was bedoelt om 1 gulden voor 4 kwartjes om te wisselen, als je de stekker eruit trok bij 2 kwartjes bleef hij doorlopen totdat ie leeg was
Vraagprijs is 200. Mag je hem zo op komen halen. Uiteraard werkend te zien.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vat vraag je er voor dan?. Wat kosten die dingen uberhaupt?
ben je technisch?quote:
Ut is de enige echte, je zag ze overal en iedereen kent deze. De nieuwe zijn van die plastic kut dingen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 22:44 schreef T42 het volgende:
[..]
hoezo de eenige echte? weet je wel hoeveel types er gemaakt zijndat dit toevallig de meest verkochte is in 2000
ze werden al gemaakt vanaf 1985 door verschillende merken
owzoquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:19 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Ut is de enige echte, je zag ze overal en iedereen kent deze. De nieuwe zijn van die plastic kut dingen.
gaat niet lukken er zitten 6 buizen in waar 4 met kwartjes gevult werden. alle 4 schuiven ze dan 1 kwartje naar een gat. dus 4 kwartjes tegelijk krijg je dan.quote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef zuigmarmot het volgende:
was bedoelt om 1 gulden voor 4 kwartjes om te wisselen, als je de stekker eruit trok bij 2 kwartjes bleef hij doorlopen totdat ie leeg was
te jonge machine voor mijquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:25 schreef Goover het volgende:
Op de vereniging hebben wij nog een Bally "Gilligans Island" staan die het nog redelijk doet. Leuk speelgoed!
[ afbeelding ]
Wij hadden die en de variant die 5 gulden naar 5 guldens deed ernaast. Ideaalquote:Op woensdag 30 maart 2011 23:52 schreef zuigmarmot het volgende:
was niet deze automaat danquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:47 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wij hadden die en de variant die 5 gulden naar 5 guldens deed ernaast. Ideaal
en het printje is al doorgebrandquote:Op donderdag 31 maart 2011 23:38 schreef T42 het volgende:
bel gemaakt en werkt
met printje voor gelijkrichten en afzwakken tot 12v (komt 30v wissel binnen)
en een schakelaar om de bel uit te kunnen zetten als je er gek van word
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
digitenne is er ook blij meequote:Op maandag 4 april 2011 15:16 schreef Basp1 het volgende:
Zo'n electro-mechanische binnenkant ziet er wel toffer uit als de printplaten bij latere kasten.
mijn bally star trek mag weg voor 150 euro.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 03:27 schreef Henno het volgende:
Puike shit. Op mijn werk hebben we een Addams Family, uiteraard sta ik op alle high score slots
"Well played Thing, you're really on the ball!!"
Heb een appartementje op het oog, morgen bezichtigen, ik hoop dat er ruimte is voor 1 kast want dat is toch wel iets wat ik zou willen. Gewoon ergens uit de weg in een hoekje ofzo.
Ben een sci-fi nerd, Star Trek, Stargate, BSG e.d. dus het liefst iets met dat thema. Star Trek:TNG zou ik best willen hebben, vrij brute kast. "Thank you Mr. Data"Alleen dat is een dot-matrix klassieker, dus die kost wel wat heb ik zo het idee...
Bij de lokale voetbalvereniging staat een Medieval Madness, die met dat schuddende kasteel, ook al zo'n geweldige kast. Echt zwaar triest dat je tegenwoordig bijna alleen nog maar Photoplay en gokkasten ziet. Ja, zo'n veredelde beeldbuis is vast lekker onderhoudsvrij, maar het mist alle tofheid die flipperkasten hebben.
???quote:Op woensdag 1 juni 2011 13:24 schreef dribbel79 het volgende:
Elektronica: Axtron, Maarsbergen / Cimar, Veenendaal
Neon/ Signage; Signs4U, Ede?
is wel zoals hij er nu bij staat. als goed kompleet op 1 print na (de mpu die staan wel eens op mp of liggen in de flipperwinkel)quote:Op donderdag 9 juni 2011 08:59 schreef zuigmarmot het volgende:
F*ck, wegens verbouwing even geen ruimte, die Bally ST wil ik wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |