Da's wel heel erg gaaf.quote:Op donderdag 11 november 2010 10:24 schreef T42 het volgende:
natuurlijk ben nu bezig met een bally pac-man te kopen
parkiet heb er nu meerdere in een grotere kooi.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:43 schreef zeeeend het volgende:
Wat zit er in dat kooitje ?
http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2342065.html
Leuk hoor, zo'n ouderwetse flipperkast.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:11 schreef T42 het volgende:
honey is binnen en ben al druk bezig geweest.
zitten nieuwe rubbers in
nieuwe lampjes
ben nu bezig met ombouwen naar 50 eurocent.
moet nog flinkt poetsen.
ik heb dat nog nooit hoeven doen bij mijn kasten dus zou het niet wetenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 10:20 schreef qltel het volgende:
[..]
Leuk hoor, zo'n ouderwetse flipperkast.
Heb jij ervaring met het rechtzetten van de cijfers van de telwerken? Ik heb hier een compleet andere kast staan, en ik ben er wel eens aan bezig geweest, maar kreeg het toen niet voor elkaar. Wellicht zitten er andere telwerken in deze, maar misschien ook wel niet.
een elko ergens stuk? goedde zekeringen? anders iets zwaardere plaatsen of een trage.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 12:52 schreef Basp1 het volgende:
Ik heb even een vraagje ik heb een williams earthshaker staan, maar als ik die de eerste keer aanzet klapt vaak de zekering van het net eruit, en daarna nogmaals aanzet dan niet meer, zou jij weten waar dat door kan komen?
geen plek?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:38 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zou ZOOOO graag een 'Adams Family' hebben.. Maar behalve amper goed te krijgen ook geen plek voorVind die kast zo prachtig!
nope woon samen de pacman is eigelijk van haarquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:26 schreef Adelante het volgende:
Is dat je woonkamer?????
zo ja, dan ben je vast single
soms wel. de star trek is over tijdje te koop als deze weer werkt.quote:
hoezo de eenige echte? weet je wel hoeveel types er gemaakt zijnquote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb nog wel een Photoplay te koop eventueel. De enige echte:
[ afbeelding ]
In prima staat, werkt naar behoren. Wel het bekende trafo probleem dat het beeld wat onscherp wordt, maar met een beetje kennis wel te fixen.
Vat vraag je er voor dan?quote:Op woensdag 30 maart 2011 16:40 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb nog wel een Photoplay te koop eventueel. De enige echte:
[ afbeelding ]
In prima staat, werkt naar behoren. Wel het bekende trafo probleem dat het beeld wat onscherp wordt, maar met een beetje kennis wel te fixen.
mp staat er vol meequote:Op woensdag 30 maart 2011 22:54 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Vat vraag je er voor dan?. Wat kosten die dingen uberhaupt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |