ik ken er ook een maar die hele mooi hal hebben maar die doen het om echt geld te verdienen.quote:Op donderdag 11 maart 2010 19:17 schreef Sloomstroom het volgende:
Tvptje.
Heb ze in het verleden weleens gezien bij iemand die ze ook opknapte al had die er meer ruimte voor.
Mischien later wel leuk maar op het moment kan er geen hobby bij...
Die rechtse is speciaal voor Tommy?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 10:05 schreef T42 het volgende:
plaatjes van me woonkamer![]()
[ link | afbeelding ]
uitleg ?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 14:07 schreef Beelzebufo het volgende:
[..]
Die rechtse is speciaal voor Tommy?
hallo een flipperkast fannaat en niet weten wie tommy is.quote:
jah die tommy maar wat heeft dat met die rechtse te maken? (ik weet wie je bedoeld maar waarom? die speelde op een single player kastquote:Op dinsdag 16 maart 2010 17:49 schreef z80 het volgende:
[..]
hallo een flipperkast fannaat en niet weten wie tommy is.
ga je schamen, en slinger daarna google aan.
nergens lid van enne wat wie waar?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 16:58 schreef klipper het volgende:
TS, ben je ook lid van de vereniging?
En ben je het afgelopen weekend ook geweest?
Hun jaarlijkse open dag, hoewel ik begreep dat er meer leden waren dan bezoekers.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:26 schreef T42 het volgende:
[..]
nergens lid van enne wat wie waar?welke vereiniging is dat dan? en wat was er afgelopen weekend?
spelen doe ik er eigelijk nooit opquote:Op dinsdag 16 maart 2010 19:36 schreef klipper het volgende:
[..]
Hun jaarlijkse open dag, hoewel ik begreep dat er meer leden waren dan bezoekers.
Maar dat vinden ze helemaal niet erg, kunnen ze zelf tenminste ongestoord spelen.
Er staan een x-aantal flipperkasten in die ruimte, maar met de open dag nemen vele leden ook nog een eigen kast mee (die zetten ze de avond van te voren dan al klaar), zodoende zijn er dan tussen de 30 en 40 kasten waarop gespeeld kan worden.
Ook verkopen ze onderling hun kasten als eerste door, er moet maar net een kast bij zijn die je zoekt en door een ander lid aangeboden wordt.
Ook is het soms wat makkelijker om technische beschrijvingen van kasten te krijgen of hulp bij een probleem.
quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef z80 het volgende:
voor zover ik kan herrinerren was tommy blind.
en laat de rechter kast kompleet donker zijn.
oww okeey maar die is ook kompleet leeg vanbinnenquote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:19 schreef z80 het volgende:
voor zover ik kan herrinerren was tommy blind.
en laat de rechter kast kompleet donker zijn.
die is toch slechter dan ik dacht.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:01 schreef T42 het volgende:
gister een bally ro-go gekocht voor ons pa uit 1973
Hehe, soort van bloggen, je begint eraan maar achteraf heb je er eigelijk geen tijd voor ;-)quote:Op dinsdag 11 mei 2010 10:49 schreef T42 het volgende:
[..]
die is toch slechter dan ik dacht.
werkte toen ik hem kocht maar na het inelkaar zetten thuis vertikt hij het 1 of andere willekeurig.
zekering houders zijn flink verbrand/gesoldeer..verbakken en verneukt dus die ook maar eens maken.
van de kasten die ik zelf heb is de Freedom te koop
rest heb ik wiening aangedaan. (te druk)
je wil niet weten hoeveel projecten ik heb staan/liggen/lopenquote:Op dinsdag 11 mei 2010 11:14 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Hehe, soort van bloggen, je begint eraan maar achteraf heb je er eigelijk geen tijd voor ;-)
ken het gevoelquote:Op dinsdag 11 mei 2010 12:02 schreef T42 het volgende:
[..]
je wil niet weten hoeveel projecten ik heb staan/liggen/lopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |